FZ Play - Gamex-besökarna om Diablo 3

Robot
FZ Play - Gamex-besökarna om Diablo 3

Våra monterbesökare berättar hur Diablo 3 och Assassin's Creed: Revelation känns.

#diablo-iii, #assassins-creed-revelations


Medlem
FZ Play - Gamex-besökarna om Diablo 3

Hmm, hade förväntat mig lite mer utvecklade kommentarer om diablo 3 :/


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

mm jag med, men man kan inte få allt

Medlem

ja o min kompis kommmer o hälsar på imorrn! så har ni ngt att se fram emot

Medlem

Sima, då får du komma fram och hälsa

Ang Dablo 3 så är det svårt för vem som helst att komma med något annat än det absolut första intrycket efter 5-10 minuters speltid. Alla säger samma saker verkar det som, det är roligt och likt Dablo 2, det blir tyvärr inte djupare än så på den tiden.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Sima, då får du komma fram och hälsa

Ang Dablo 3 så är det svårt för vem som helst att komma med något annat än det absolut första intrycket efter 5-10 minuters speltid. Alla säger samma saker verkar det som, det är roligt och likt Dablo 2, det blir tyvärr inte djupare än så på den tiden.

Du har nog helt rätt där, dessutom har youtube bra med klipp där man får se både gameplay och feedback under spelets gång ^^


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Barnspel, next.


signatur

Upset? puhlease youve never seen me very upset.

Sjukt kul!

FZ! Vi ses imorrn

Medlem

"Vad var den vinnande taktiken?"
"Döda allt."

Skribent

Kan tänka mig att kommentarerna från folket i klippet är väldigt subjektiva. Det borde vara ganska lång kö för att få prova och om man inte redan är "frälst" ställer man sig nog inte i den kön.

Medlem

Var faktiskt inte så lång kö till att spela i fz/pc gamer båset. Kunde sitta i soffan hela tiden. Var jävligt nyfiken på hur kontrollerna kändes och tänkte verkligen försöka känna efter. När jag hade spelat ett par sekunder tänkte jag inte ens på kontrollerna, måste ses som ett bra tecken.

Redaktör
Skrivet av Shadee:

Kan tänka mig att kommentarerna från folket i klippet är väldigt subjektiva. Det borde vara ganska lång kö för att få prova och om man inte redan är "frälst" ställer man sig nog inte i den kön.

Tveklöst, och som sagt är det svårt att fälla något djupare omdöme efter 5-10 minuters spelande. Men samtidigt slås vi av att precis alla är väldigt, väldigt positiva efteråt.


signatur
Medlem

testade diablo 3 idag riktigt roligt. Trevligt att det fanns soffa att sitta på när man väntade i kön.

Medlem

Testade också idag, kön var inte alls jättelång. Inte som till officiella Diablo 3-stället. Kul att få känna spelkänslan. Jag gillar det! Känns verkligen som de har behållit känslan från D1/D2 och sedan förfinat det. Kudos till FZ för att man fick komma och prova!

Jag visste inte riktigt vilken klass jag skulle välja, så fick bli den klass som jag såg minst av medan jag satt/stod och väntade, en Demon Hunter. Kul att panga lite pilar.

Medlem

Fick också testa det idag i FZ-båset. Tack för att jag slapp stå i 3 timmar vid Activision-båset

Medlem

"Mycket bättre grafik än i tvåan"

Nähe?

1
Skriv svar