Battlefield 3 rubbar inte Call of Duty-dominansen

Robot
Battlefield 3 rubbar inte Call of Duty-dominansen

Både Black Ops och Modern Warfare 2 spelades flitigare än BF3 under den gångna Xbox Live-veckan.

#battlefield-3, #call-of-duty-black-ops, #call-of-duty-modern-warfare-2, #dungeon-defenders, #daytona-usa


Medlem
Battlefield 3 rubbar inte Call of Duty-dominansen

Som sagt, bör ha varit PC-exklusivt.

Medlem

Bra och hoppas det aldrig slår CoD för Dice kan suga och hoppas de går i graven efter BF3 fiaskot och lögnerna.

Medlem

Skulle inte förvåna mig om det säljer fler konsoll spel av alla typer, men inte fan spelas det lika mkt MP som på datorndotdotdot1!!1!11!11dot!1dot!!00ne

Medlem

Visst, Battlefield 3 har sina brister men jag föredrar det fortfarande över Call of Duty. (Helt enkelt mer min spelstil)
Förväntade inte mig att det skulle sälja mer än Call of Duty från första början hur som helst.

Medlem

PS3 säger nog anorlunda.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av ReCG:

Skulle inte förvåna mig om det säljer fler konsoll spel av alla typer, men inte fan spelas det lika mkt MP som på datorndotdotdot1!!1!11!11dot!1dot!!00ne

Hur var det nu med svenskan?

Vadå svenska, det e ju swengelska med l33t sp34k hallå? 2011 Internet häng me (:

Medlem

BF3>Dungeon Defenders > MW2 > > > > > Black Ops

Gillar verkligen BF3 och DD men då mitt internet fucka ur och BBB är så jäkla segt på att assistera mig så ligger jag på ett ostadigt 0.5 mb internet atm.....

Hur som helst är båda väldigt bra spel då BF3 ger mig action och DD ger mig RPG & TD ^^

Medlem
Skrivet av ReCG:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av ReCG:

Skulle inte förvåna mig om det säljer fler konsoll spel av alla typer, men inte fan spelas det lika mkt MP som på datorndotdotdot1!!1!11!11dot!1dot!!00ne

Hur var det nu med svenskan?

Vadå svenska, det e ju swengelska med l33t sp34k hallå? 2011 Internet häng me (:

Lite mer åt p12 hållet då du inte direkt verkar vela prata ren svenska utan måste spy ut lite "dotdotdot" och "!11!11!"

"1337 speak" är inte direkt någonting som folk använder i vardagligt bruk utan det är mer när man trollar eller försöker vara allmänt dryg

Medlem

Hmm spela krigsspel med folk och fina vapen.. eller spela krigsspel med folk fina vapen och bilar och flyg och helikoptrar... jag vet vad jag väljer iaf

Inaktiv
Skrivet av donhenri:

Bra och hoppas det aldrig slår CoD för Dice kan suga och hoppas de går i graven efter BF3 fiaskot och lögnerna.

U mad?

He mad

Medlem
Skrivet av donhenri:

Bra och hoppas det aldrig slår CoD för Dice kan suga och hoppas de går i graven efter BF3 fiaskot och lögnerna.

Om du får din vilja igenom finns det ju inga alternativ till CoD alls...


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av donhenri:

Bra och hoppas det aldrig slår CoD för Dice kan suga och hoppas de går i graven efter BF3 fiaskot och lögnerna.

Om du får din vilja igenom finns det ju inga alternativ till CoD alls...

Sant.. I'm speaking in anger!!

Men seriöst vilken besvikelse spelet är.. har knappt orkar spela det pga hur dåligt det är. Man borde ändra lagarna så folk kan få sina pengar tillbaks när man inte är nöjd med en produkt.

