Nytt Bioware-spel presenteras den 10 december

Robot
Nytt Bioware-spel presenteras den 10 december

Förra året fick vi Skyrim och Mass Effect 3. I år skyltar VGA med en ny Bioware-titel (är det Dragon Age 3!?), Alan Wake-uppföljaren och Metal Gear Solid: Rising.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #mass-effect-3, #bioware, #dragon-age-3-2, #remedy-entertainment, #alan-wake, #konami, #metal-gear-solid-rising-2, #dragon-age-2-2


Medlem
Nytt Bioware-spel presenteras den 10 december

Om det är Dragon Age tre hoppas jag att de gör det bra igen. Fanns inte mycket jag gillade i tvåan.

Medlem

Ooh Spännande. Hoppas på en helt ny produkt.

Medlem

Jag vill ha Jade Empire 2!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Då jag var en av de få som faktiskt gillade tvåan (orgins var bättre men tvåan förtjänade inte allt hate)
så blev jag nu sjukt hypad. TACK FZ!

Medlem

Origins var klockren, tvåan ok. Det jag hatade mest i tvåan var att det spawnade nya fiender precis hela tiden mitt i striderna. I övrigt så hade jag en bra upplevelse!

Medlem

MGS: Rising är väl inget NYTT titel va?

Inaktiv

Med Mass Effect 3 snart klart och Dragon age närmar sig slutet med så är väl en ny serie något välkommet.

Medlem

KotOR 3 snälla!

Medlem

Kan bli ett ny Ultima spel. Scrolla längst ner.
http://www.ultimaforever.com/

Medlem
Skrivet av Typhor:

KotOR 3 snälla!

Mmmmm +1


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem
Skrivet av Typhor:

KotOR 3 snälla!

Nådigt fantastiskt det vore!

Medlem

De har redan konfirmerat att de arbetar på Dragon Age 3. De sökte folk till att arbeta på teamet för typ 6 månader sedan, så att de faktiskt jobbar på DA3 det vet vi. Jag vore personligen inte så jävla förvånad om de håller på med ett nytt Jade Empire dock, de har sagt länge att de vill göra ett nytt Jade Empire spel.

Oavsett, DA3 eller Jade Empire så är jag nöjd (eller något helt nytt!? >: D), hoppas bara att de ser till att polera upp det så vi inte får ett till Dragon Age 2.

Medlem

Mass effect 4! PLZ!

Medlem

Jag tror att det blir lätt DA3 eftersom om de visar upp någon helt ny title lär det ta upp till 4 år innan vi får se det spelet. Så det är inte logiskt att visa upp det nu eftersom det är så långt bort imo. Men det är inte helt omöjligt att de visar nytt Jade Empire.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Mass Effect 4: Origin Stories: Dragon Age 3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Känns tveksamt att det kommer med nåt intressant med tanke på deras senaste alster.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Baldurs Gate 3!!!! WISH FOR IT!


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Blir ett spel till bärbara eller mobiler.

Medlem

Vad det än är kommer man troligen bli besviken...

Medlem

Skulle tippa det blir ett nytt spel som sätter världsrekord för sämst dialoger och karaktärer

Medlem

Hoppas på MDK 3

Medlem

hoppas hoppas hoppas på dragon age 3, otroligt grym spelserie!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Super Bioware Bros

Inaktiv

Min lista från mest hoppas till minst

Baldurs Gate 3
KotOR 3 (antagligen inte med tanke på TOR)
Mass Effect Spinoff
Nytt spel
Dragon Age 3

Medlem

Jag kräver en modern Shattered Steel!

C-D
Medlem

Jade empire plz

Medlem

Snälla låt det bli Baldurs Gate 3. Det hade sannerligen suttit fint.

Det är nog störst chans på ett Dragon Age 3 dock.

Men ärligt, folk är nog lite trötta på dragon age serien, inte för att den är dålig, men tror att det kan vara bra att släppa den ett tag eftersom 2an fick så mycket kritik. Att göra 3 dragon age spel så snabbt känns lite som att skuta sig i foten. Varför inte damma av en gammal klassisk serie istället som baldurs gate.

Inaktiv

Jag hoppas bara det blir ett ordentligt singleplayer RPG, men det känns nästan för mycket att hoppas på det med moderna Bioware.

Medlem

Jag blev så nöjd med 1an så jag vill inte se några flera dragon age spel på flera år

12
Skriv svar