Porrstjärna fick inte spela Modern Warfare 3

Robot
Porrstjärna fick inte spela Modern Warfare 3

Activision bjöd in porrstjärnan Kim Holland till ett VIP-party för Modern Warfare 3. Sedan upptäckte utgivarna vad hon jobbade med – då fick Kim inte vara med längre.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #activision


Medlem
Porrstjärna fick inte spela Modern Warfare 3

Aaah, dagens samhälle. Det blir så konstigt ibland.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Jasså är det så man älskar med varandra,

Jag och tjejen brukar då inte säga, do me harder, yeah right there, do u like that tight little pussy?


signatur

AYY LMAO

Medlem

Det är lite hyckleri faktiskt.
Föräldrar som köper spel till sina barn kan tycka att det är okej att man skjuter folk i huvudet så att blodet sprutar.
Men om det uppdagas att det även finns lite naket i spelet eller att det innehåller en halvt ekivok kärleksscen så blir det genast annat ljud i skällan

Medlem

Haha, humor. När IGN direktsände fyra timmar med MW3 igår kväll så fanns den nyheten inte någonstans att hitta på FZ. Men en sån här ickenyhet som lockar fram de IQ-fattiga trollen kan man lägga upp. Hade DICE visat upp fyra timmar BF3 en vecka innan release så hade FZ annonserat flera dagar i förväg.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

Å ena sidan är det onekligen fult av Activision, å andra sidan så har spelande redan en smaskig pojkrumsstämpel på sig så jag kan verkligen förstå att man inte vill förstärka det ytterligare.

Medlem
Medlem

Ser ut som en man imo

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Haha, humor. När IGN direktsände fyra timmar med MW3 igår kväll så fanns den nyheten inte någonstans att hitta på FZ. Men en sån här ickenyhet som lockar fram de IQ-fattiga trollen kan man lägga upp. Hade DICE visat upp fyra timmar BF3 en vecka innan release så hade FZ annonserat flera dagar i förväg.

Kolla där kommer dit gnäll ännu en gång! Hela tiden ska du klaga på BF3 och FZ! Väx upp någon gång och sluta hålla på med sånt skit

Medlem

Håller med den där Kim, Det är en av de vidrigaste och mest idiotiska tecknen på dubbelmoral som vi har. Mord och lemlästning är OK att titta på men sex är förbjudet.

Alltså, människan har hållit på med samlag varje dag i över 200 000 år! okey om man tyckte att det var lite pinsamt de första 10 000 åren men nu får man väll försöka komma över det nån gång!

Medlem

Ni förstår att COD inte är på riktigt va? Just sayin'.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Okej, där var droppen, nu kan jag inte göra nåt mer än att hata Activision.

Medlem
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:

Haha, humor. När IGN direktsände fyra timmar med MW3 igår kväll så fanns den nyheten inte någonstans att hitta på FZ. Men en sån här ickenyhet som lockar fram de IQ-fattiga trollen kan man lägga upp. Hade DICE visat upp fyra timmar BF3 en vecka innan release så hade FZ annonserat flera dagar i förväg.

Kolla där kommer dit gnäll ännu en gång! Hela tiden ska du klaga på BF3 och FZ! Väx upp någon gång och sluta hålla på med sånt skit

Du måste ha grava lässvårigheter om du läste det där som kritik mot BF3. Sen tycker jag det är riktigt dåligt av dig att försöka tysta kritiker med ditt puerila beteende. Du framstår bara som mycket mer korkad än du är. Låt FZ ta hand om modereringen av sin egen sida.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Varför bjöd de in henne som VIP då? Är hon berättigad som VIP måste man väl ha lite koll på vem människan är? Varför var hon bjuden från första början?

Tror inte det var personligt mot henne eller hennes yrke. Tror de kom på och blev rädda för hur media förmodligen skulle måla upp rubrikerna om de hade bjudit in henne.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Ni förstår att COD inte är på riktigt va? Just sayin'.

