Fallout: New Vegas Ultimate Edition utannonserat

Robot
Fallout: New Vegas Ultimate Edition utannonserat

Innehåller huvudkampanjen och allt DLC-material – släpps i februari nästa år.

#fallout-new-vegas-ultimate-edition, #bethesda


Medlem
Fallout: New Vegas Ultimate Edition utannonserat

Fullpris?

Medlem
Skrivet av Siken:

Fullpris?

Gissar på ungefär samma pris som FO:NV var på när det släpptes + några kronor till.

Medlem

Happ. Då blir det att vänta på att ens tänka på ett köp.

Medlem

Kanske blir ett köp i så fall
Fallout är en serie där det är idiotiskt att inte vänta på GOTY, det kommer ton med dyr DLC, spelet är sönderbuggat under lång tid etc. GOTY ger dig ett någorlunda fungerande spel med allt innehåll till ett överkomligt pris

Medlem

Så! Då kan man äntligen köpa hela spelet.

Medlem

Äh, ska vara för under hundralappen isåfall. Redan spelat storyn.

Medlem

Me like.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Vilken tur att huvudkampanjen ingår! trodde de skulle släppa enbart spelvärlden + dlc...så brukar de ju göra...hrm...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Vilken jävla stil att sälja samma spel två ggr. Det blir inget köp!

Medlem
Skrivet av cinderella:

Vilken jävla stil att sälja samma spel två ggr. Det blir inget köp!

Inte precis att dom gör det.
Det är bara en finslipad version.
+ alla DLCs

Det buggfixas ju ganska mycket, och om du redan har spelet+dlcna när GOTY versionen kommer, så kan du säkert tanka ner uppdateringarna till spelet som kom med GOTY version "shrugs"


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Nu kommer detta ju inte att kallas för Game of The Year edition, men jag har alltid undrat varför spel kan re-releasas som GOTY när de inte officiellt utnämnts till det.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Nu kommer detta ju inte att kallas för Game of The Year edition, men jag har alltid undrat varför spel kan re-releasas som GOTY när de inte officiellt utnämnts till det.

Jadu, i det här fallet är det ett samlag paket av spelet. alltså alla dlcs. istället för att du ska köpa allting separat,
Så, det blir billigare för dig.
Va glad.

EDIT

Och en fet samlingsbox.
I DO NOT COMPLAIN, Älskar Fallout serien, jag välkommnar den här nyutgåvan till min samling.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Inte precis att dom gör det. Det är bara en finslipad version. + alla DLCs

"Det är bara en finslipad version." Haha! Du skriver ju samma som jag, att det är samma spel de släpper på nytt

Medlem
Skrivet av cinderella:
Skrivet av Godofcheese:

Inte precis att dom gör det. Det är bara en finslipad version. + alla DLCs

"Det är bara en finslipad version." Haha! Du skriver ju samma som jag, att det är samma spel de släpper på nytt

Uhm, not really.
Finslipad och "Bugged"
är lite skillnad på, dock så har jag inte sett så mycket buggar i spelet, folk klagar för mycket.

Men grejen med releasen, riktar sig mer mot dom som inte har möjlighet att köpa dlcna digitalt, och ha en samlag version av spelet ;o


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Men grejen med releasen, riktar sig mer mot dom som inte har möjlighet att köpa dlcna digitalt, och ha en samlag version av spelet ;o

Det är fortfarande en ful taktik att sälja samma spel två ggr. Spelar ingen roll hur man ser på det. Lite nytt DLC samt buggar som inte ens borde existerat vid release, rättfärdigar inte ett nytt släpp av samma spel.

Medlem
Skrivet av cinderella:
Skrivet av Godofcheese:

Men grejen med releasen, riktar sig mer mot dom som inte har möjlighet att köpa dlcna digitalt, och ha en samlag version av spelet ;o

Det är fortfarande en ful taktik att sälja samma spel två ggr. Spelar ingen roll hur man ser på det. Lite nytt DLC samt buggar som inte ens borde existerat vid release, rättfärdigar inte ett nytt släpp av samma spel.

"facepalm"
Är du tvungen att köpa det?, Nej, det är du inte.
Det är en taktik att locka andra köpare som inte har köpt spelet.
om du har redan spelet, vafan ska du köpa det igen?, you make no sense m8.
Se det som ett "Erbjudande" av spelet istället


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Blir nog ett köp, har bara väntat på att den här utgåvan skulle utannonseras

/En som aldrig spelat fallout


signatur

[size="12"]Om ni inte slutar klottra på väggarna tar vi bort dom![/size]

Medlem

Hoppas de släpper ett samlingspack med endast alla DLC till en billig peng på Steam istället. FO:NV har jag ju redan.

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Hoppas de släpper ett samlingspack med endast alla DLC till en billig peng på Steam istället. FO:NV har jag ju redan.

Kanske det,
Steam brukar masha ihop dlc paket


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Jag har väntat på detta länge, jag har GOTY versionen av Fallout 3 så nu fattas bara new vegas.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Gagoff:

Hoppas de släpper ett samlingspack med endast alla DLC till en billig peng på Steam istället. FO:NV har jag ju redan.

Kanske det,
Steam brukar masha ihop dlc paket

Jo jag köpte t.ex goty av FO3 och fick allt.
Men gällande NV har de bara haft lite rabatter av och till.
Iom släppet av goty får man väl hoppas att även det löser sig med tanke på att allt löst DLC kostar €45 nu

Medlem
Skrivet av cinderella:
Skrivet av Godofcheese:

Men grejen med releasen, riktar sig mer mot dom som inte har möjlighet att köpa dlcna digitalt, och ha en samlag version av spelet ;o

Det är fortfarande en ful taktik att sälja samma spel två ggr. Spelar ingen roll hur man ser på det. Lite nytt DLC samt buggar som inte ens borde existerat vid release, rättfärdigar inte ett nytt släpp av samma spel.

Vad sjutton är det som är sån ful taktik? Det är väl bara för dig att inte köpa det?

Såna här boxar är skitbra för dem som ännu inte spelat spelet, och får nu enkel tillgång till allting färdigpatchar och med all DLC inkluderat.

Skärp dig nu!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Medlem

Precis vad jag har gått å väntat på. :]


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av cinderella:

Det är fortfarande en ful taktik att sälja samma spel två ggr.

Antar att du inte gillar andra spel som får budgetutgåvor då heller? Och att alla spel ska kosta 400-500kr i all evighet?

För det är precis det detta är, en budgetutgåva. Att köpa denna utgåva är billigare än att köpa alla DLCs separat, och man får ändå huvudspelet med det.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

För det är precis det detta är, en budgetutgåva. Att köpa denna utgåva är billigare än att köpa alla DLCs separat, och man får ändå huvudspelet med det.

Känns det bra att slänga bort pengar så visst, konsumera.

Medlem
Skrivet av cinderella:
Skrivet av Kazutoyo:

För det är precis det detta är, en budgetutgåva. Att köpa denna utgåva är billigare än att köpa alla DLCs separat, och man får ändå huvudspelet med det.

Känns det bra att slänga bort pengar så visst, konsumera.

Du är ganska trångsynt ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

1
Skriv svar