Battlefield 3 - se gameplay från Back to Karkand

Robot
Battlefield 3 - se gameplay från Back to Karkand

Fyra klassiska Battlefield-banor släpps i december, FZ har den första gameplay-filmen.

#battlefield-3, #battlefield-2


Battlefield 3 - se gameplay från Back to Karkand

YaY! Detta är vad jag vill kö! Jag trodde först man fick detta direkt när man hade förbokat Det var en väldigt välgjord och bra trailer tycker jag!

Medlem

Jag är redan helt anti BF3 med den smaklösa nivån på marknadsföringen här.

Videor som har minut-långa reklaminslag - väldigt påträngande.
Allt som oftast popup-banners med BF3 - både vid ankomst och vid sidväxling
75% av bannerplatser bara BF3.

- är ni helt sjuka eller?
Uppenbara fanbois i alla fall.

Medlem

det är reklam som gör att denna sidan överhuvudtaget enns finns. Sen att det är BF3 som är ett av tidernas största spelsläpp tycker iaf jag inte är så konstigt

Medlem

Gillar ni inte det så håll er borta från reportage eller inslag som handlar om BF3 då, hur jävla svårt ska det vara!

Medlem

Ser fram emot detta släppet oxå

Inaktiv

Satan vad jag längtar efter dom där banorna, speciellt karkand och gulf of oman, dom var mina favorit kartor i bf2.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

- är ni helt sjuka eller?
Uppenbara fanbois i alla fall.

Haha, skämtar du eller?

Eller surar du för att call of duty inte får mer plats?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

VILL HA ! ... Helst fler BF2 kartor me .. Men dessa duger fint : ) .
Ju mer jag tänker på det . Så fanns det fan inte många BF2 kartor man inte gillade : D


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Medlem

Är verkligen inte ett dugg sugen på att återbesöka kartorna, kommer endast spela för att låsa upp en eventuell M95. Fanns betydligt bättre kartor i BF2, så som Daqing Oilfields, Dragon Valley, Kubra Dam, Zatar Wetlands och senare Highway Tampa. De flesta där går väl inte ens att göra i Frostbite..

Medlem

DLC paket; Ah, så nu behöver vi betala extra för Battlefield också. CoD alert!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Är verkligen inte ett dugg sugen på att återbesöka kartorna, kommer endast spela för att låsa upp en eventuell M95. Fanns betydligt bättre kartor i BF2, så som Daqing Oilfields, Dragon Valley, Kubra Dam, Zatar Wetlands och senare Highway Tampa. De flesta där går väl inte ens att göra i Frostbite..

Varför skulle det inte gå att göra i Frostbite..?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

DLC paket; Ah, så nu behöver vi betala extra för Battlefield också. CoD alert!

jag vet inte med er men jag fick det paketet med i priset när jag köpte spelet

Medlem
Skrivet av svanfors:

det är reklam som gör att denna sidan överhuvudtaget enns finns. Sen att det är BF3 som är ett av tidernas största spelsläpp tycker iaf jag inte är så konstigt

Förstår det - 100% - men när man går overthetop och maxar alla kanaler då blir det mer av propaganda än promotion.

Typ som om TV4 skulle köra reklamavbrott var 3e minut.

Man tappar fokus att läsarna skall fortsätta komma och tycka det är intressant.

Medlem

>Klickar på videon.
>Reklam.
>Stänger ner videon.

Inaktiv
Skrivet av mr_lova:
Skrivet av raefzm88:

DLC paket; Ah, så nu behöver vi betala extra för Battlefield också. CoD alert!

jag vet inte med er men jag fick det paketet med i priset när jag köpte spelet

Ah, DLC förberett precis när spelet släpptes. Var säkert redan klart med men plockades bort från spelet och gjordes till DLC-paket. CoD alert!


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av LariosoDog:

- är ni helt sjuka eller?
Uppenbara fanbois i alla fall.

Haha, skämtar du eller?

Eller surar du för att call of duty inte får mer plats?

Nejdå, jag är inget fanboi i något läger.

Too much is too much - helt enkelt.

Jodå, kortsiktigt drar de in mycket stålar på views av banners - men jag tycker det har gått lite för långt bara.

Uppskattar FZ jättemycket - och vill inte att det skall degenereras till propagandamaskin.

Typ som vore kristet - och jabba om jesus lever i varannan artikel.

Påträngande.....

Medlem
Skrivet av s3ng:

>Klickar på videon.
>Reklam.
>Stänger ner videon.

Exakt så för mig också.

Om det vore 10s långa reklaminslag vore en sak - men hela minutlånga trailers för en produkt som inte är det man avsåg att titta på.

Medlem

Så de borde INTE visa ny videos som DICE släpper av BF3 för kommande tillägg? Vi som är intresserade borde alltså gå till andra sidor för att få denna information bara för att FZ ska ha någon "enough is enough"-agenda baserad på någon hype * dagar ekvation?

