Michael Bays NFS: The Run-trailer ute

Robot
Michael Bays NFS: The Run-trailer ute

Tillräckligt många tyckte att Bay-teasern verkade intressant för att EA skulle släppa hela spektaklet.

#need-for-speed-the-run


Medlem
Michael Bays NFS: The Run-trailer ute

Jag gillar bra action, och inte den Michael Bay gör.


signatur

Xd

Medlem

Det här fick mig inte direkt mycket mer sugen att spela något NFS spel, men samtidigt kanske man inte ska uttala sig då man aldrig varit något direkt fan av serien.

Snygg och välgjord trailer tycker jag! Men jag undrar fortfarande om det kommer finnas "Free-Roam" i spelet, för man har ju sett att ibland kliver ur bilen och på en trailer visar dem att man hoppar runt hustak. Så detta kan bli nåt

Medlem

Snygg trailer var det iaf. Ser ut att bli ett spel jag kommer gilla. En mer actionfylld version av filmen The Cannonball Run

Medlem

Sen när blev arkadracing action?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fyfan va trist med filmsekvenser å handling i NFS... nää NFS har varit bättre förr dvs före NFS5 sen har det bara gått utför med massa extra onödig animation och overklighets trams... Får bara drömma om att känslan och sporten nåndag kommer tillbaka igen...

Medlem

Känner inget behov av att se trailern, med tanke på vad jag tycker om 'splosions Bay och med tanke på hur uruselt demot på spelet var.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Snygg och välgjord trailer tycker jag! Men jag undrar fortfarande om det kommer finnas "Free-Roam" i spelet, för man har ju sett att ibland kliver ur bilen och på en trailer visar dem att man hoppar runt hustak. Så detta kan bli nåt

Enda gångerna han går ur bilen är i quick-time-events, annars sitter man fast i bilen och vad jag förstått finns inget free-roam alls

Medlem
Skrivet av zwete:

Jag gillar bra action, och inte den Michael Bay gör.

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av zwete:

Jag gillar bra action, och inte den Michael Bay gör.

https://www.youtube.com/embed/SW8RSmauuVE

Det är det närmaste han kommer till en bra film, och allt det är ju tack vare att den hade hyfsade karaktärer.


signatur

Xd

Medlem

Vad gör föraren utanför bilen!? Stort misslyckande!

Medlem
Skrivet av zwete:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av zwete:

Jag gillar bra action, och inte den Michael Bay gör.

https://www.youtube.com/embed/SW8RSmauuVE

Det är det närmaste han kommer till en bra film, och allt det är ju tack vare att den hade hyfsade karaktärer.

jasså? han har varit inblandad i många bra filmer, the rock är en av mina favoriter, pearl harbour lika så. känner mig något kritisk till din kritik.
Spelet kan floppa, men det beror inte nödvändigtvis pga Bay.

Medlem

Fin trailrer! Men i en trailer så försöker man ju göra den så bra som möjligt. Darför, alla personer som tror att det här kan bli nånting (inclusive mig) , det här kan bli nånting sjukt dåligt.

Bästa NFS spelet var lugnt Most Wanted. Skulle vilja HD-utgåva till PS3.

Medlem
Skrivet av shadoozle:

Bästa NFS spelet var lugnt Most Wanted. Skulle vilja HD-utgåva till PS3.

Word

Inaktiv
Skrivet av LoyalCrystalean:

Snygg och välgjord trailer tycker jag! Men jag undrar fortfarande om det kommer finnas "Free-Roam" i spelet, för man har ju sett att ibland kliver ur bilen och på en trailer visar dem att man hoppar runt hustak. Så detta kan bli nåt

Tror det bara är såna där videoscener som finns i vissa spel. Tvivlar på att du kommer få spring med gubben själv utan mer att det är något som kommer dyka upp sedan får du sitta coh trycka ner gasen efter vägarna igen. Men jag kan ha fel. Kommer dock inte testa detta då jag tycker need for speed ballat ur totalt. Mitt favorit nfs är då hot pursuit 3 tror jag det var. Det var minnen och kommer alltid vara favoriten

1
Skriv svar