Vadå, spelar roll om det är riktigt eller inte. Du dödar ju och det är blod o skit överallt. Fattar inte vad problemet är att hon inte fick komma bara för hon är porr stjärna. Ganska cpigt av activiton imo. Ne men det är typiskt USA. Mörda och döda varandra brutalt går bra att tex visa på TV osv men så fort det är minsta lilla naket så är det censurerat och sånt. Precis som det är så hemskt. Som en tidigare i tråden sa så är det en av det mest varligaste aktivitet vi har, inte själva porret men sex och naket iallafall.

Medlem

Det absolut mest underhållande med det här är att deras spel riktar sig till samma publik som hennes porr. Det är 18-årsgräns på båda så jag ser inte var problemet skulle ligga. Att det finns massa 12-åringar som spelar CoD ändrar väl inte heller det faktum att det finns massa 12-åringar som tittar på porr heller? Activision gör en Activision igen Bobby Kotick är en underhållande man

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:

Haha, humor. När IGN direktsände fyra timmar med MW3 igår kväll så fanns den nyheten inte någonstans att hitta på FZ. Men en sån här ickenyhet som lockar fram de IQ-fattiga trollen kan man lägga upp. Hade DICE visat upp fyra timmar BF3 en vecka innan release så hade FZ annonserat flera dagar i förväg.

Kolla där kommer dit gnäll ännu en gång! Hela tiden ska du klaga på BF3 och FZ! Väx upp någon gång och sluta hålla på med sånt skit

Du måste ha grava lässvårigheter om du läste det där som kritik mot BF3. Sen tycker jag det är riktigt dåligt av dig att försöka tysta kritiker med ditt puerila beteende. Du framstår bara som mycket mer korkad än du är. Låt FZ ta hand om modereringen av sin egen sida.

Ingen kritik? Så vitt jag jag sett har du nästan skrivit i alla trådar som har något med BF3 göra och varit negativ. Speciellt när det har med BF3 och MW3 att göra med Och jag försöker inte tysta dig jag tycker du ganska tjatig och dryg som håller på hela tiden med samma sak. Detta är ju knappast inte första gången du gnäller om att FZ skriver om BF3. Asså du drog upp BF3 i en tråd här nu som inte äns hade med BF3 att göra. Du vet nog inte ett skit hur FZ jobbar och hur dom får sin information och dom kanske får mer info av Dice som handlar om BF3 än vad dom får av Activision som handlar om MW3? För vad jag vet så beta testas inte äns MW3 av vanligt folk iallafall vilket BF3 gjorde så då blir det ju lite lättare att skriva mer om den eller hur?

Ok........ Men ändå? Vem vill spela nåt spel ur Camp off Duty: Modern Camperfare-serien? Inte jag iaf, det kan dem glömma.

OnT: Får hon inte vara med bara för att hon gör lite andra saker än dem? Ok......

Medlem

Med tanke på hur fanskapet såg ut var det väl lika bra att hon inte kom.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:

Haha, humor. När IGN direktsände fyra timmar med MW3 igår kväll så fanns den nyheten inte någonstans att hitta på FZ. Men en sån här ickenyhet som lockar fram de IQ-fattiga trollen kan man lägga upp. Hade DICE visat upp fyra timmar BF3 en vecka innan release så hade FZ annonserat flera dagar i förväg.

Kolla där kommer dit gnäll ännu en gång! Hela tiden ska du klaga på BF3 och FZ! Väx upp någon gång och sluta hålla på med sånt skit

Du måste ha grava lässvårigheter om du läste det där som kritik mot BF3. Sen tycker jag det är riktigt dåligt av dig att försöka tysta kritiker med ditt puerila beteende. Du framstår bara som mycket mer korkad än du är. Låt FZ ta hand om modereringen av sin egen sida.

