FZ-betyg, det är sånt man skyltar med

Antikvitet
FZ-betyg, det är sånt man skyltar med

[ia=458282; large]

Kul att se att EA och Dice är stolta över sitt betyg.

#blogg


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
FZ-betyg, det är sånt man skyltar med

snyggt!


signatur

no remorse

Medlem

90grader medsols på bilden.

Kul att se faktiskt, det måste väl kännas riktigt bra även för FZ som kvalitetsstämpel betraktat!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Fick ont i nacken när jag läste
Annars, finfint!

Medlem

Jaha, nackspärr som måste botas med ett glas vin, tackar!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

1337 :]


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Inaktiv

Måste kännas skönt att jobba på FZ kan jag tänka mig?

Medlem

Underligt...


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Underligt...

Vad är underligt?

Medlem
Skrivet av shadoozle:
Skrivet av Reize:

Underligt...

Vad är underligt?

Jag har aldrig sett någon skylta med FZ-betyg innan. Konstigt att ett så stort och välmottaget spel som BF3 skall vara det första... FZ är ju inte heller kända för att vara särskilt snåla med höga betyg direkt...


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av shadoozle:
Skrivet av Reize:

Underligt...

Vad är underligt?

Jag har aldrig sett någon skylta med FZ-betyg innan. Konstigt att ett så stort och välmottaget spel som BF3 skall vara det första... FZ är ju inte heller kända för att vara särskilt snåla med höga betyg direkt...

Och FZ:s medlemmar är inte heller kända för att vara särskilt snåla med högt ljudande betygsnack direkt...

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Reize:
Skrivet av shadoozle:
Skrivet av Reize:

Underligt...

Vad är underligt?

Jag har aldrig sett någon skylta med FZ-betyg innan. Konstigt att ett så stort och välmottaget spel som BF3 skall vara det första... FZ är ju inte heller kända för att vara särskilt snåla med höga betyg direkt...

Och FZ:s medlemmar är inte heller kända för att vara särskilt snåla med högt ljudande betygsnack direkt...

Visst, det händer nästan aldrig. Men de har fattat att Battlefield 3 är stort så de har ju i grund och botten reklamerat deras hemsida. De tänker väl att de kommer att få fler besökare. själv tycker jag att det är möjligt. Nej?

Medlem

1/5
Otroligt kasst spel!

Om FZ skulle fått vara med då, då skulle jag vara imponerad!

Inaktiv

Det var kanske inte så många andra som satte full pott

Medlem

Assassins creed brotherhood skyltade också med ert betyg på fodralet till pc.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Reize:
Skrivet av shadoozle:
Skrivet av Reize:

Underligt...

Vad är underligt?

Jag har aldrig sett någon skylta med FZ-betyg innan. Konstigt att ett så stort och välmottaget spel som BF3 skall vara det första... FZ är ju inte heller kända för att vara särskilt snåla med höga betyg direkt...

Och FZ:s medlemmar är inte heller kända för att vara särskilt snåla med högt ljudande betygsnack direkt...

Va det "högt ljudande"..?


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Reize:
Skrivet av shadoozle:
Skrivet av Reize:

Underligt...

Vad är underligt?

Jag har aldrig sett någon skylta med FZ-betyg innan. Konstigt att ett så stort och välmottaget spel som BF3 skall vara det första... FZ är ju inte heller kända för att vara särskilt snåla med höga betyg direkt...

Och FZ:s medlemmar är inte heller kända för att vara särskilt snåla med högt ljudande betygsnack direkt...

Va det "högt ljudande"..?

Ja, antingen det eller högt sjudande

Skägg.
10 Chambers
1
Skriv svar