Dota 2-betan utökas

Robot
Dota 2-betan utökas

Valve låter meddela att deras Dota 2-servrar världen över fått sig en fräsch tillökning. Det är nu du ska ansöka till betan om du inte redan gjort det. Om du får tillgång får du även två extrainbjudningar till vänner.

#valve, #dota-2


Medlem
Dota 2-betan utökas

Länken fungerar inte.

Medlem

Hoppas hoppas!!

EDIT:::

BF3... Skyrim

Om man nu kommer med här.. Shit, var ska man finna tiden? Sluta jobbet? gaaagahha


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Muuland:

Länken fungerar inte.

Jo det gör den.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

fungerande länk vore bra

Medlem

Man måste ha steam igång om länken ska fungera.

Medlem

Bara att hålla tummarna nu då.

Inaktiv
Skrivet av Muppen:

Man måste ha steam igång om länken ska fungera.

hmm det var ju knas då då. Jag har igång steam men det funkar i varje fall inte

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Muppen:

Man måste ha steam igång om länken ska fungera.

hmm det var ju knas då då. Jag har igång steam men det funkar i varje fall inte

Länken fungerar. Jag var däremot tvungen att uppdatera steam först, låta programmet starta om, och sedan stänga av steam helt och hållet.

Inaktiv
Skrivet av Exodus:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Muppen:

Man måste ha steam igång om länken ska fungera.

hmm det var ju knas då då. Jag har igång steam men det funkar i varje fall inte

Länken fungerar. Jag var däremot tvungen att uppdatera steam först, låta programmet starta om, och sedan stänga av steam helt och hållet.

men herregud vad dom ska göra det bökigt O.o

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Exodus:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Muppen:

Man måste ha steam igång om länken ska fungera.

hmm det var ju knas då då. Jag har igång steam men det funkar i varje fall inte

Länken fungerar. Jag var däremot tvungen att uppdatera steam först, låta programmet starta om, och sedan stänga av steam helt och hållet.

men herregud vad dom ska göra det bökigt O.o

Aaa jag vet :/
Det vart dubbelt bökigt för mig för att jag använder Chrome... Fattar inte varför dem inte kunde lägga upp länken lätt-tillgängligt inne i steam också

Inaktiv
Skrivet av Exodus:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Exodus:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Muppen:

Man måste ha steam igång om länken ska fungera.

hmm det var ju knas då då. Jag har igång steam men det funkar i varje fall inte

Länken fungerar. Jag var däremot tvungen att uppdatera steam först, låta programmet starta om, och sedan stänga av steam helt och hållet.

men herregud vad dom ska göra det bökigt O.o

Aaa jag vet :/
Det vart dubbelt bökigt för mig för att jag använder Chrome... Fattar inte varför dem inte kunde lägga upp länken lätt-tillgängligt inne i steam också

dom vill få oss att börja öva upp fingrarna O.o

Medlem

Steam up to date, ingen beta klient finns att ladda ner, länken vill inte fungera... bra jobb.

Inaktiv
Skrivet av nanders:

Steam up to date, ingen beta klient finns att ladda ner, länken vill inte fungera... bra jobb.

det står inte att du ska få en beta klient utan du ska svara på några formulär och sedan håller dom kvar det och lottar ut två betakeys då ena är till nån av dina vänner. Om du läser noggrannare så inser du ett ¨å annat

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av nanders:

Steam up to date, ingen beta klient finns att ladda ner, länken vill inte fungera... bra jobb.

det står inte att du ska få en beta klient utan du ska svara på några formulär och sedan håller dom kvar det och lottar ut två betakeys då ena är till nån av dina vänner. Om du läser noggrannare så inser du ett ¨å annat

mjo.. är lite klurigt när deras länk inte funkar bara.

Inaktiv
Skrivet av nanders:
Skrivet av qun0:
Skrivet av nanders:

Steam up to date, ingen beta klient finns att ladda ner, länken vill inte fungera... bra jobb.

det står inte att du ska få en beta klient utan du ska svara på några formulär och sedan håller dom kvar det och lottar ut två betakeys då ena är till nån av dina vänner. Om du läser noggrannare så inser du ett ¨å annat

mjo.. är lite klurigt när deras länk inte funkar bara.

uppdatera steam? en kille sa det till mig och jag gjorde det sedan funkade det bra för mig har svarat på frågorna och väntar nu och ser o jag får några nycklar. Men dock förstår jag inte ännu hur du kunde få det till att man ska få ladda ner en client?

Medlem

Länken fungerar ju inte :/ Varför la de inte bara in länken i steam för?

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av nanders:
Skrivet av qun0:
Skrivet av nanders:

Steam up to date, ingen beta klient finns att ladda ner, länken vill inte fungera... bra jobb.

det står inte att du ska få en beta klient utan du ska svara på några formulär och sedan håller dom kvar det och lottar ut två betakeys då ena är till nån av dina vänner. Om du läser noggrannare så inser du ett ¨å annat

mjo.. är lite klurigt när deras länk inte funkar bara.

uppdatera steam? en kille sa det till mig och jag gjorde det sedan funkade det bra för mig har svarat på frågorna och väntar nu och ser o jag får några nycklar. Men dock förstår jag inte ännu hur du kunde få det till att man ska få ladda ner en client?

nanders skrev ju att han har Steam up to date. Men det funkar ändå inte för denne. (Precis som för mig)

Inaktiv

Finns en Steam Update att ladda ner nu!

Därefter fungerar det

Medlem

Jag hade också problem med detta igår, men körde länken igenom Run i windows (Start->Run), och då funkade det!

Medlem

Det enda MOBA som skulle ha en chans att tävla med LoL är väl Dota2. HoN och alla de andra ligger långt efter LoL. Jag hoppas att Dota2 blir en riktig fullträff.

Medlem

Uppdaten kom inte upp för mig automatiskt så jag fick uppdatera steam manuellt, ett tips till de som inte får igång det

Medlem

Starta steam. meny - > steam check for updates, uppdatera.

Sen om länken inte funkar gå till
http://blog.dota2.com/
Där finns det en länk "dota 2 survey" den funkade för dom som inte fick till det.

Hoppas alla lycka till. och om det blir nån FZ grupp som lirar så säg till, är ensam i betan =(


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Groggo:

Starta steam. meny - > steam check for updates, uppdatera.
Sen om länken inte funkar gå till
http://blog.dota2.com/
Där finns det en länk "dota 2 survey" den funkade för dom som inte fick till det.
Hoppas alla lycka till. och om det blir nån FZ grupp som lirar så säg till, är ensam i betan =(

Tack!

Medlem

umm lite oft...

[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

kan inte klicky på linky i emailet...nån som vet vad jag gör fel?

*edit jag är både blind och aningens dum i planeten...sory för denna post...

Medlem
Skrivet av fluffmajster:

umm lite oft...
http://img502.imageshack.us/img502/6717/dota2.jpg

[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

kan inte klicky på linky i emailet...nån som vet vad jag gör fel?

Dagens tips: läs vad folk svarat, 3 posts upp förklarar jag hur du går tillväga om du har problem.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Om någon mot förmodan skulle ha en key till övers skulle jag vara väldigt tacksam

Medlem

Första vågen av keys har skickats ut. No luck here . Någon som fått sig en nyckel? (En över kanske )

http://blog.dota2.com/

Medlem
Skrivet av Groggo:

Starta steam. meny - > steam check for updates, uppdatera.

Sen om länken inte funkar gå till
http://blog.dota2.com/
Där finns det en länk "dota 2 survey" den funkade för dom som inte fick till det.

Hoppas alla lycka till. och om det blir nån FZ grupp som lirar så säg till, är ensam i betan =(

SAvier of the day


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Groggo:

Starta steam. meny - > steam check for updates, uppdatera.

Sen om länken inte funkar gå till
http://blog.dota2.com/
Där finns det en länk "dota 2 survey" den funkade för dom som inte fick till det.

Hoppas alla lycka till. och om det blir nån FZ grupp som lirar så säg till, är ensam i betan =(

Du råkar inte fått din key innan surveyn? Fått nya nu i så fall, behöver någon att spela med??

12
Skriv svar