Jag tycker faktiskt FZ har all rätt att visa vad som är ett av de mest hypade spelen just nu när det kommer ny information om det. Förstår inte varför de ska hålla tillbaka med den informationen. Om EA/DICE väljer att marknadsföra sitt spel genom reklam på en sida som erbjuder reklamplats som inkomst, ja då är det väl fritt fram?

Du kommer lugnt kunna gå tillbaka till FZ när sveriges största spel genom tiderna inte längre är lika aktuellt, men just nu pågår marknadsföring och FZ borde delta i den.

Men jag förstår dig ändå, även om inte just fallet med BF3. Jag är otroligt trött på Apple och all publicitet runt varumärket. Tyvärr måste man dock förstå att den informationen är intressant för andra än sig själv.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av s3ng:

>Klickar på videon.
>Reklam.
>Stänger ner videon.

Exakt så för mig också.

Om det vore 10s långa reklaminslag vore en sak - men hela minutlånga trailers för en produkt som inte är det man avsåg att titta på.

De flesta är endast 20 sekunder... Det är inte särskilt svårt att stänga av ljudet och växla till en annan flik under den korta stunden om man nu störs så mycket av en otroligt fräsig trailer.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ser suveränt ut.
Skulle gärna se fler remakes från bf2 och varför inte andra bf också.
Finns så mycket klassiska bf- banor från alla spel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det är väl bara att ignorera reklamen, hur svårt är det, det är ju inte som om ni skulle dö bara för att ni måste sitta still i ett antal sekunder längre, flippa upp en annan webbsida medan, peta näsan eller bara filosofera om nått till reklamen dragit förbi. Reklam kommer alltid att finnas, varse man gillar det eller inte. Sidor som FZ behöver reklamintäkter, deal with it.

Själv säger jag, FETT ÖS till denna DLC, Wake Island är min älsklings map.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

GOTY! GOTY! GOTY!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Bara jag som tycker att Wake island ser lite... liten ut?

Medlem

Kommer bli najs!!

Medlem
Skrivet av Sillage:

Det är väl bara att ignorera reklamen, hur svårt är det, det är ju inte som om ni skulle dö bara för att ni måste sitta still i ett antal sekunder längre, flippa upp en annan webbsida medan, peta näsan eller bara filosofera om nått till reklamen dragit förbi. Reklam kommer alltid att finnas, varse man gillar det eller inte. Sidor som FZ behöver reklamintäkter, deal with it.

Dö sa jag inte - jag avstår att titta på trailers om fenomenet sprider sig till alla videor de lägger upp. Då finns bättre källor att kolla in - som vanlig butiks trailers täcker ofta att ge en inblick i spelet.

Och det är inte sekunder - det är minutlånga inlägg som reklam.

FZ lever på att det blir views på allt här.

Om fler tycker som jag så blir det färre views och man söker sig till andra ställen för att hålla sig aktuell med spelvärlden.

Tips till FZ - att så känner jag om utvecklingen vart det bär.

Dom som inte håller med fortsätter att kolla på FZ som inget hänt.

Jag dör inte - du dör inte - allt är lugnt.
En åsikt och reaktion bara.

Medlem
Skrivet av Eriand:

Bara jag som tycker att Wake island ser lite... liten ut?

Hehehe...Fullt ös!

Tycker dom verkar lovande men de är klart med de kultförklarade banorna Som redan sagts ovan så finns det ett antal banor som jag skulle vilja ha in i 3:an oxå som funnits innan

Inaktiv

Ja folk ska då alltid hitta nått att gnälla på...

Medlem
Skrivet av Pettor:

Så de borde INTE visa ny videos som DICE släpper av BF3 för kommande tillägg? Vi som är intresserade borde alltså gå till andra sidor för att få denna information bara för att FZ ska ha någon "enough is enough"-agenda baserad på någon hype * dagar ekvation?

Jag tycker faktiskt FZ har all rätt att visa vad som är ett av de mest hypade spelen just nu när det kommer ny information om det. Förstår inte varför de ska hålla tillbaka med den informationen. Om EA/DICE väljer att marknadsföra sitt spel genom reklam på en sida som erbjuder reklamplats som inkomst, ja då är det väl fritt fram?

Du kommer lugnt kunna gå tillbaka till FZ när sveriges största spel genom tiderna inte längre är lika aktuellt, men just nu pågår marknadsföring och FZ borde delta i den.

Men jag förstår dig ändå, även om inte just fallet med BF3. Jag är otroligt trött på Apple och all publicitet runt varumärket. Tyvärr måste man dock förstå att den informationen är intressant för andra än sig själv.

För mycket och för lite skämmer allt - brukar man säga.

Undrar om EA/DICE hajade när FZs säljare ringde att det skulle bli topbanner, samtidigt med sidobanner, samtidigt med mitten bautabanner och sedan på det popup-banner vid sidväxlingar och ovanpå det hela lauchtrailern inleder varje upplagd video.

- Ja, vi fattar - BF3 är släppt.

Jo, jag fattar att det är intesifierad marknadsföring just nu innan MW3 är släppt.

Bara droppar min reaktion på något som får mig att bli ANTI - snarare än:
- Jaså, BF3 har kommit det måste jag köpa

Skriv svar