Uncharted 3-teamet: Det var det svåraste vi gjort

Robot
Uncharted 3-teamet: Det var det svåraste vi gjort

"Det var ganska brutalt den här gången", säger en Naughty Dog-anställd om hetsen att få klart Nathan Drakes senaste äventyr i tid.

#uncharted-3-drakes-deception


Medlem
Uncharted 3-teamet: Det var det svåraste vi gjort

Blir det samma linjeformade spel som ettan och tvåan var?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Blir det samma linjeformade spel som ettan och tvåan var?

Linjeformat på ett underhållande sätt, inte alla som lyckas med.

Medlem

Detta är vad som krävs för att skapa succé i spelbranschen. Alla är inte villiga att göra den uppoffring som krävs


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

De kunde ha kapat multiplayer så kanske de inte behövt stressa med den viktiga biten.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

De kunde ha kapat multiplayer så kanske de inte behövt stressa med den viktiga biten.

Multiplayern i detta är sanslöst underhållande så jag och många andra är tacksamma för att de utvecklat den från tvåan i stället för att slopa den. Sedan är ju split-screen co-op och split-screen online välkomna tillägg också.

Inaktiv

Pepp så inåtihelvete, kan inte sova =D
Multiplayern har hittils inte fungerat för mig, med genomsnittet ping på mer än en sekund. Kan väl tro att det ordnar sig med matchmakingen när fler europeiska lirare kommer online. Eller ännu bättre, inga troféer relaterade till multiplayer.

Medlem

Hoppas det är med lika mycket extramaterial som i det tidigare spelen, sånt tycker jag är skitroligt att titta på efter man klarat spelet.

Naugthy Dog verkar vara ett riktigt skönt ställe att jobba på om man utgår från alla videos men det är klart att man får nog slita en helt del när det börjar närma sig release. Intressant är också att de har en medelålders kvinna som creative director, känns som att hela spelvärlden annars består av unga män.

Medlem

Tråkigt att de har en tidsbegränsning.. Men jäklar så bra de lyckas ändå Men det kunde varit ännu bättre med mer tid gissningsvis.. eller det kanske inte går att göra bättre, vad vet jag


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Det blir ett köp i framtiden när det har gått ned i pris, eller om det kommer en samlingsbox med alla spelen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fick mitt exemplar redan igår från electroworld. Har dock inte hunnit spela det än, men ikväll lär det bli lite spelande om man lyckas slita sig från Battlefield 3

Medlem
Medlem

Yes, ska lira nu!


signatur

Trust is for fools...

Medlem

inte testat mp än, men betan va skoj. Dock så känns del 3 (sp) mer uttjatad än asscreed. Bra visst, men känns gammalt o enformigt efter bara två timmar.

Medlem

Jag var pepp, offrade min sömn för gå upp tidigt till gamestop och hämtade ut min explorer edition, är på nattjobbet nu och vill bara hem och SPELA MER!

Inaktiv

Va fan va det här? Runda av vissa saker men avslut, nja..
Väsentligt sämre kontroll än föregångarna, tur att det var så mycket enklare och kortare. Hur fan lyckas man...? Uncharted gav färg till en färglös konsoll men va faaaan vad skumma och kraftiga färger det var i 3an. Och inte en enda gång fastnade jag i en dialog.
Bara svärord från mig och en svag 4 av 5 i betyg.

1
Skriv svar