Medlem

1. Boring crap
2. Boring crap
3. Boring crap
4. Boring crap
5. Boring crap
6. Boring crap
7. C-c-c-combo breaker!
8. Boring crap
.
.
.
;D

Medlem

enligt mig är CoD en hjärndöd shooter, medan Battlefield är anningen mindre hjärndöd med lite mer att erbjuda. Spelade själv cod för längesen men det utvecklas inte så mycket

Medlem
Skrivet av donhenri:
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av donhenri:

Bra och hoppas det aldrig slår CoD för Dice kan suga och hoppas de går i graven efter BF3 fiaskot och lögnerna.

Om du får din vilja igenom finns det ju inga alternativ till CoD alls...

Sant.. I'm speaking in anger!!

Men seriöst vilken besvikelse spelet är.. har knappt orkar spela det pga hur dåligt det är. Man borde ändra lagarna så folk kan få sina pengar tillbaks när man inte är nöjd med en produkt.

Mitt enda problem är kartorna, men jag väntar tålmodigt på Back to Karkand.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av donhenri:
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av donhenri:

Bra och hoppas det aldrig slår CoD för Dice kan suga och hoppas de går i graven efter BF3 fiaskot och lögnerna.

Om du får din vilja igenom finns det ju inga alternativ till CoD alls...

Sant.. I'm speaking in anger!!

Men seriöst vilken besvikelse spelet är.. har knappt orkar spela det pga hur dåligt det är. Man borde ändra lagarna så folk kan få sina pengar tillbaks när man inte är nöjd med en produkt.

Mitt enda problem är kartorna, men jag väntar tålmodigt på Back to Karkand.

Mjo, kartorna är lite halvdana.

Gillar två tre stycken men resten är lite bleh

Metro, Caspain Boarder och så var det någon mer vars namn jag glömt.

Medlem

Äh gubbe, you be hating!

Skrivet av mrpeters:
Skrivet av ReCG:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av ReCG:

Skulle inte förvåna mig om det säljer fler konsoll spel av alla typer, men inte fan spelas det lika mkt MP som på datorndotdotdot1!!1!11!11dot!1dot!!00ne

Hur var det nu med svenskan?

Vadå svenska, det e ju swengelska med l33t sp34k hallå? 2011 Internet häng me (:

Lite mer åt p12 hållet då du inte direkt verkar vela prata ren svenska utan måste spy ut lite "dotdotdot" och "!11!11!"

"1337 speak" är inte direkt någonting som folk använder i vardagligt bruk utan det är mer när man trollar eller försöker vara allmänt dryg

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av donhenri:
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av donhenri:

Bra och hoppas det aldrig slår CoD för Dice kan suga och hoppas de går i graven efter BF3 fiaskot och lögnerna.

Om du får din vilja igenom finns det ju inga alternativ till CoD alls...

Sant.. I'm speaking in anger!!

Men seriöst vilken besvikelse spelet är.. har knappt orkar spela det pga hur dåligt det är. Man borde ändra lagarna så folk kan få sina pengar tillbaks när man inte är nöjd med en produkt.

Mitt enda problem är kartorna, men jag väntar tålmodigt på Back to Karkand.

Mjo, kartorna är lite halvdana.

Gillar två tre stycken men resten är lite bleh

Metro, Caspain Boarder och så var det någon mer vars namn jag glömt.

Nja själv är det lite mer än bara kartorna som man drar ner spelet.

Medlem

Haters gone Hate "shaking head"

Medlem
Skrivet av donhenri:

Bra och hoppas det aldrig slår CoD för Dice kan suga och hoppas de går i graven efter BF3 fiaskot och lögnerna.

Håller med. Dice är döda för mig och borde begravas levande efter sånt fiasko. Vad i hela friden tänkte dem.

Skrivet av notice:

enligt mig är CoD en hjärndöd shooter, medan Battlefield är anningen mindre hjärndöd med lite mer att erbjuda. Spelade själv cod för längesen men det utvecklas inte så mycket

Battlefield då: Stort, storslagna fighter, riktigt sniping, bra fysik, riktig teamplay, inget handikapp för någon, alltid utvecklats, limited sprint, base repair, dolphine dive, OP jets, 1 shot TV misiler, dålig hitbox..

