Teori: Co-op i GTA V

Robot
Teori: Co-op i GTA V

Rykteskarusellen är igång! Inte mindre än tre karaktärer i GTA V-trailern skulle, enligt en teori, kunna vara spelbara karaktärer. Kan det till och med röra sig om co-op?

#grand-theft-auto-vice-city, #grand-theft-auto-iv, #grand-theft-auto-iv-the-lost-and-damned, #grand-theft-auto-the-ballad-of-gay-tony


Inaktiv
Teori: Co-op i GTA V

Hmm kan ju vara mycket möjligt att det är så. Man lär väl få veta det innan släppet förhoppningsvis

Medlem

Fy fan vad jävla grym om det skulle vara full story coop 3 pers :D!!!. Det skulle vara precis vad GTA serien behövde full story coop!, DAMN kan bara hoppas!

/mvh soyd

Medlem

Jag tycker att tiggaren/uteliggaren i trailern är otroligt lik en åldrad version av Niko, för lik för att vara en tillfällighet. Vi kanske får spela uteliggare i Grand Theft Arthritis V.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Jag är lite oldschool så jag vill helst att huvudstoryn är single player, men det får gärna ha en co-op-kampanj också. Sen idén med flera karaktärer tycker jag låter intressant, men väntar fortfarande på en trovärdig och välskriven kvinnlig protagonist i ett Rockstar-spel.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Game Ove(r):

Jag tycker att tiggaren/uteliggaren i trailern är otroligt lik en åldrad version av Niko, för lik för att vara en tillfällighet. Vi kanske får spela uteliggare i Grand Theft Arthritis V.

Hahaha, humor

Medlem

Såg najs ut, fina färger!

Medlem

Fan inte Co-op!

Inaktiv

Vad innebär Co-op? 2 personer = 2 konsoler, 2 konton, 2 kontroller, två spel? Fyfan... Saknar den gamla Co-op där man satt på samma tv.

Medlem

Ja! Håller alla tummar som går för coop! Hur coolt blir det inte att utföra uppdragen tillsammans samt att som skrivet, råna butiker ihop och så vidare. Kan inte bli annat än succé och ligger helt rätt i tiden att göra coop av det hela. Bara att titta på resten av spelen som kommer i branschen nu.

Det jag dock inte tror på är att det kommer vara upp till endast 3-player coop. Skulle tippa på upp till max 4 players.

Medlem

Co-op är väl ett måste nu för tiden?


signatur

AYY LMAO

Medlem

Co-op eller inget köp för mind del

Shiz, tänk att köra alla uppdragen CO-OP, det är ju EPIC! Vill ha NEEEEUUU

Medlem
Skrivet av showerguy:

Vad innebär Co-op? 2 personer = 2 konsoler, 2 konton, 2 kontroller, två spel? Fyfan... Saknar den gamla Co-op där man satt på samma tv.

jo, men det finns ju Borderlands, Halo-serien, Army of Two 1&2 m.fl. Men annars håller jag med, man saknar enkelheten i att stoppa i ett spel och bara köra...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Orka spekulera.


signatur
Medlem

De sa väl att man kunde spela som fler personer förut...?

Medlem

Bara skaffa saints row istället så får man coop, multiplayer, singelplayer och fartfyllt actionspel!

Bajsa på GTA segare spel får man leta efter.

Medlem

Är det bekräftat vilken stad spelet utspelar sig i? Kommer det vara San Andreas länet eller ser det bara ruskigt likt Los Santos i trailern?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Tycker att det kan bli intressant med Co-op. Man kommer till en viss del i spelet, och låser då upp möjligheten att kunna råna en affär/bank med två andra över nätet. ungefär som Payday. Sedan när man är klar och har flytt så är man eftersökt i SP och många $ rikare.

Dessa ska inte vara måsten utan ett alternativ om man vill ha lite cash. Det kan annars vara lite tröligt att göra mini-games i GTA för att skaffa pengar att köpa safe houses osv.

Medlem

GÄRNA!
Helst co-op på samma konsol då. Split screen. Eller ja, både och vore väl bra!

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av showerguy:

Vad innebär Co-op? 2 personer = 2 konsoler, 2 konton, 2 kontroller, två spel? Fyfan... Saknar den gamla Co-op där man satt på samma tv.

jo, men det finns ju Borderlands, Halo-serien, Army of Two 1&2 m.fl. Men annars håller jag med, man saknar enkelheten i att stoppa i ett spel och bara köra...

Gears-serien.

Co-op vore välkommet med tanke på hur roligt det går att ha genom att bara leka runt i GTA IVs multiplayer free roam med polare.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Vad innebär Co-op? 2 personer = 2 konsoler, 2 konton, 2 kontroller, två spel? Fyfan... Saknar den gamla Co-op där man satt på samma tv.

Co-op när det är som bäst är för mig två-fyra spelare på samma konsol.
Tråkigt om det inte blir på samma konsol.

Medlem

Nej för H-vete! Förstör inte ännu en spelserie med den här Co-op-skiten!!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Nej för H-vete! Förstör inte ännu en spelserie med den här Co-op-skiten!!

Hyr en film istället!

Har blandade känslor, jag tror inte att co-op kommer att finnas i GTA V. Det känns bara inte rätt. Vill man köra co-op sandbox-style så finns ju Saints Row 2 (och 3 snart?). Ser hellre att dem fokuserar på att göra GTA V precis lika bra och fritt som GTA SA var fast med den här riktigt fina grafiken och fysiken. Den här gången får dem gärna optimera det bättre till PC dessutom. =P Älskar multiplayerdelen i GTA IV, så det får dem gärna ha kvar men co-op... Njae, jag vet inte... Ser hellre en episk kampanj/story och sedan en separat multiplayerdel i samma stuk som IV.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av lang:

Bara skaffa saints row istället så får man coop, multiplayer, singelplayer och fartfyllt actionspel!

Bajsa på GTA segare spel får man leta efter.

Bajsa på Saints Row, löjligare skitspel får man leta efter.

Medlem

Gör om hela spelet till ett Mmo istället!

AW8
Medlem

Helt säker på att det inte är Tommy Vercetti och Carl Johnson i trailern, deras historier har berättats och de begravdes samtidigt som GTA 3-eran.
Den enda karaktären jag förväntar mig tillbaka är radio DJ'n Lazlow.

Men visst ser det ut som att den vita och den svarta killen som det fokuseras på i trailern är båda med i Pest Control-rånet. Vettefan om den tredje snubben är samma kille som sitter i cab'en dock, tycker att han liknar det svarta killen fast i en ljusare belysning. Väldigt svårt att se.

Co-op skulle vara nice, dock vill jag inte att singeplayer-delen ska bli fullständig co-op då episka man-mot-man-situationer under storyns gång inte skulle kunna uppstå.


signatur

PC gamer 'til I die.

Inaktiv

Tur att det bara än teori. Finns redan mer än nog med coop spel. Själv föredrar jag sköna singleplayer upplevelser, så jag hoppas verkligen inte att det blir ett coop spel.

Medlem
Skrivet av Game Ove(r):

Jag tycker att tiggaren/uteliggaren i trailern är otroligt lik en åldrad version av Niko, för lik för att vara en tillfällighet. Vi kanske får spela uteliggare i Grand Theft Arthritis V.

Skulle sitta fint som ett sidouppdrag, Genialiskt tänkt!


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar