Se de första 23 minuterna av Skyrim

Medlem

Kommer inte spoila mig själv, bara 11 dagar kvar

Medlem

Kan inte se någon film...?

Medlem

[Video removed as a courtesy to Bethesda. –Ed.]

...............

Inaktiv

Skönt att det är samma gamla sunkiga konsolgrafik, då slipper man köpa nytt grafikkort i år med
Det är ju faktiskt fulare än de moddar jag kör till morrowind.. Jag hoppas att man slipper de där snuskigt sega ingame menyerna till pcutgåvan

Medlem

Satan vad konsolskadat det kommer att vara på PC. Hoppas verklgen att man inte måste använda det där menysystemet på PC. Kommer ju att få hjärnblödning.

Jag bara förutsätter att det vi såg nu på konsol-filmerna motsvarar lägsta inställningarna på PC, för texturerna såg daterade ut.

Blodskvättet i striderna... såg ut som man hade ett glasvisir framför sig där det fastnade droppar. Såg märkligt ut.

Hoppas man kan stänga av vissa HUD element. Tex att det poppar upp när man ökat någon färdighet. Sådant förtar inlevelsen.

Ser fram emot att se hur mod-vänligt spelet är. Jag menar, så de inte hårdkodat alltför många detaljer...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Dåligt att det är så kass respons i striderna, kändes precis som att han bara viftade runt med svärdet i luften.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

3.8GB på Xbox 360.
http://www.gamezone.com/news/skyrim-xbox-360-install-size-rev...

Skyrim luktar mer och mer skit.

Medlem
Skrivet av unavailable:

Är inte det mer än Oblivion utan dlc?

edit: Oblivion tar visst upp 5.9gb(utan horse armor) på xbox 360. Dock så ska storlek bero på bättre komprimering, system req för pc är väll 6gb?

Inaktiv

Aha vad konstigt? Funkar inte ju allt går som vanligt men video screenen är helt svart?

Medlem

Men detta kan man inte titta på!

Medlem

Vågar inte titta, vill inte få det spoilat. Nu är det bara 10 dagar kvar! Tur att det släpps en fredag så man kan sitta hela helgen och njuta!
Har en känsla av att detta blir "game of the year".

Medlem

Jag vet att Grafiken ser dålig ut nu men tänk efter lite också om han som laggt upp videon kanske har en skitdålig kamera och inte har på högra settings heller man kan tänka lite så också inte tänka på det dåliga sättet

Medlem

Skall mer till än ett tjuvfilmat 360 intro för att få mig att tappa sugen det skall jag lova. Men visst fasen såg det sumpigt ut. Oh well, om 10 dagar vet vi besked. Själv ser jag verkligen fram emot Skyrim och den här gången var jag till och med vis nog att köpa frugan ett eget ex så jag kan spela ifred.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Pete Hines twittrade att det bara var alpha eller beta-footage så jag är inte orolig över grafiken

Medlem

Till alla de som tvivlar: har ni sett någon av de gameplay-filmer som släppts mer eller mindre officiellt? Där kan man ju lätt se hur spelets grafik kommer att se ut på riktigt - att det ser ut som en säck skit är väl inte helt konstigt om det rör sig om en tidig utgåva!
Bethesda skulle a l d r i g släppa ifrån sig ett spel som ser såhär sunkigt ut - det slår ju till och med Morrowind!!

Så ta det lilla lugna bara.. det kommer att se förjävla bra ut


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av Obsidian:

Bethesda skulle a l d r i g släppa ifrån sig ett spel som ser såhär sunkigt ut - det slår ju till och med Morrowind!!

Så ta det lilla lugna bara.. det kommer att se förjävla bra ut

Tror du själv på det där? Bered dig på besvikelse.

Medlem

Jadå, jag är helt och fullt övertygad om att en av oss kommer att bli besviken och att det inte kommer att vara jag. Har du sett något av det släppta videomaterialet från senare versioner av spelet? Antagligen inte, i så fall skulle du ju inte gnälla.

Skrivet av unavailable:
Skrivet av Obsidian:

Bethesda skulle a l d r i g släppa ifrån sig ett spel som ser såhär sunkigt ut - det slår ju till och med Morrowind!!

Så ta det lilla lugna bara.. det kommer att se förjävla bra ut

Tror du själv på det där? Bered dig på besvikelse.


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av blade122222:

Pete Hines twittrade att det bara var alpha eller beta-footage så jag är inte orolig över grafiken

tror inte att röstskådisar och onaturliga animationer kommer att ändras särskilt mycket ... det är ju Bethestas grej liksom

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av sjunnenbo:

Känner att om spelet erbjuder sådär 200 timmars spelande, kan val knappast dryga 20 minuter göra någon större skada?

Storyn varar ju knappast 200 timmar, dock.

Det sa jag inte, dock. Mainstoryn läste jag kommer ta ca 20-25 timmar, sen har du sidoquests, dungeons, achievements, factions. Och glöm inte omspel med andra raser och klasser!

Medlem
Skrivet av Obsidian:

Jadå, jag är helt och fullt övertygad om att en av oss kommer att bli besviken och att det inte kommer att vara jag.

Varför skulle jag bli besviken om spelet var bra? Jag hoppas Bethesda lyckas med Skyrim, men jag är skeptisk.

Inaktiv

Grafiken är rätt så nice ändå men den är konsol anpassad verkare som men cool. I CANT BLOODY WAAAAAIT!

12
Skriv svar