Snart dags att återuppleva Halo 1

Robot
Snart dags att återuppleva Halo 1

Mänskligheten hotas på nytt i lanseringstrailern för Halo: Combat Evolved Anniversary. Gör dig redo för ännu en vända med Master Chiefs debutspel!

#halo-combat-evolved-anniversary


Medlem
Snart dags att återuppleva Halo 1

Sorgligt nog har jag inte kvar min Xbox, och inte har jag några som helst planer på att införskaffa en såpas löjligt utdaterad konsol hur stort Halo fan jag än är. Nej, jag nöjer mig med böckerna tills jag får möjlighet att lira Anniversary samt H4 på en bakåtkompatibel Nextbox.


signatur
Medlem

Givet köp på release, med "grunt funeral" aktiverad blir det vilt

Medlem

Givet köp.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Jag hoppas det fortfarande är local coop ?, annars j***ar!!

/mvh soyd

Medlem

Skulle väl vara Reach motorn och den klarade ju av local coop. Halo: CE är ett riktigt bra spel. Var först med uppföljarna som de började flumma till det. Halo 1 utan local coop är kätteri dock..

Halo CEA är ej en remake... Multiplayer är ju för fan i Reach? Hallå? Jag tycker Reach's multiplayer sög arsle jämfört med Halo 3's multiplayer. Reach's multiplayer består bara av 99% campers, och Reach var 75% tråkigare också förutom Forge som är förbättrad. Ska det vara en remake ska multiplayer vara multiplayer från CE och dessutom också komma till PC. Men dessutom bygger detta på Reach-motorn.... Men kanske värt att skaffa detta ändå men ALDRIG multiplayer. Men skaffar dock detta när det kanske är runt 200kr eller nåt sånt.

Inaktiv

För mig som inte spelat 1an (jag vet, skäms på mig) men på senare tid fastnat ordentligt för spelserien så blir detta grymt kul. Har tom införskaffat 2an till xbox så här ska det spelas kronologiskt vid släpp. Många timmar blir det


signatur

äldre än dig!

Medlem

Har ingen haft någon 360, har bara den gamla xbox som halo 1 inte går att spela på nu, enligt mig. Inte för att xbox:et är paj, nä nä, p.g.a. grafiken, ljuden, kort sagt allt. 8-]

Medlem

MÅste ha!!!

Varför kunde aldrig uppföljarna bli lika mystiska och spännande!?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

MÅste ha!!!

Varför kunde aldrig uppföljarna bli lika mystiska och spännande!?

Om du frågar mig så var det för att Bungie slängde allt krut dom hade på Combat Evolved! Man märker ju att kamoanjerna sjunker i epicness för varje del i serien, men multiplayern ökar bara....minus Reach som hade toksämst mp imo.

Hade köpt det här utan tvekan ifall det inte använt Reach multiplayer, jäkla skräp!


signatur

Game long and prosper

Medlem

En PC-version hade jag lätt köpt. Första spelet var ju det enda som faktiskt var bra.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Apministern:

MÅste ha!!!

Varför kunde aldrig uppföljarna bli lika mystiska och spännande!?

Om du frågar mig så var det för att Bungie slängde allt krut dom hade på Combat Evolved! Man märker ju att kamoanjerna sjunker i epicness för varje del i serien, men multiplayern ökar bara....minus Reach som hade toksämst mp imo.

Hade köpt det här utan tvekan ifall det inte använt Reach multiplayer, jäkla skräp!

Varför är den skräp?!

Jag tyckte det som lades till i Reachs multiplayer bara var positivt

Det ända som stör mig är vissa tilllägg av vapnen, t.ex. den snabbare plasmariflen, som fyller mer eller mindre samma funktion som den vanlige, dessamma med den där "Halv" snipern som är likadan som den i 3:an =S De skulle lagt i mer egna funkntioner i dem


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Släpps de till pc nån dag köper jag de lätt

1
Skriv svar