Spana in de nya flerspelarlägena i Modern Warfare 3

Robot
Spana in de nya flerspelarlägena i Modern Warfare 3

"Modern Warfare 3:s multiplayer-läge är bäst i klassen", hävdar utvecklarna.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #sledgehammer-games


Medlem
Spana in de nya flerspelarlägena i Modern Warfare 3

*gäsp*


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

*smisk*


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Jag gillar att dom testar nya lägen än alla dom klassiska som finns i majoriteten av FPS.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Det där med flaggan känns inte genomtänkt? första som dör droppar flagga?
(dödar en teamm8 i början och tar flaggan, alternativt om FF är av, kockar en granat och dödar sig själv.)


signatur

Rwa?

Medlem

Varför finns det olika vapen i detta spelet ?

alla verka ju dö av " ett skott / en salva " ändå


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Varför finns det olika vapen i detta spelet ?

alla verka ju dö av " ett skott / en salva " ändå

av uppenbara själ?
tror inte folket skulle gilla om det bara fanns en sniper en karbin, och en pistol


signatur

Rwa?

Medlem

ända bra är att man kan stänga av alla perks och de shiten i vanliga servrar, inte som i mw2 när man bara kunde i private server

Inaktiv

Haha okej nu fattar jag inte, Kan inte CoD ba erkänna att allt dom spyr ut är expansioner. Skillnaden mellan MW2 och MW3 kommer vara att MW3 kommer vara mer bullshit och p12er i micen som skriker quick scope quick scope! U fucking noobtuber! U fucking noob aimer etc. BF3 knäcker thats it och ingen skriker i micen och samarbete ger poäng i BF3 inte dina kills... Att köpa MW3 är att köpa en expansion som kostar lika mycket som ett spel.

Inaktiv
Skrivet av Annanaz:

Det där med flaggan känns inte genomtänkt? första som dör droppar flagga?
(dödar en teamm8 i början och tar flaggan, alternativt om FF är av, kockar en granat och dödar sig själv.)

Det där dö med flaggan är det nya ''systemet'' vad jag har hört som kommer finnas i alla MP mods. Det är så du får poäng för dina kills du går och samlar på dom och t.ex om du är på 1500 så kan du få chopper gunner osv. Men det är vad jag har hört av några Cod Fans i skolan kan ha fel

Medlem

Kolla på vapnen när dom skjuter.. Dom bara åker fram och tillbaks som en blowback på en pistol fast här flyger hela vapnet fram och tillbaks.. Ingen rekyl alls och skotten flyger antagligen spikrakt.. Allt för att alla 12 åringar som vill ha spelet ska kunna vara lika bra som alla andra och få känna sig bra på något ^^

Inaktiv
Skrivet av Saftnisse:

Kolla på vapnen när dom skjuter.. Dom bara åker fram och tillbaks som en blowback på en pistol fast här flyger hela vapnet fram och tillbaks.. Ingen rekyl alls och skotten flyger antagligen spikrakt.. Allt för att alla 12 åringar som vill ha spelet ska kunna vara lika bra som alla andra och få känna sig bra på något ^^

Haha sant, +1

Medlem

"kill confirmed"........ "kill confirmed" ........ "kill confirmed"

Moderator | Testpilot

Längtar!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Dennardo77:

Haha okej nu fattar jag inte, Kan inte CoD ba erkänna att allt dom spyr ut är expansioner. Skillnaden mellan MW2 och MW3 kommer vara att MW3 kommer vara mer bullshit och p12er i micen som skriker quick scope quick scope! U fucking noobtuber! U fucking noob aimer etc. BF3 knäcker thats it och ingen skriker i micen och samarbete ger poäng i BF3 inte dina kills... Att köpa MW3 är att köpa en expansion som kostar lika mycket som ett spel.

Öh jag håller med dig nästan helt, men "samarbete ger poäng i BF3 inte dina kills..."
Är helt och hållet bullshit, 10poäng för ammo, 20poäng för healing, 200poäng för att paja en MCOM, 100poäng!!! för en kill, senast förföra matchen jag lirade (Squad rush) så sket vår sniper (av ngn dum anledning lira han sniper) i att Defusa bomben, för att han ville inte dö, han satt istället på sitt lilla hus och försökte döda andra.