Battlefield nu: Hjärndött, små banor, cluster fuck, oändlig sprint, handikapp som förstör för dem bra, Jets som inte kan hjälpa mot infantry, Rpg spam spam spam, ingen base repair, regen, casual, dålig nätkod, lögner och svek, dålig fysik, dålig collission detection, Askass singelplayer & coop, Tvingar folk att spela den askassa Coopen för att låsaupp alla vapen, buggigt som fan!... Listan är lång, fast jag orkar inte skriva fler negativa saker

Kan lätt säga att jag föredrar CoD över Crap Company och Clusterfuck 3.

Ska också påpeka att det finns en direkt relation mellan Patrick Bach och hur Battlefield började gå i graven sen Bad Company. Det va då allt blev en ända casual röra och Battlefield förlorade sin glans.


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv

Har inte lirat Bad Company 1&2, men lirade BF2 och BF2142 flitigt och jag måste säga att BF3 är allt jag förväntade mig. Jag visste att det skulle vara konsoligt och likt BC, men ack det är ruskigt bra för oss som totalt skitit i den serien.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Fan bryr sig om xbox live statestik? spelet är PC optimerat xD

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av donhenri:

Bra och hoppas det aldrig slår CoD för Dice kan suga och hoppas de går i graven efter BF3 fiaskot och lögnerna.

Håller med. Dice är döda för mig och borde begravas levande efter sånt fiasko. Vad i hela friden tänkte dem.

Skrivet av notice:

enligt mig är CoD en hjärndöd shooter, medan Battlefield är anningen mindre hjärndöd med lite mer att erbjuda. Spelade själv cod för längesen men det utvecklas inte så mycket

Battlefield då: Stort, storslagna fighter, riktigt sniping, bra fysik, riktig teamplay, inget handikapp för någon, alltid utvecklats, limited sprint, base repair, dolphine dive, OP jets, 1 shot TV misiler, dålig hitbox..

Battlefield nu: Hjärndött, små banor, cluster fuck, oändlig sprint, handikapp som förstör för dem bra, Jets som inte kan hjälpa mot infantry, Rpg spam spam spam, ingen base repair, regen, casual, dålig nätkod, lögner och svek, dålig fysik, dålig collission detection, Askass singelplayer & coop, Tvingar folk att spela den askassa Coopen för att låsaupp alla vapen, buggigt som fan!... Listan är lång, fast jag orkar inte skriva fler negativa saker

Kan lätt säga att jag föredrar CoD över Crap Company och Clusterfuck 3.

Ska också påpeka att det finns en direkt relation mellan Patrick Bach och hur Battlefield började gå i graven sen Bad Company. Det va då allt blev en ända casual röra och Battlefield förlorade sin glans.

http://www.imdb.com/title/tt0440215/?

Medlem

Inte ovanligt, det är ju XxXbox 360 n0sc0p3 360 YY-fak1E tr1cKsH0oOo0TzZzZ_'p12XxX vi snackar om.

Medlem

Xbox statistik?

Medlem

Jag tror jag dör av överaskning över att CoD spelas mer än BF3...


signatur

Jag vill ha page...

oan
Medlem
Skrivet av LoA.:

Inte ovanligt, det är ju XxXbox 360 n0sc0p3 360 YY-fak1E tr1cKsH0oOo0TzZzZ_'p12XxX vi snackar om.

Haha, hoppas nästa Xbox heter XxXbox 360

Inaktiv

Fan va folk ska gnälla på bf3, antingen hade ny alldeles för höga förväntningar eller så är ni väldigt kräsna!

Själv tycker jag spelet är helt okej, förutom vissa banor ( rpg / mortar spam banorna ). Men släpper dom ett par nya bra banor och fixar dom som är "trasiga" så blir det perfekt sen. Själva "grund" spelet känns stabilt enligt mig, behövs bara lite finslipning.

Medlem

sjukt pinsamt av dom som gör cod att släppa en näst intill exakt kopia av det föregående spelet grafiskt sett, har inte sett en enda del som lockar med call of duty längre. nej tacka vet jag battlefield 3

Skriv svar