Medlem
Kaffe

institutionen för tillämpad IT drog idag in mitt gratiskaffe vilket jag tycker är helt för jävligt. Det innebär ju att jag måste som som föreningsaktiv försöka ordna så man får kaffe ändå.

#blogg


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Titel

Livsblod.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Precis. Nu var det ju inte direkt institutionen för tillämpad IT fel utan Institutionen för data- och informationsteknik vars studenter också härjar på vår våning inte ville betala sina elever för gratis kaffe. Därmed ville inte institutionen för tillämpad IT subventionera deras kaffe.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Precis. Nu var det ju inte direkt institutionen för tillämpad IT fel utan Institutionen för data- och informationsteknik vars studenter också härjar på vår våning inte ville betala sina elever för gratis kaffe. Därmed ville inte institutionen för tillämpad IT subventionera deras kaffe.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Situationen är av Ondo


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Japp.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

1
Skriv svar