Och det är tekniskt sätt mer belönande att gömma sig mellan Mcom, och defenders spawn, och plocka ner dem när dem springer förbi, en att faktiskt springa fram och försöka planta.

Sen kan man ju självklart samarbeta jätte bra ändå med koordinerade attacker, bra upplagda försvar etc när man lirar med polare, men i pubs känns det som lone-wolf är det som belönar spelare.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Ziborn:

"kill confirmed"........ "kill confirmed" ........ "kill confirmed"

Inte nog med att det dyker upp 1000 jävla banners varenda gång man gör något nu skall någon skrika åt dig att du är duktig också. Nej fy fan. De här modesen var ju inte mycket att hänga i granen. Och snubben låter som en repad skiva. "brand new.....brand new......and brand new stuff".

Tror fortfarande att CoD4 blir det sista bra spelet i den här serien. Där var det ju lite storlek på banorna i alla fall. Time will tell...

Medlem

Varför klagar alla? Köp och spela inte spelet då. Jag ser fram emot detta även fast tycker BF3 vart minst lika kul. Och då är jag upp mot 30 strecket och ingen 14 åring som gormar, skriker och beter mig illa online.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

vilken sur ton det är i denna artikeln..
sen börjar man bli trött på dom obligatoriska "BF3 är bättre! snyft snyft" inläggen.

kill confirmed verkar roligt, men i team defence (heter det så?) hade det nog varit bättre om flaggan började på mitten, annars vill ingen göra första kill och ge fienderna flaggan..

ps. bf är inte svårare än cod, jag spelar båda och det gör dom flesta jag spelar med också.
det är vanligare bland dom jag känner att dom är bättre på bf än cod.

Medlem

nu när BF3 känns som lite yesterdays news, så ska det bli intressant och se hur detta spel är.
likt bf3 så tror jag inte att detta är så krävande, cod spelen brukar vara rätt så kompatibla och brukar flyta på bra.

Medlem

Under de senaste dagarna har jag följt kommentarerna i både MW3 och Battlefield 3 nyheterna. Och slutsatsen är väldigt enkelt, BF3-communitiet som hänger på FragZone verkar vara i ålders-gruppen 10-12.

Hur orkar ni? I varenda MW3-nyhet så kommer det in flertalet småungar och börjar skriva massa meningslöst skräp, och det verkar aldrig ta slut? I början, för ett par månader sedan. Då var det ett himla snack om att "CoD-communititet är så himla barnsliga, p12or allihopa" Ser ni inte själva hur ni beter er? Ni håller successivt på att förstöra den gnutta av community-känsla som lever kvar här på Fragzone, och det börjar mer och mer likna IDG.

Och FZ är inte oskyldiga de heller, utan kör stenhårt på vinklade nyheter och spydigheter imellan raderna i deras nyhetsinlägg/artiklar, och moderering i en MW3-tråd kan man bara glömma, där får folk skriva precis vad de vill, ljuga och snacka dynga. Inga problem.

Börjar bli riktigt jävla trött på det här, varför ska ni få lov att förstöra min upplevelse som jag förväntar mig hos FZ?

Och för att inte gå 100% offtopic så måste jag bara säga att MW3 ser bättre ut för varje dag, inget slår gameplay-känslan i CoD4 och MW2, så hoppas verkligen de fångat den i uppföljaren. Som gammal Quake:are så måste man ju bara älska trånga korridor-shooters!

Medlem

Omg.. brand new maps

Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Under de senaste dagarna har jag följt kommentarerna i både MW3 och Battlefield 3 nyheterna. Och slutsatsen är väldigt enkelt, BF3-communitiet som hänger på FragZone verkar vara i ålders-gruppen 10-12.

