Nemesis brutalmördar dig i RE: Operation Raccoon City

Robot
Nemesis brutalmördar dig i RE: Operation Raccoon City

Han var ett ordentligt äckelpäckel när han bråkade i Resident Evil 3. Spana in nya rullen där han är tillbaka, och då hans nylle är fyllt med tänder kommer han säkerligen ta ett bett av dig.

#resident-evil-operation-raccoon-city, #resident-evil-3


Medlem
Nemesis brutalmördar dig i RE: Operation Raccoon City

Aldrig testat ngt utav RE spelen, blir väll att testa detta till PS3:an


signatur

Rwa?

Medlem

snälla sluta med aftonblaska stil på rubrikerna! ananrs spyr j ag på fz med


signatur

Jag har Ad,hd. inte skäms jag för det!

Medlem
Skrivet av Fermia:

snälla sluta med aftonblaska stil på rubrikerna! ananrs spyr j ag på fz med

Hehe!

Medlem

Faaaan! Hoppas Capcom lyckas med PC versionen nu! Detta kan bli riktigt riktigt bra!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Brutalmördar? Jag har slutat läsa aftonbladet och expressen pga deras vidriga rubriksättning.
Dåligt utav FZ att hitta på egna ord istället för att använda sig utav det svenska språket!


signatur

Intel Sandy Bridge E - 3930K 6 core (Corsair H100), 32GB Ram, MSI GTX 580 SLI, Corsair Force GT SSD

Medlem

Blir mindre stelt om man kastar om orden lite i rubrikerna sådant man lär sig som skribent, det blir roligare för oss läsare helt enkelt. Vill man inte ha det på det viset kan man ju hålla sig till release listan där det bara står namn och datum när spelet ska släppas

Medlem

Ser ut att bli skoj


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Fermia:

snälla sluta med aftonblaska stil på rubrikerna! ananrs spyr j ag på fz med

Snälla, sluta misshandla det svenska språket med ditt särskrivande och din dåliga meningsuppbyggnad - annars spyr jag på dig. Med andra ord: Vad pratar du om?

Nemesis har jag saknat! Dock har jag ju inte rört serien sedan RE3 heller. Kan någon berätta för mig vilka de där super-opsen var för ena?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Fermia:

snälla sluta med aftonblaska stil på rubrikerna! ananrs spyr j ag på fz med

Snälla, sluta misshandla det svenska språket med ditt särskrivande och din dåliga meningsuppbyggnad - annars spyr jag på dig. Med andra ord: Vad pratar du om?

Nemesis har jag saknat! Dock har jag ju inte rört serien sedan RE3 heller. Kan någon berätta för mig vilka de där super-opsen var för ena?

Något nytt, Verkar som att Umbrella kan åka på tidsresor nu också.

Medlem

I ett land med över 100 nationaliteter och språk så kanske man inte skall ställa så höga krav på vad som skrivs, framförallt inte grammatiskt, korrekt svenska finns inte längre, annars skriver man man inte, Green cargo (Miljöbil)
Fy fan för swinglish, men jag antar att Fragzone knappast är svenskt påfund heller.

Brutalmördar?, vem kom på det uttrycket, mord är mord, man kan inte mer än döda en person, eller har dem flera liv.

Det märks klart generationsskifte på dagens och gårdagens skribenter, klass och smak oxå för den delen!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av 7an:

I ett land med över 100 nationaliteter och språk så kanske man inte skall ställa så höga krav på vad som skrivs, framförallt inte grammatiskt, korrekt svenska finns inte längre, annars skriver man man inte, Green cargo (Miljöbil)
Fy fan för swinglish, men jag antar att Fragzone knappast är svenskt påfund heller.

Brutalmördar?, vem kom på det uttrycket, mord är mord, man kan inte mer än döda en person, eller har dem flera liv.

Det märks klart generationsskifte på dagens och gårdagens skribenter, klass och smak oxå för den delen!

Har du kollat igenom nyheter från innan typ 2007?

"Gräset är grönare på andra sidan"
"Det var bättre förr"

Myter som aldrig dör ut.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Något nytt, Verkar som att Umbrella kan åka på tidsresor nu också.

Hehe, lite konstigt verkar det vara.

7an: Men "oxå" är ok?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar