1,5 miljoner ex av Dark Souls har skeppats

Robot
1,5 miljoner ex av Dark Souls har skeppats

Spelet som gett hardcore ett ansikte har skeppats i 1,5 miljoner ex världen över.

#dark-souls, #demons-souls


Medlem
1,5 miljoner ex av Dark Souls har skeppats

Jag erkänner att jag slät mitt hår i testar.
Spelet hade varit det bästa jag spelat om man hade kunnat ta sig vidare på lite trixande, och slippa den eviga respawnen av fiender.som dock vr skåpmat men tog alldeles för mkt bryderi för min mentala välbalans.

Inaktiv

Det absolut bästa spelet jag lirat på konsol någonsin. Har den perfekta känslan man blir beroende av.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Utan tvekan det bästa spelet den här generationen jag spelat!

Medlem

Trevligt att det släppts så många exemplar, då borde det komma som budgetutgåva senare

Medlem

Skall plocka upp detta så fort det droppar lite i pris.

Medlem

Älskar spelet. Trots att jag sitter fast på sista bossen just nu och sliter mitt hår av ilska så kan jag inte sluta spela.

Helt klart ett av de bästa spelen någonsin!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Fick precis mitt exemplar av Demon's Souls i brevlådan. Jag har läst och sett på högvis med reviews och inte kunnat bestämma mig om det är ett spel jag ska skaffa eller undvika.

Säkert ett spel som är dåligt för min hälsa men det verkar bara för intressant för att missa. Är det så bra som jag tror det är blir det Dark Souls i framtiden också.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Finns helt klart delar även i detta spel som kan förbättras avsevärt. Men det är fortfarande värt 5/5 i betyg. Grymt bra spel!

Medlem

Otroligt spel indeed. Helt klart värt pengarna!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Än så länge är det helt underbart, ligger dock på bossen som är på bilden... Bara försökt mig på honom ett par gånger men fått totalstryk varje gång ^^

Medlem
Skrivet av Posuic:

Än så länge är det helt underbart, ligger dock på bossen som är på bilden... Bara försökt mig på honom ett par gånger men fått totalstryk varje gång ^^

Du menar bossarna

Medlem

Hm, måste skaffa detta spel..

Medlem
Skrivet av Dajnamajt:

Älskar spelet. Trots att jag sitter fast på sista bossen just nu och sliter mitt hår av ilska så kan jag inte sluta spela.

Helt klart ett av de bästa spelen någonsin!

Weakness: Parrying

Medlem

bästa rpg på länge (med undantag för föra DS)


signatur

Rwa?

Medlem

Hade säkert sålt bättre om det inte var för att flertalet spel släpps på ungefär mitt i samma månad :/


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Så jävla bra spel!! Här snackar vi ett spel där man inte mäter hur lång tid det tar att klara det utan OM man klarar det!

Medlem

Att folk ens vågar sig på det här spelet Status till gaming communityn


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Så jävla bra spel!! Här snackar vi ett spel där man inte mäter hur lång tid det tar att klara det utan OM man klarar det!

Är det bara jag eller överdriver folk med hur svårt det är? jag menar visst det är svårt första gången, och man dör ett bra antal gånger, men spel som Cod4 och Halo2 på svåraste, är sjukt mycket svårare att ta sig igenom en någon utav DS, iaf i mitt tycke, dock så är DS svårt av rätt anledning, medans cod och halo är fel. speciellt cod4 där man så snabbt man visade sig fick 400granater på sig.
i halo var dem iaf snälla och bara tryckte in 500 plasma skott genom magen, och ett par exploderande kristall nålar.


signatur

Rwa?

Medlem

Hur roligt spel som helst. Klarat av spelet en gång, tyckte min gubbe var avskyvärd så gjorde en ny XD
Kanske ska spela lite nu

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Fleshcutter:

Så jävla bra spel!! Här snackar vi ett spel där man inte mäter hur lång tid det tar att klara det utan OM man klarar det!

Är det bara jag eller överdriver folk med hur svårt det är? jag menar visst det är svårt första gången, och man dör ett bra antal gånger, men spel som Cod4 och Halo2 på svåraste, är sjukt mycket svårare att ta sig igenom en någon utav DS, iaf i mitt tycke, dock så är DS svårt av rätt anledning, medans cod och halo är fel. speciellt cod4 där man så snabbt man visade sig fick 400granater på sig.
i halo var dem iaf snälla och bara tryckte in 500 plasma skott genom magen, och ett par exploderande kristall nålar.

Du har både rätt och fel. Jag tycker som du att CoD på svåraste är svårare för just det du säger, de gör det omöjligt istället.. Men samtidigt vet jag folk som har väldiga problem med dark souls så att de aldrig spelar klart det.