Hur orkar ni? I varenda MW3-nyhet så kommer det in flertalet småungar och börjar skriva massa meningslöst skräp, och det verkar aldrig ta slut? I början, för ett par månader sedan. Då var det ett himla snack om att "CoD-communititet är så himla barnsliga, p12or allihopa" Ser ni inte själva hur ni beter er? Ni håller successivt på att förstöra den gnutta av community-känsla som lever kvar här på Fragzone, och det börjar mer och mer likna IDG.

Och FZ är inte oskyldiga de heller, utan kör stenhårt på vinklade nyheter och spydigheter imellan raderna i deras nyhetsinlägg/artiklar, och moderering i en MW3-tråd kan man bara glömma, där får folk skriva precis vad de vill, ljuga och snacka dynga. Inga problem.

Börjar bli riktigt jävla trött på det här, varför ska ni få lov att förstöra min upplevelse som jag förväntar mig hos FZ?

Och för att inte gå 100% offtopic så måste jag bara säga att MW3 ser bättre ut för varje dag, inget slår gameplay-känslan i CoD4 och MW2, så hoppas verkligen de fångat den i uppföljaren. Som gammal Quake:are så måste man ju bara älska trånga korridor-shooters!

+1

Jaha, nu börjar det igen. Innan var det bf3 som skröt om hur bra dem var och nya förmågor ända till releasen. Så nu är det mw3 som börjar.

Medlem

Vad som kommer bli intressant är ju om de kommer att få spelet att fungera på PC denna gången. Så att det inte blir som sist att det tog 6 månader EFTER realse innan de lyckades fixa till alla buggarna hyffsat.

Jag kommer i alla fall inte köpa det förrän jag vet om det fungerar OK, tänker inte göra om missen att köpa det vid release som Black OPS. Har några polare som köper det som får utvärdera


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Unreal tournament visst.. Men skippa den där rösten i nya shooters..

Inaktiv

Kan alla Bf3 fanboys sluta gnälla? nu behöver inte köpa spelet och sluta dumförklara oss som gillar mw3 som jag sagt tidigare i andra artiklar angående mw3. Vi vet vad vi får och vi vill ha det. Gå och flyg helikopter m.m och kör tanks vi behöver inte ert gnäll så gråt någon annanstans. Man blir rätt less erat jäkla gnäll om spel som ni ogillar. Skulle man starta ett gnäll och snöra skit om Bf3 då skulle ett helvete bryta ut och ni skulle bli förbannad. Gå och slicka röv för dice istället och tyck bf3 är så jäkla mycket bättre

Medlem

Jag funderade på en sak när ja såg det här klippet: Rekylen, var är den? no offense till alla som ser fram emot MW3. (Jag skall själv skaffa det och pröva det.) Men det verkade inte finnas mycket rekyl, tyckte dom kunde spraya på och träffa allt? fast det kanske är jag som inbillar mig eller?

Det var lite idiotiskt med dogtags. Skjuter du en fienden från 100 meters avstånd bör du springa iväg och hämta den hovrande dogtagen för att få extra poäng? OK...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Dinskugga:

Varför finns det olika vapen i detta spelet ?

alla verka ju dö av " ett skott / en salva " ändå

Man samlar på sig olika XP-points som sedan uppgraderar styrkan på vapnen, det har nog med det att göra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förstår faktist inte vad bf3 spelarna får ut av gnället på ett spel de inte vill köpa... det roliga är att det bara verkar vara kids som gnäller och de gnäller över att det bara är kids som spelar mw och därför spelar de bf3...
Mw3 är inte ens släppt än hur kan man då gnälla över att det är dåligt och om de inte tycker det är ett spel som lockar varför ska de då in och kommentera nyheter om det? Bara för att det är 2 fps spel så behöver man inte gnälla över att det man inte föredrar av dem är dåligt. Är ni som envisas om att gnälla på mw3 inne och kommenterar alla andra spel ni inte gillar också?
Det är 2 olika spel som lockar olika publik, gnället om att det är små maps i mw till exempel... det kanske finns de som föredrar att spela på såna men inte f-n går vi in och gnäller på alla nyheter om alla spel som har stora maps för det.

123
Skriv svar