Skyrim, på riktigt

Redaktör
Ponny
Skyrim, på riktigt

Jag ljög visst. Jag kommer inte att vara på Gamex varje dag. Men, åtminstone, på lördag får ni se min rödlätta nuna.

Vad hände? Skyrim hände.

Japp, nu har jag äntligen börjat spela det, på riktigt. "Recensionsriktigt"! Vad jag tycker är såklart super-mega-jätte-hemligt. Åtminstone till nästa vecka.

[ia=457539; large]
Sålunda började mitt liv i Skyrim.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skyrim, på riktigt

Vilken platform får du spela/testa det på?


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

98% chans att det är x360 , 1.5% chans ps3 0.5% pc.

Medlem

Som jag längtat efter detta ! Svartsjuk blev jag nu också. Hoppas innerligen att de lyckats fånga lite av Morrowinds anda i Skyrim

Så det blev du som fick äran istll för Bennet.
Man måste stå på god fot med chefen vet du.

Skyrim Kommer oavsett betyg bli det mest värdefulla spelet i år. Och till skilnad från dagens sociala spelande där allt ska jämföras med andra spelare så är Skyrim ett riktigt singleplayer spel.

Det spelar ingen roll vad ni andra gör när ni spelar, För mig existerar inte era versioner. Skyrim är mitt, bara mitt. Och det är det som räknas. Den här världen är min.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Du är klok som en bok, Traveller. Skyrim är en värld som upplevs olika av alla som sätter sin fot i den. Recensionen blir min version.

Och det är Xbox som gäller för testningen.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar