FZ Play – Gamex 2011 på fyra minuter

Robot
FZ Play – Gamex 2011 på fyra minuter

Besökarna sammanfattar årets spelmässa för vårt filmteam.


Medlem
FZ Play – Gamex 2011 på fyra minuter

Såg intressant ut. Dock fanns det väl inga spel som intresserade mig direkt. Förutom PS vita då..

"Frukost" sekvensen var bra.

Nep, som siken. Inte ett spel. Minns när jag efter två dagar med Diablo2 fick nog av tristessen och lämnade den åter till affären. Minns att jag fick 3 bra äventyrspel istll, men minns inte vilka.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Calle!?! "Diablo lever ju fortfarande"

För i h..


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Såg er igår vid eran monter. Riktigt trevligt att ni erbjöd diablo 3 med. Och att man kunde kolla på lite!

Medlem

Var där förra året, synd att det inte gick detta! För mycket plugg...

Medlem

Det var helt okej : )

Medlem

Det var okej, orkade dock inte med köer så jag bara lurkade o snodde platser så fort d blev ledigt.. Maxfps:ens BF3 Utan HDMI/FullHD gav helt fantastiskt grynig grafik lol.. Sen hängde sig PS3:an mitt i spelet...


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Taskigt att vi bara fick spela 3min! :(! när tjejerna vi var med fick spela 6min :(! hann ju bara till level 3... FZ bör ge mig en nyckel nu :/


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Skägg.
10 Chambers

Haha, minst fem minuter var det, sen glömde vi ibland av tiden så att några sessioner blev någon eller några minuter extra. Nästa år blir det äggklocka!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, minst fem minuter var det, sen glömde vi ibland av tiden så att några sessioner blev någon eller några minuter extra. Nästa år blir det äggklocka!

Bara för våran kompis såg ut som en female monk -.-


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Glutt:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, minst fem minuter var det, sen glömde vi ibland av tiden så att några sessioner blev någon eller några minuter extra. Nästa år blir det äggklocka!

Bara för våran kompis såg ut som en female monk -.-

Säkerligen, fast jag gillar Starcraft mer än Dibbe så en zergling-dräkt hade gett unlimited playtime!


signatur
1
Skriv svar