Rykte: spela som varulv i Skyrim

Robot
Rykte: spela som varulv i Skyrim

Varulv som spelbar ras har inte varit möjligt sedan Morrowind, men nu tyder alltmer på att de lurviga människoätarna återvänder i Skyrim...

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda, #the-elder-scrolls-iii-morrowind


Medlem
Rykte: spela som varulv i Skyrim

Ja det finns. Har hört det från en säker källa =P

Medlem

Detta är ju en ganska gammal nyhet, och det finns äldre källor som bekräftar detta.


signatur

Imperator

Medlem

Japp, det bekräftades officiellt i en intervju på en holländsk spelsajt om jag inte minns fel.

Medlem

ÅÅ shit fick just en utlösning ;D

Medlem

Nice enu större anledning att spela som Vampyr=D

Medlem

Aldrig någonsin har en fredag verkat så långt borta! GE MIG NU!

Medlem

Det finns ju t om varulv gameplay på youtube, tis is old news^^


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Snälla, sätt spoilervarning på sånna här nyheter
Vill själv upptäcka denna glädje när jag sätter mig ner på fredag :/


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

Pete Hines har redan bekräftat över Twitter att varulvar inte är med i spelet. Vet inte om Twitter har en sök funktion, men den som orkar rota igenom kan hitta svaret där... kanske har han fel?

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Pete Hines har redan bekräftat över Twitter att varulvar inte är med i spelet. Vet inte om Twitter har en sök funktion, men den som orkar rota igenom kan hitta svaret där... kanske har han fel?

Spelet har redan läckt ut. Kan säga dig 100%-igt att det finns varuvlar.

Gamla nyheter men alltid lika aktuella


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Reize:

Detta är ju en ganska gammal nyhet, och det finns äldre källor som bekräftar detta.

Struntsamma om den är "gammal" jag har inte hört om detta förren nu så nyheten gjorde vad den skulle


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Luciphear:

Pete Hines har redan bekräftat över Twitter att varulvar inte är med i spelet. Vet inte om Twitter har en sök funktion, men den som orkar rota igenom kan hitta svaret där... kanske har han fel?

Spelet har redan läckt ut. Kan säga dig 100%-igt att det finns varuvlar.

Åh fan! Då hade han alltså fel! (Inte första gången han har.)
Nu blir ett stort gäng folk på forumen glada. Enormt många som fick spel av att de inte var med när han sa att de inte kommit med i releasen. Nu blir det att jaga varg!

Medlem

Fan va awsm spelade som varulv i Oblivion, men det modet var ju inte perfekt.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av mangethegamer:

Snälla, sätt spoilervarning på sånna här nyheter
Vill själv upptäcka denna glädje när jag sätter mig ner på fredag :/

Håller med om detta, fick en liten tår i ögat när FZ skrev om Dark souls, och man fick reda på litet onödigt vetande.


signatur

Rwa?

Medlem

Vi får väl se om vi får några lurviga tvåbenta varelser i spelet, men det lär finnas så mycket att göra ändå att en extra feature mer eller mindre inte spelar så stor roll.

Inaktiv

Är vid det här laget så fruktansvärt taggat så jag vet inte vad!!

PÅ FREDAG SMÄLLER Det! !! !


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Var det twilight fansen som klagat för mycket?

Medlem

Skönt att de inte plockar bort allt som funnits i de tidigare spelen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Detta är ju inte ett rykte. Varulvar har varit stenklare sen spelet läcktes om inte Bethesda har gjort en rolig patch och tagit bort de helt för betalande och väntande kunder.

Medlem

Skyrim: Twilight?

Medlem

Såg precis gameplay-video på tuben, tydligen från ett review-ex.
Jag kan säga att jag, som inte har några förväntningar, skrattade på mig när AI:n inte visade sig vara bättre än i Oblivion. Och att de slänger in varulvar i potten gör det ännu bättre.

Oblivion, part 2!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Finns det inte så fixar nån moddare det.

Medlem
Skrivet av Metal:

Skyrim: Twilight?

Fel. Varulvar hör hemma i Skyrim enligt Elder Scrolls Lore t.om. Om du spelat tidigare spel, Morrowind, och dess expansion Bloodmoon så märker du det. (Solstheim)

Detsamma gäller Skyrim. Att varulvar finns med är något man bör förvänta sig egentligen. Twilight där emot, nej. Vampyrer glittrar inte!

Medlem
Medlem

Snälla säg att någon moddar så man kan köra hybrid varulv/vampyr kanske kunna gå i solen utan att ta skada och så

Inaktiv

Skönt att se att varulvarna kommit tillbaka.

Skrivet av bjosarn:

Såg precis gameplay-video på tuben, tydligen från ett review-ex.
Jag kan säga att jag, som inte har några förväntningar, skrattade på mig när AI:n inte visade sig vara bättre än i Oblivion. Och att de slänger in varulvar i potten gör det ännu bättre.

Oblivion, part 2!

Hade jag fått ett Oblivion, part 2 hade jag varit överlycklig!

Medlem

Kan man spela som vampyr?! kommer lätt spela som det då, men kommer man behöva fixa blod och skit för att överleva då kanske?

12
Skriv svar