Den första trailern från GTA V är här!

Medlem
Skrivet av Fargo:

GTA 5 kommer inte innehålla skivor.
Därför kan spelet egentligen vara hur stort som helst utrymmes-mässigt.

Vadå "inte innehålla skivor"?

Menar du att det enbart skulle säljas via digital distibution?

Isåfall så skulle försäljningssiffrorna garanterat vara låga.

Inaktiv

Detta kommer att bli neat ^^

Medlem
Skrivet av saru:
Skrivet av Ravenwood:
Skrivet av saru:

Musiken i trailern är The Small Faces - Ogden's Nut Gone Flake om någon undrar Bra som helvete!!!!

Glöm inte att alla trailerlåtar också är med i spelet. Det betyder att vi kan vänta oss en radiokanal med andra liknande låtar. Genre 60- och 70-talsrock?

Vore inte helt fel Saknade en liknande kanal i GTA IV

Liberty Rock much?

Medlem

det finns en hund! djur är nu med lite mer än vad bara fåglar varit! AWESOME!
vindkraftverken pekar mot att iaf öknen kommer tillbaka till spelet, så kan man köra lite just cause 2 liknande stunts! ska bli skoj!

men ja, jag har luskollat den här trailern och inget pekar på att något annat än los santos syns i den. och lite områden runtikring. men jag blir nöjd bara dom gör det bra. kanske är för mycket att önska att få hela san andreas.

Medlem

precis vad jag hade hoppats på ända sedan gta III kom ut, ser skitt bra ut! :D:D hoppas man kan spela som ett flertal personer så att alla kan sluta klaga på att det är en svart snubbe. Men det är totalt uppenbart att det utspelar sig i Los Angeles/Carlifonien... Hoppas till gud att staden heter Los Santos!:D

Medlem

detta är bara för mycket

Inaktiv

Fy fan va bra det ser ut.

GTA IV fast extra allt, precis vad man önskade. GTA IV är ju lätt ett av de roligaste spelen någonsin och detta verkar kunna toppa det

Medlem

Här är lite information några kanske vill läsa! VARNING FÖR SPOILER!

Spelet utspelar sig i San Andreas år 2012 och huvudkaraktären är en latinamerikan vid namn Adrian. Under spelets gång skämtas det mycket kring världens slut. Du börjar i Los Santos, närmare bestämt dina rivalers (Varrios Los Aztecas) territorium, efter att du blivit nedslagen och rånad.

Mycket av storyn handlar om pengar, mer information om detta kommer längre ner. Multiplayerläget är också tillbaka i Grand Theft Auto V, det finns nya lägen, co-op-story och på konsol blir det multiplayer för 32 spelare, 64 på PC.

PC-versionen ska släppas samtidigt som konsolversionerna och det är Rockstar Leeds som står för portningen. Rockstar Leeds blev precis klara med PC-versionen av L.A. Noire. San Andreas inkluderar samma städer som förr, det har dock blivit större och är mer detaljerat.

Gängkrig är också tillbaka, denna gången är det krig mellan mer gäng. 57th Ballas återvänder och ett nytt gäng som heter Eastside Azteca finns också med. Det har sin egna graffiti, och ja, du kan själv skriva graffiti på väggarna runt om i städerna.

Nu blir det ännu större spoilers så återigen, SPOILER-VARNING!

Enligt källan så dör huvudkaraktären i spelet och du tar då kontroll över hans bror som ärver det mesta av hans ägodelar. Pengarna som jag pratade om förut rör sig om droghandeln som är väldigt stor i San Andreas, man krigar om droger mycket under storyn och man får stora summor pengar från det.

Äventyret utspelas efter Grand Theft Auto IV, vi har ingen aning om vad Niko håller på med men han nämns vid namn minst två gånger under spelets gång. Du kan mecka med bilar igen, och lowriding är också tillbaka. Det finns med nio radio stationer som du kan lyssna på.

Militären är också tillbaka i Grand Theft Auto V, så får du sex stjärnor så är det dags att börja springa. Det kallas för National Guard. Cover-systemet från Grand Theft Auto IV återvänder också men har blivit uppgraderat och flyter mycket bättre (inspirerat av Red Dead Redemption?).

Val du gör under spelets gång spelar stor roll för hur spelet slutar, det finns totalt fyra olika slut i spelet. Fler flickvänner och fallskärmar är också tillbaka.

Det var alla rykten för denna gången, om allt stämmer vet vi inte men medlemmen nämnde också att trailern som släpps nu på onsdag är 1 minut och 4 sekunder lång. Om detta stämmer så kan vi nu veta väldigt mycket om Grand Theft Auto V.

Och ja det ska komma till PC samma datum som konsol!

Lånad av GameReactor

Källa : http://www.gamereactor.se/nyheter/29718/Mer%20rykten%20kring%...


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Här kommer lite skratt trailer for GTA SA skojare lol: Hail GTA
http://youtu.be/y4EQ0ZFclzk

Medlem

Verkar vara Los Santos med omkringliggande landskap som gäller!
http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-the...
Nämns inget om San Fierro eller Las Venturas

Medlem

Satsar ju på att nästa trailer utspelar sig i San Fierro och den sista i Las Venturas

Skrivet av Jesper1230:

Och ja det ska komma till PC samma datum som konsol!

Nä är det sant? Okej. Jag tror jag ska gå ut ett tag och kyssa främlingar på munnen och skrika efter bilister att jag älskar dem.

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av Jesper1230:

Och ja det ska komma till PC samma datum som konsol!

Nä är det sant? Okej. Jag tror jag ska gå ut ett tag och kyssa främlingar på munnen och skrika efter bilister att jag älskar dem.

Samma grafik och kontrollsystem?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

zsm
Medlem

Tänk om de kunde göra något nytt för en gångs skull...

Medlem

Fan vad grymt ska bli nice

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av Jesper1230:

Och ja det ska komma till PC samma datum som konsol!

Nä är det sant? Okej. Jag tror jag ska gå ut ett tag och kyssa främlingar på munnen och skrika efter bilister att jag älskar dem.

Kom Grand Theft Auto IV samma datum som konsol släppet ? SVAR: NEJ!, Kom L.A. Noire samma datum som konsol släppet ? SVAR: NEJ!, att GTA V kommer samma dag som konsol släppet är rätt stort av rockstargames!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av Wafflemao:

Verkar vara Los Santos med omkringliggande landskap som gäller!
http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-the...
Nämns inget om San Fierro eller Las Venturas

Inte alls förvånande, dock tror jag fortfarande att spelet kommer vara minst lika stort som GTA San Andreas. Det här är precis vad Rockstar ville göra med GTA IV, en stor, extremt detaljerad stad med gott om tillhörande landsbygd, nu förverkligar de den ambitionen i GTA V. Jag tror det kommer bli riktigt fett, ett beslut som innebär att spelet inte kommer innehålla några kompromisser vad gäller detaljnivå eller realism på samma sätt som ett spel med tre städer skulle ha behövt innehålla.

Medlem

san andres blandat med 4=gta v=awsome

Skriv svar