Trials-utvecklaren uppköpt av Ubisoft

Robot
Trials-utvecklaren uppköpt av Ubisoft

RedLynx är numer glatt placerade under Ubi-stämpel och Ubisoft utlovar mer Trials, till fler.

#redlynx, #trials-hd, #ubisoft


Medlem
Trials-utvecklaren uppköpt av Ubisoft

Ubisoft är ju förtjusta i jobbiga DRM. Även om spelen som kommer från Ubisofts korridorer är riktigt jäkla bra, så vägrara jag köpa dem pga att deras DRM är bland de värsta sin finns f´ör betalande kunder.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Noooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!

Jag hoppas innerligt att Ubisoft inte hinner få in några av sina ideer till Trials Evolution.

Inaktiv

We are Ubisoft. Existence, as you know it, is over. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile.

Medlem

Bara Storken fortsätter släppa sina hemsnickrade banor så kommer det bli en succé!

Medlem

Haha Jag läste Tribes Förut och insåg inte förrän nu att Det stod Trials

Medlem

Mhm Assassins Creed on bikes!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Ubisoft är ju förtjusta i jobbiga DRM. Även om spelen som kommer från Ubisofts korridorer är riktigt jäkla bra, så vägrara jag köpa dem pga att deras DRM är bland de värsta sin finns f´ör betalande kunder.

+1. Jag undviker också Ubisoft och kommer att göra det så länge de tycker det är en bra idé att bestraffa folk som betalar för deras spel.

Synd på Trials framtid. Loggat nästan 100h på Trials 2 enligt Steam.

1
Skriv svar