DS spelen är inte så svåra när du vet vart alla fiender är, vad de gör och hur du ska undvika att bli träffad, men den regeln gäller ju nästan för alla spel bara det att DS har sjukt mycket högre inlärningskurva.

Medlem
Skrivet av Frgr:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Fleshcutter:

Så jävla bra spel!! Här snackar vi ett spel där man inte mäter hur lång tid det tar att klara det utan OM man klarar det!

Är det bara jag eller överdriver folk med hur svårt det är? jag menar visst det är svårt första gången, och man dör ett bra antal gånger, men spel som Cod4 och Halo2 på svåraste, är sjukt mycket svårare att ta sig igenom en någon utav DS, iaf i mitt tycke, dock så är DS svårt av rätt anledning, medans cod och halo är fel. speciellt cod4 där man så snabbt man visade sig fick 400granater på sig.
i halo var dem iaf snälla och bara tryckte in 500 plasma skott genom magen, och ett par exploderande kristall nålar.

Du har både rätt och fel. Jag tycker som du att CoD på svåraste är svårare för just det du säger, de gör det omöjligt istället.. Men samtidigt vet jag folk som har väldiga problem med dark souls så att de aldrig spelar klart det.

DS spelen är inte så svåra när du vet vart alla fiender är, vad de gör och hur du ska undvika att bli träffad, men den regeln gäller ju nästan för alla spel bara det att DS har sjukt mycket högre inlärningskurva.

Du summerade just vad det är som gör spelet så tillfredsställande där Ta reda på var fienderna är, lära sig vad de har för hyss för sig och lära sig hur man kontrar, undviker och tacklar deras svagheter. Saken är den dock, om man stadigt uppgraderar sin utrustning så håller sig spelet på en ganska jämn svårighetsgrad, långt från det omöjliga som de gilalr att skylta med men ändå mil ifrån den sortens utmaning man får i ett mainstreamspel.

T.ex. Jag startade som Knight på level 6 med full platemail. Jag gissar på att det är det närmaste man kommer Easy i det spelet och jag märkte rätt snart att trots rustningen kunde ett skelett banka bort en fjärdedel på en fullträff och hastigheten eller snarare bristen därav gjorde att jag blev tvungen att titta extra hårt på min spelstil för att kunna undvika saker alls. Älskar spelet, tycker på fullaste allvar att det har ett av - ifall inte helt enkelt Det bästa combat systemet i ett konsollspel någonsin.

Medlem
Skrivet av Duffelbag:
Skrivet av Frgr:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Fleshcutter:

Så jävla bra spel!! Här snackar vi ett spel där man inte mäter hur lång tid det tar att klara det utan OM man klarar det!

Är det bara jag eller överdriver folk med hur svårt det är? jag menar visst det är svårt första gången, och man dör ett bra antal gånger, men spel som Cod4 och Halo2 på svåraste, är sjukt mycket svårare att ta sig igenom en någon utav DS, iaf i mitt tycke, dock så är DS svårt av rätt anledning, medans cod och halo är fel. speciellt cod4 där man så snabbt man visade sig fick 400granater på sig.
i halo var dem iaf snälla och bara tryckte in 500 plasma skott genom magen, och ett par exploderande kristall nålar.

Du har både rätt och fel. Jag tycker som du att CoD på svåraste är svårare för just det du säger, de gör det omöjligt istället.. Men samtidigt vet jag folk som har väldiga problem med dark souls så att de aldrig spelar klart det.

DS spelen är inte så svåra när du vet vart alla fiender är, vad de gör och hur du ska undvika att bli träffad, men den regeln gäller ju nästan för alla spel bara det att DS har sjukt mycket högre inlärningskurva.

Du summerade just vad det är som gör spelet så tillfredsställande där Ta reda på var fienderna är, lära sig vad de har för hyss för sig och lära sig hur man kontrar, undviker och tacklar deras svagheter. Saken är den dock, om man stadigt uppgraderar sin utrustning så håller sig spelet på en ganska jämn svårighetsgrad, långt från det omöjliga som de gilalr att skylta med men ändå mil ifrån den sortens utmaning man får i ett mainstreamspel.

