Bakom kulisserna på Skyrim

Robot
Bakom kulisserna på Skyrim

Om tio dagar är det dags för årets kanske största rollspel att se dagens ljus. Den nya trailern ger dig en inblick i arbetet med Skyrim och visar upp nytt, tjusigt gameplay.

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Inaktiv
Bakom kulisserna på Skyrim

Nackhåren reser sig när man ser spelet....10 dagar....sen jävlar!

FM-guru
F.d. Sisyr

Sjukt taggad nu.

Medlem

*fap fap fap*

Medlem

vågar inte kolla på klippet.. jag blir ju psykiskt sjuk när jag bara tänker på spelet!! must haveee

Medlem

AAAAAAAHHHHHHHH! AAAAAAAAAAHHHHHH!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Medlem
Medlem

Todd Howard verkar ha anammat "Ghoul-looken" på sistone

Medlem

kommer blir många timmar med Skyrim


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Oh Em Gee! Atmosfären och stilen ser helt suveränt ut! Höst känsla, vinter teman, vackra skog och tundra landskap, samt byggnads designen är nog den bästa i serien.

Grafiken är absolut inte allt, det som dom sa i videon: det är de små sakerna som räknas.

Medlem
Medlem

Aaah, har inte insett hur mycket jag har längtat efter detta förrän nu precis innan release!

Fick också ett konstigt sug efter en sån FUS-ROH-DAH!-tröja!

Medlem

Skyrim = bästa RPG spelet i år
Battlefield 3 = bästa Shooter spelet i år

Vilket kanon höst!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Säger som Mickey Rourke om steroiders bieffekt, fast om musiken i Skyrim "– Ja, för fan. Jag fick stånd i duschen i morse" :). Musiken är så jävla epic.. älskar den verkligen får rysningar med hur spelet ser ut att vara och kommer bli tillsammans med musiken så... ja..

Gudar! Skyrim Gudar!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det är 10 dagar till släpp och de matar oss med massa nytt material hela tiden. För en som har kass karaktär som jag så måste jag ju titta på allt som ni FZ-folk slänger upp här och det börjar bli smått jobbigt. För tusan Bethesda, inget mer nu innan den 11:e tack.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

tror starkt på detta! oblivion endast spelat igenom morowind(inte säkert om rätt) men älskar open world spel och rpg, och detta verkar vara precis vad man har väntat på!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Blir att spela detta efter jag klarat batman och dark souls :S

Medlem

VAAAA 10 DAGAR KVAR BARA!? :D:D:D:D bf3 + det här.... det är ödet att jag inte ska sätta en fot utanför hemmet minst 1 månad framåt

Medlem

Hade inte collectors edition varit så förbannat dyr hade jag också köpt en >.<


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

ja nu blir man snart väldigt väldigt osocial då hehe

Medlem

Hur ska det här gå!? Har ju tentor att plugga till... Kanske får ta studieuppehåll...

Medlem
Medlem
Medlem

Hade hellre velat ha ett nytt Witcher spel. Inte för att jag inte är taggad på Skyrim, för det är jag. Ska bli en häxkarl som använder magi o alkemi för att bli oövervinnelig Vilka förmågor ska ni använda er av?

Medlem
Skrivet av Remus:

Skyrim = bästa RPG spelet i år
Battlefield 3 = bästa Shooter spelet i år

Vilket kanon höst!

håller med till 100%! kunde inte bli mycket bättre

Medlem

Bara 11 dagar kvar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nu är det bara att vänta på mitt collectors. Fan va smarrigt det kommer bli!

Medlem
Skrivet av cinderella:

Hade hellre velat ha ett nytt Witcher spel. Inte för att jag inte är taggad på Skyrim, för det är jag. Ska bli en häxkarl som använder magi o alkemi för att bli oövervinnelig Vilka förmågor ska ni använda er av?

Magi är ju alltid trevligt men jag kommer nog att använda allt möjligt

Medlem

Så jävla redo!!

12
Skriv svar