Ingen kritik? Så vitt jag jag sett har du nästan skrivit i alla trådar som har något med BF3 göra och varit negativ. Speciellt när det har med BF3 och MW3 att göra med Och jag försöker inte tysta dig jag tycker du ganska tjatig och dryg som håller på hela tiden med samma sak. Detta är ju knappast inte första gången du gnäller om att FZ skriver om BF3. Asså du drog upp BF3 i en tråd här nu som inte äns hade med BF3 att göra. Du vet nog inte ett skit hur FZ jobbar och hur dom får sin information och dom kanske får mer info av Dice som handlar om BF3 än vad dom får av Activision som handlar om MW3?

Jag uppskattar att du i alla fall tar dig tid att skriva om nyheten istället för att vandra ut på något personligt vendetta mot mig. Sakfrågan är viktigare.
Visa var i ursprungskommentaren som jag kritiserade BF3, tack. Jag har inga problem med BF3, jag tycker det är en kanonbra spel. Och istället för att göra antydningar på saker jag, enligt dig, har skrivit i andra artiklar så tycker jag det är bättre att du kommenterar dessa i respektive trådar istället. Det gör diskussionen mycket enklare.

Du vill inte tysta mig, men du vill att jag slutar kritisera? Hur går det ihop?

Jag drog upp BF3 i den här tråden för det är ett väldigt aktuellt spel och som hårdbevakas av FZ så jag tycker liknelsen var adekvat. Men om du föredrar så kan du gärna byta ut det mot Diablo 3, Mass Effect 3 eller något annat aktuellt spel. Den detaljen är inte viktig, även om du verkar lägga väldigt mycket vikt vid det.

Helt uppenbart har du rätt i att jag inte vet hur FZ jobbar, men jag tycker ändå det är anmärkningsvärt att världens största spelserie släpps om en vecka och IGN, som är en av världens största nyhetsförmedlare av spel, direktsänder fyra (!) timmar multiplayer och har frågestund med utvecklare utan att FZ ens skriver ett enda ord om det.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Ni förstår att COD inte är på riktigt va? Just sayin'.

Men det är ren tur att de hade kameran till hands när det där pizzabudet knackade på dörren? För det var väl på riktigt?

Underhållning som underhållning. Vem bryr sig vad det handlar om så länge ingen kommer till skada.

Medlem
Skrivet av eXile:

Vadå, spelar roll om det är riktigt eller inte. Du dödar ju och det är blod o skit överallt. Fattar inte vad problemet är att hon inte fick komma bara för hon är porr stjärna.

Det har hon säkert fått alldeles tillräckligt redan.
Förlåt, jag var tvungen.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av eXile:

Vadå, spelar roll om det är riktigt eller inte. Du dödar ju och det är blod o skit överallt. Fattar inte vad problemet är att hon inte fick komma bara för hon är porr stjärna.

Det har hon säkert fått alldeles tillräckligt redan.
Förlåt, jag var tvungen.

hehehehe.......


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:

Haha, humor. När IGN direktsände fyra timmar med MW3 igår kväll så fanns den nyheten inte någonstans att hitta på FZ. Men en sån här ickenyhet som lockar fram de IQ-fattiga trollen kan man lägga upp. Hade DICE visat upp fyra timmar BF3 en vecka innan release så hade FZ annonserat flera dagar i förväg.

Kolla där kommer dit gnäll ännu en gång! Hela tiden ska du klaga på BF3 och FZ! Väx upp någon gång och sluta hålla på med sånt skit

Du måste ha grava lässvårigheter om du läste det där som kritik mot BF3. Sen tycker jag det är riktigt dåligt av dig att försöka tysta kritiker med ditt puerila beteende. Du framstår bara som mycket mer korkad än du är. Låt FZ ta hand om modereringen av sin egen sida.