T.ex. Jag startade som Knight på level 6 med full platemail. Jag gissar på att det är det närmaste man kommer Easy i det spelet och jag märkte rätt snart att trots rustningen kunde ett skelett banka bort en fjärdedel på en fullträff och hastigheten eller snarare bristen därav gjorde att jag blev tvungen att titta extra hårt på min spelstil för att kunna undvika saker alls. Älskar spelet, tycker på fullaste allvar att det har ett av - ifall inte helt enkelt Det bästa combat systemet i ett konsollspel någonsin.

jo jag håller helt med dig, och ja Combat systemet äger, exrtemt simpelt. men man trötnar liksom inte på det.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Duffelbag:
Skrivet av Frgr:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Fleshcutter:

Så jävla bra spel!! Här snackar vi ett spel där man inte mäter hur lång tid det tar att klara det utan OM man klarar det!

Är det bara jag eller överdriver folk med hur svårt det är? jag menar visst det är svårt första gången, och man dör ett bra antal gånger, men spel som Cod4 och Halo2 på svåraste, är sjukt mycket svårare att ta sig igenom en någon utav DS, iaf i mitt tycke, dock så är DS svårt av rätt anledning, medans cod och halo är fel. speciellt cod4 där man så snabbt man visade sig fick 400granater på sig.
i halo var dem iaf snälla och bara tryckte in 500 plasma skott genom magen, och ett par exploderande kristall nålar.

Du har både rätt och fel. Jag tycker som du att CoD på svåraste är svårare för just det du säger, de gör det omöjligt istället.. Men samtidigt vet jag folk som har väldiga problem med dark souls så att de aldrig spelar klart det.

DS spelen är inte så svåra när du vet vart alla fiender är, vad de gör och hur du ska undvika att bli träffad, men den regeln gäller ju nästan för alla spel bara det att DS har sjukt mycket högre inlärningskurva.

Du summerade just vad det är som gör spelet så tillfredsställande där Ta reda på var fienderna är, lära sig vad de har för hyss för sig och lära sig hur man kontrar, undviker och tacklar deras svagheter. Saken är den dock, om man stadigt uppgraderar sin utrustning så håller sig spelet på en ganska jämn svårighetsgrad, långt från det omöjliga som de gilalr att skylta med men ändå mil ifrån den sortens utmaning man får i ett mainstreamspel.

T.ex. Jag startade som Knight på level 6 med full platemail. Jag gissar på att det är det närmaste man kommer Easy i det spelet och jag märkte rätt snart att trots rustningen kunde ett skelett banka bort en fjärdedel på en fullträff och hastigheten eller snarare bristen därav gjorde att jag blev tvungen att titta extra hårt på min spelstil för att kunna undvika saker alls. Älskar spelet, tycker på fullaste allvar att det har ett av - ifall inte helt enkelt Det bästa combat systemet i ett konsollspel någonsin.

Ja håller helt och hållet med också, Dark Souls är GOTY än så länge för mig. Älskade den öppna världen till skillnad från instancerna i Demon's och så mycket items!

Medlem

Svårslagna 63timmar, som det tog mig för första varvet... mycket wow (inte som i mmorpgt) upplevelser och många invades att handskas med

Medlem

Spelet är värt all beröm det fått, för det är absolut ett av dom bästa på länge. Bättre än föregångaren enligt mig. Det är synd bara att det släpptes så nära inpå Skyrim. Önskar jag hade en månad till på mig.

Inaktiv

Kanske man låter som ett pucko men jag tyckte spelet var för lätt.

Tog platinum på Demon's Souls och nu på Dark Souls, DaS var betydligt mycket enklare och har flera knäppa tekniska problem (bl.a p2p servrarna som Namco kör med).

Men helt klart en av de bästa spel jag kört på länge!

Medlem

Jag har spelat i över 90 tim har nu level 82 otroligt beroendeframkallande spel försakar min familj en del. Ska snart byta gubbe till pyromancer(är Deprived nu me bla Zweihander divine level9) vare sig jag klarar spelet eller ej

Medlem

Det blir att skaffa båda ds spelen efter jul, efter att ha läst så många positiva reaktioner på spelen så blir det svårt att låta bli

Skrivet av Kharif:

Kanske man låter som ett pucko men jag tyckte spelet var för lätt.

Tog platinum på Demon's Souls och nu på Dark Souls, DaS var betydligt mycket enklare och har flera knäppa tekniska problem (bl.a p2p servrarna som Namco kör med).

Men helt klart en av de bästa spel jag kört på länge!

Spelar man Darks först så upplever man nog Demons mycket lättare, och tvärtom. För i grund och botten är väldigt mycket likadant, kan man ena kan man det andra. Jag tyckte också Darks var lättare, men det berodde på att jag visste vad jag gjorde från första steget jag tog.

Väldigt bra spel är det dock, det är inte svårt göra ett spel som är svårt, däremot är det svårt göra ett spel som är svårt och folk vill spela, och fortsätta spela!

12
Skriv svar