Hetaste spelen i november

Robot
Hetaste spelen i november

Efter den bästa spelmånaden på mycket, mycket länge kommer november och är minst lika fenomenal – om inte bättre. Tror ni oss inte lär ni göra det efter att ha sett novembervideon.

#battlefield-3, #batman-arkham-city, #dark-souls


Hetaste spelen i november

Battlefield 3 måste ju komma högst i ''Hot or Not''-mätaren!

Medlem

Det är väl spel som komme i november det handlar om. BF3 kom i oktober.

Medlem

Skyrim! och AC:R såklart men blev inte det försenat till PC?


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

89 sekunders reklam?

Medlem

WTF, lite för lång reklam hum?

Medlem

Av nyfikenhet undrar jag vad det är som avgör nivån på "Hot or Not"-mätaren. Tar ni hänsyn till sidvisningar, diskussion om spelen i fråga på forumet etc. eller är det endast redaktionens egen uppfattning av spelet i förhand?

Reklam är vad man tjänar pengar på idag. Visst kan 113 sekunder kännas lite overkill men se det från den ljusa sidan! Desto fler som ser detta reklamklipp desto finare stek står på någon lycklig själs middagsbord ikväll

Medlem

mest intresserad av GTA V faktiskt. inget annat är speciellt intressant längre

Medlem
Skrivet av Vippe:

Av nyfikenhet undrar jag vad det är som avgör nivån på "Hot or Not"-mätaren. Tar ni hänsyn till sidvisningar, diskussion om spelen i fråga på forumet etc. eller är det endast redaktionens egen uppfattning av spelet i förhand?

Reklam är vad man tjänar pengar på idag. Visst kan 113 sekunder kännas lite overkill men se det från den ljusa sidan! Desto fler som ser detta reklamklipp desto finare stek står på någon lycklig själs middagsbord ikväll

Det sista, det är redaktionens samladeu ppfattning om spelet Själva urvalet är det läsarna som ligger bakom dock, via intresse i spelet.


signatur

Videomupp

Medlem

Skyrim!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av indigun:

89 sekunders reklam?

89? 107 för mig
som tur är kan man avbryta visniningen och starta igen utan reklam.

Medlem

Undrar om BF3 går samma öde till mötes som LA Noire - går nästan överbord i marknadsföring i någon slags panikångest.

Launch-trailer i fz-videor, popup-banners så snart man växlar sida på fz, artiklar så man är överraskad att det inte innehåller BF3 i rubriken.

Börjar bli ordentligt anti - är det DICE/EA avsikt?

Får väl sansa sig lite ändå.

Moderator | Testpilot

Arkham City till PC ?
Sonic Generations?
Ultimate Marvel Vs Capcom 3 ?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

SKYRIM HOT SOM FAEN!!!!!
Förresten, hur kan ett Zelda-spel tillåtas att över huvud taget ha en mätare när det bara släpps till Wii? Det är ju ett enda stort skämt.

Medlem

Alltså Skyrim <3!

Medlem

Lite överraskande att Assassins Creed inte var "hetare" än så på redaktionen.

Medlem

Hm... orkade inte titta igenom reklamfilmen. Nåväl, jag gissar att det inte var några förvånande spel med på listan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Frilansare

Vi är hemskt ledsna för att ni tvingats se långfilms-annons. Den ska vara borttagen nu!

Medlem

skyrim


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av mAwArm:

SKYRIM HOT SOM FAEN!!!!!
Förresten, hur kan ett Zelda-spel tillåtas att över huvud taget ha en mätare när det bara släpps till Wii? Det är ju ett enda stort skämt.

Och ändå så fick det 10/10 av edge som inte gett ut särskilt många 10-poängare sen den började produceras 1993. Kommer bli helt episkt!
Har för övrigt förbokat 4 av de spelen ni har med här, lär bli en trevlig månad

Medlem

Skyrim & Assassin!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Uncharted 3! fy fan vad spännande det ska bli att få spela det, helt klart månadens mest efterlängtade

Medlem

Jo, men lite ser man ju fram emot Skyrim.

Inaktiv

Det skulle vara roligt att se vad alla som har en PC, Wii, PS3 eller 360 röstar på. Ofta någon röstar på ett spel han aldrig kommer att spela =S

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Arkham City till PC ?
Sonic Generations?
Ultimate Marvel Vs Capcom 3 ?

Ja jag börjar bli van vid att de spel jag ser fram emot aldrig är med i dessa sammanfattningar över de "hetaste" släppen.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Både lönnmördare och en man med Indiana Jones ambitioner är så otroligt jävla efterlängtat så jag svimmar. Skriksvimmar ordentligt.

Inaktiv

Tänke köpa skyrim och spela, rekommenderar ni att jag spelar de tidigare spelen först eller kan man köpa Skyrim direkt och förstå storyn osv?

Medlem

Skyrim! (förhoppningsvis) Annars var det bara massa dynga.

1
Skriv svar