Oui monsieur

Medlem
Oui monsieur

Skall göra storkok idag. För det är vad man gör på söndagar har jag hört, bortsett från att vila i Guds närvaro.

Gamex igår var skoj. Men antagligen mer skoj för den yngre publiken. Är inte ett fan av att köa hur lång tid som helst, för att spela en kort stund - kanske för att jag inte får möjlighet att bli tillräckligt djupgående. Men evenemanget är festligt och människorna är fula, alltså, precis som det ska vara (including me). Hade önskat lite mer cosplaycrazyness. Min favorit: Paradox Interactive. Intressant att se nya spel (indie), istället för allt vanligt obligatoriskt pangpang som stöps i samma form. Kanske fel av mig att säga det eftersom jag i skrivande stund funderar på att dra igång lite BF3, men ja.

Vad ska det bli för storkok? Jag funderar på att fritera kyckling, göra curryris och mängder med tzatziki. Sounds good aye?

#blogg

Oui monsieur

Mumma. friterad kyckling får pulversoppan i skåpet att skämmas.
Cosplay, om något kunde det ha varit mindre sådant tjafs.
BF3, vilken plattform?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

PC baby. PC baby. Och jag kan köra ultramode i grafik, HIYA!

Hells yea! måste lira någon gång.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar