webläsare fryser..

Inaktiv
webläsare fryser..

Förstår att reklam bekostar sidan osv men när en väl använd webläsare (google chrome) krashar pga av någon reklam från adtech bla bla bla är det inte ok. Skulle kolla in Halo 1 remake nyheten men icke sa nicke.

Alla andra (ff, opera, safari, ie) fungerar så ni vet.


signatur

äldre än dig!

Medlem

jag gillar chrome som fan och det är den webläsaren jag kär mest.. men när sidor inte funkar så brukar jag prova någon annan webläsare.. och då brukar det nästan alltid funka. Så chrome är inte riktigt klockren alltid.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

jag kör firefox aldrig strulat för mig så länge jag håller alla saker "up to date" så som adobe java mm

Redaktör
Skrivet av Nightportier:

Förstår att reklam bekostar sidan osv men när en väl använd webläsare (google chrome) krashar pga av någon reklam från adtech bla bla bla är det inte ok. Skulle kolla in Halo 1 remake nyheten men icke sa nicke.

Alla andra (ff, opera, safari, ie) fungerar så ni vet.

Håller fullständigt med dig i sak - FZ ska i största möjliga mån funka felfritt med de stora webbläsarna. Jag kör själv huvudsakligen Chrome och har inte stött på det problem du beskriver, ej heller har jag sett andra rapportera det. Är det så att du kör webbläsar-addons till Chrome? Testat att stänga av dem? Uppdaterat Java, Flash och liknande?


signatur
Inaktiv

Självklart är allt uppdaterat och förstår om inte allt funkar till 100%, det är en hel del kod som ska funka med många olika webläsare, så mycket förstår jag.
Känner bara att jag vill rapportera dessa saker så om det händer flera så kan ni följa upp liknande anmärkningar.

Att bara använda en annan webläsare löser inte problemet med chrome, har som sagt de andra installerade och gör som ni andra, använder en annan tillfälligt om något skulle gå fel med min primära.

Oavsett, nu har jag iaf rapporterat om problemet och om det återkommer eller drabbar andra så kanske det kan vara något att slå ett extra getöga på.

MVH


signatur

äldre än dig!

1
Skriv svar