[BF3 - PS3] Kan inte använda sprint efter kastat granat

Medlem
[BF3 - PS3] Kan inte använda sprint efter kastat granat

Hej, nu för ca. 2 timmar sedan började mitt BF3 uppföra sig väldigt konstigt. Granater och sprint har börjat bugga sönder. Ibland händer inget när jag trycker på L2, men efter mellan 10 sek och 2 minuter så kastas helt plötsligt en granat oväntat. Efter det hänt så kan jag inte använda sprint. Jag misstänker att det är något liknande åt andra hållet också.

Har prövat på några olika banor dock endast med Assault-klassen.

Någon annan som stött på denna glitch? På en annan platform? Har det något med serverpatchen som kom/kommer nu nyss/snart?

Hjälp!! Jag vill spela utan glitches.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Jag kör på Xbox 360 och det jag kunnat listat så är det ungefär mellan HELA 20-30 buggs/glitches och typ hälften av dem är server-problem... Såsom att alla servrar fanns i server browser och det stod att det var över 20+ spelare på alla jävla servrar men när man själv försökte joina så kommer detta fanskapet "The server you are trying to join doesn't exist", och så hände det på typ ungefär 10+ servrar? w00t? Men detta har hänt mig med och det är SJUUUUUUUUUUUUUKT irriterande... hoppas DICE-BAJS fixar detta snart...

1
Skriv svar