FZ Play - Vi spanar in mässgolvet

Robot
FZ Play - Vi spanar in mässgolvet

Du kan spendera hela dagen i köer till Modern Warfare 3 eller Diablo 3. Eller så gör du som Fredrik Eriksson och hittar den lite mer udda underhållningen.

#diablo-iii, #call-of-duty-modern-warfare-3


FZ Play - Vi spanar in mässgolvet

Haha! rolig bild! MW3 är jag ej intresserad av men D3 är jag intresserad av! Och jag tror nästan alla vet vad jag tycker om MW3...

Medlem

Utan tvekan bästa FZ Play reportaget hittills, fredrik håller det intressant till slutet... Nej, tills random-personer intervjuerna, där känns det som all form av kvalité bara brakar genom golvet.

Medlem

Haha kul. "10 minuter, tror du verkligen det?" Svinlång kö.

Medlem

lika bra att fan inte säga något om MW3 kön .. men det var svårt att hålla sig

Medlem

Om man jämför med att åka karusell på Liseberg eller Gröna Lund, där man enkelt kan stå 1½-2timmar för att åka karsuell i 30s, så är ju 10min gameplay lite mer värt det.

Samtidigt så tycker jag det är rätt meningslöst att stå i kö för både Diablo 3 och COD:MW3. COD kommer ju liksom om ett par dagar, finns redan att få tag i om man jobbar inom retail-branschen eller är piratkopierare.
Diablo 3 kan jag förstå lite mer, men även där finns det ju beta ute på nätet(eller?).

Om det är spel som kommer om lång tid, typ ½-1år innan streetdate, då kan jag acceptera att man står i kö.

Medlem

Haha så typiskt att det nästan bara var en massa fjortisar och snorungar som köade för att testa MW3... Hey vänta dem intervjuade en lite äldre person: "-Alltså jag ville ju egentligen spela Diablo 3....". xD

Medlem

Första killen som intervjuades i MW3 kön sa att han hoppades på bra grafik, det är ju samma som i MW2!

Medlem

nu ska vi inte vara sån gubbar vi vet redan åldersgruppen på MW serien så låt oss inte strö salt i såren

Medlem
Skrivet av Natrium:

nu ska vi inte vara sån gubbar vi vet redan åldersgruppen på MW serien så låt oss inte strö salt i såren

Varför inte? Jag har en hel påse med klorid till dig här ;D.

Medlem

Lustigt att se snittåldern på MW3 kön..

Medlem

Tycker att Fredrik såg lite bakis ut...

Medlem

Roligt, humorfyllt reportage. Bra jobbat Fredrik!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Om man jämför med att åka karusell på Liseberg eller Gröna Lund, där man enkelt kan stå 1½-2timmar för att åka karsuell i 30s, så är ju 10min gameplay lite mer värt det.

Samtidigt så tycker jag det är rätt meningslöst att stå i kö för både Diablo 3 och COD:MW3. COD kommer ju liksom om ett par dagar, finns redan att få tag i om man jobbar inom retail-branschen eller är piratkopierare.
Diablo 3 kan jag förstå lite mer, men även där finns det ju beta ute på nätet(eller?).

Om det är spel som kommer om lång tid, typ ½-1år innan streetdate, då kan jag acceptera att man står i kö.

Nej det finns ingen D3 beta client på nätet.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Lustigt att se snittåldern på MW3 kön..

zing!

Skrivet av Odin:
Skrivet av Håkan:

Om man jämför med att åka karusell på Liseberg eller Gröna Lund, där man enkelt kan stå 1½-2timmar för att åka karsuell i 30s, så är ju 10min gameplay lite mer värt det.

Samtidigt så tycker jag det är rätt meningslöst att stå i kö för både Diablo 3 och COD:MW3. COD kommer ju liksom om ett par dagar, finns redan att få tag i om man jobbar inom retail-branschen eller är piratkopierare.
Diablo 3 kan jag förstå lite mer, men även där finns det ju beta ute på nätet(eller?).

Om det är spel som kommer om lång tid, typ ½-1år innan streetdate, då kan jag acceptera att man står i kö.

Nej det finns ingen D3 beta client på nätet.

Jo, en läckt?

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110907/diablo-3-betaklien...

Roligt att det var i September, ganska längesen.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av Odin:
Skrivet av Håkan:

Om man jämför med att åka karusell på Liseberg eller Gröna Lund, där man enkelt kan stå 1½-2timmar för att åka karsuell i 30s, så är ju 10min gameplay lite mer värt det.

Samtidigt så tycker jag det är rätt meningslöst att stå i kö för både Diablo 3 och COD:MW3. COD kommer ju liksom om ett par dagar, finns redan att få tag i om man jobbar inom retail-branschen eller är piratkopierare.
Diablo 3 kan jag förstå lite mer, men även där finns det ju beta ute på nätet(eller?).

Om det är spel som kommer om lång tid, typ ½-1år innan streetdate, då kan jag acceptera att man står i kö.

Nej det finns ingen D3 beta client på nätet.

Jo, en läckt?

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110907/diablo-3-betaklien...

Roligt att det var i September, ganska längesen.

Nej.

1
Skriv svar