"Slakta orcherna!", tycker Big Bang Theory-skådisen

Robot
"Slakta orcherna!", tycker Big Bang Theory-skådisen

Lord of the Rings: War in the North är det första vuxenmärkta Sagan om Ringen-liret. Det innebär att utvecklarna stoppat in extra mycket blod och äckel...

#lord-of-the-rings-war-in-the-north-2


Medlem
"Slakta orcherna!", tycker Big Bang Theory-skådisen

Vilken dålig trailer.... göra reklam om hur blodigt spelet är...


signatur

Everybody needs help.

Medlem

"Här är X många skådespelare / halvkända personer som säger att spelet är blodigt och är rated M"

Summery by Quelor


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Hm, döda orcs? Håller mig nog till "Orcs Must Die!" för det, 15k döda and counting

Medlem

Ställer mig något undrande till om företagen verkligen tror att lemlästning är tillräckligt för att få folk att öppna plånboken. Nu kan det ju iofs vara ett bra spel för det men allt tjatande om blod och våld låter mer som en gimmick eller utanpåverk för att dölja ett tämligen mediokert licensspel. De recensioner jag har läst har varit minst sagt ljumma och är det inte kul att lira så spelar det ju ingen roll hur många orcskallar som än flyger genom luften.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Hur hugger man av huvud/armar med en stridshammare?

Medlem

Leave the poor orcs alone :'(

Haha "And I can be in my underwear, and they have no idea" gjorde min natt


signatur

Rwa?

Medlem

Fick ett mail vid 18 tiden igår från onlive, med den här länken:

http://play.onlive.com/launch/trial/lord-of-the-r
ings-war-in-the-north?utm_content=LOTR_US_Availab
le&utm_campaign=LOTR+Available+Now&utm_source=iPost&
utm_medium=email

Det är typ ett demo. Man får spela de första 30 minuterna
Gratis. Och om vi hade bort i USA eller UK så skulle vi få köpa det för 1$...

Har lirat de första 30 minuterna av spelet. Och det kan mycket väl bli en väl förtjänt plats på topp tio spellistan av 2011!

PS: Tycker att det här kan vara en nyhet på startsidan, så att alla på fz kan få reda på detta och spela "demot"!

/spelaren123

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Hur hugger man av huvud/armar med en stridshammare?

Slår man tillräckligt hård med en stor stridshammare så tror jag inte halsen kommer hålla kvar huvudet särskilt länge.

OnT: Det var ju mycket man fick höra från Raj >.<


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Haha, lite ego på utvecklingsteamet!
"Give me a monster and I´ll slay it", någon behöver sätta snubben på plats och ge honom ett exemplar av Dark Souls!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hehe Brian Posehn är så skön.

Medlem

Såå dåååligt!! Dom pratar om hur roligt det är att slakta orcs men alltså det ser ju så fruktansvärt tråkigt ut. Speciellt när grafiken ser ut som skit i dagens spel samhälle.

Skrivet av Dunder:
Skrivet av Svanberg:

Hur hugger man av huvud/armar med en stridshammare?

Slår man tillräckligt hård med en stor stridshammare så tror jag inte halsen kommer hålla kvar huvudet särskilt länge.

Haha, snarare följer nog kroppen med åt hållet huvudet slås..Iaf när en dvärg slår


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Svanberg:

Hur hugger man av huvud/armar med en stridshammare?

Slår man tillräckligt hård med en stor stridshammare så tror jag inte halsen kommer hålla kvar huvudet särskilt länge.

Haha, snarare följer nog kroppen med åt hållet huvudet slås..Iaf när en dvärg slår

Jag kan hämta släggan, ställa mig på knä och så kan vi pröva?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Svanberg:

Hur hugger man av huvud/armar med en stridshammare?

Slår man tillräckligt hård med en stor stridshammare så tror jag inte halsen kommer hålla kvar huvudet särskilt länge.

Haha, snarare följer nog kroppen med åt hållet huvudet slås..Iaf när en dvärg slår

Jag kan hämta släggan, ställa mig på knä och så kan vi pröva?

Håller med... känns tveksamt att huvudet skulle flyga av. Ännu mer tveksamt att en arm skulle delas på mitten.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Svanberg:

Hur hugger man av huvud/armar med en stridshammare?

Slår man tillräckligt hård med en stor stridshammare så tror jag inte halsen kommer hålla kvar huvudet särskilt länge.

Haha, snarare följer nog kroppen med åt hållet huvudet slås..Iaf när en dvärg slår

Jag kan hämta släggan, ställa mig på knä och så kan vi pröva?

Håller med... känns tveksamt att huvudet skulle flyga av. Ännu mer tveksamt att en arm skulle delas på mitten.

Medlem

Så jävla påklistrat tyvärr :/

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Hm, döda orcs? Håller mig nog till "Orcs Must Die!" för det, 15k döda and counting

Helt rätt! Riktigt kul spel!

Känns inte helt OK när de betonar en enda aspekt av spelet (blod och M-rating) som säljargument. Får ju en att tro att det kanske inte finns så många andra säljargument...

1
Skriv svar