Ingen kritik? Så vitt jag jag sett har du nästan skrivit i alla trådar som har något med BF3 göra och varit negativ. Speciellt när det har med BF3 och MW3 att göra med Och jag försöker inte tysta dig jag tycker du ganska tjatig och dryg som håller på hela tiden med samma sak. Detta är ju knappast inte första gången du gnäller om att FZ skriver om BF3. Asså du drog upp BF3 i en tråd här nu som inte äns hade med BF3 att göra. Du vet nog inte ett skit hur FZ jobbar och hur dom får sin information och dom kanske får mer info av Dice som handlar om BF3 än vad dom får av Activision som handlar om MW3?

Jag uppskattar att du i alla fall tar dig tid att skriva om nyheten istället för att vandra ut på något personligt vendetta mot mig. Sakfrågan är viktigare.
Visa var i ursprungskommentaren som jag kritiserade BF3, tack. Jag har inga problem med BF3, jag tycker det är en kanonbra spel. Och istället för att göra antydningar på saker jag, enligt dig, har skrivit i andra artiklar så tycker jag det är bättre att du kommenterar dessa i respektive trådar istället. Det gör diskussionen mycket enklare.

Du vill inte tysta mig, men du vill att jag slutar kritisera? Hur går det ihop?

Jag drog upp BF3 i den här tråden för det är ett väldigt aktuellt spel och som hårdbevakas av FZ så jag tycker liknelsen var adekvat. Men om du föredrar så kan du gärna byta ut det mot Diablo 3, Mass Effect 3 eller något annat aktuellt spel. Den detaljen är inte viktig, även om du verkar lägga väldigt mycket vikt vid det.

Helt uppenbart har du rätt i att jag inte vet hur FZ jobbar, men jag tycker ändå det är anmärkningsvärt att världens största spelserie släpps om en vecka och IGN, som är en av världens största nyhetsförmedlare av spel, direktsänder fyra (!) timmar multiplayer och har frågestund med utvecklare utan att FZ ens skriver ett enda ord om det.

Jo det är väll inte konstig kanske men och andra sidan så är det ju inte direkt hemligt att FZ inte alltid är på hugget och är så snabba med alla nyheter, det kanske kommer. Men det jag menade va att BF3 är ju Svensk tillverkat och är också ett väldigt stort spel vilket gör det kanske lite speciellt att skriva om. Och FZ är ju Svenskt så det är klart att dom kanske lägger mer fokus på det än MW3, kanske inte just bara för att det är Svenskt osv men antagligen så har FZ varit inne på Dice rätt mycket och testat spelet och pratat med dom. Activion verkar ju mer hemliga och inte låter någon testa spelet så mycket. Men det är väll deras sätt att få folk att köpa spelet, är det en massa beta testande på det så kanske många inte blir intresserad av det längre.

Medlem

Modern Warfare är för kidsen. Det är inte porr. Jag förstår precis.

Medlem

Har inte läst alla inlägg här men är jag den enda som tycker att det är helt rätt gjort? Jag hade då gjort samma sak. Och nej jag är ingen CoD fanboy, jag har köpt BF3 och det är awesome och det kommer MW3 också vara.

Medlem

Men asså, om hon nu blev inbjuden till ett VIP-party så borde de väl ändå veta vem hon är och veta vad hon gjort?

Edit: Såg nu att någon skrivit ett liknande inlägg. Orkade inte läsa allt först, men ångrade mig sen och såg det. :'<

Och nu associerar man spelserien med uppretade porrskådisar också, perfekt. Där hamrade de fast pricken över i:et som deras smaklösa image saknade ^^

Medlem

Tror nog att dom ljuger. Hon testade säkert spelet men tyckte att det var så dåligt att hon gick hem.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Jasså är det så man älskar med varandra,

Jag och tjejen brukar då inte säga, do me harder, yeah right there, do u like that tight little pussy?

Say what, blir faktiskt förvånad att du INTE gör det. Det är ju hur nice som helst med dirty talk.


signatur

Life is short , play more

Skriv svar