Se första 15 minuterna från Modern Warfare 3

Robot
Se första 15 minuterna från Modern Warfare 3

Första kampanjkvarten läckt på nätet. MAKE HASTE MY CODLINGS, innan Activision får nys om'et!

#call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Se första 15 minuterna från Modern Warfare 3

Nice, äntligen är väntan snart över och man kan få spela en ordentlig shooter

Medlem

klart bästa multiplayer spelet till konsol


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Moderator | Testpilot

IMORGOOOOOOOOOOOOOOON


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kan inte hjälpa att tänka på "War. War never changes. Or does it? War has changed." när jag ser intro här.

Medlem

Ser alldeles för likt mw2. inget jag kommer köpa tyvärr. har fastat i bf3.

Usch och fy för sån här skit, och usch och fy för Activision.
CoD var något av det bästa med spel för länge sedan, numera är det det absolut värsta.

Medlem

Håller med #4, #5, #6.

Medlem

Fan vad jag saknar Red Square, Stalingrad uppdraget i första CoD. Det var något alldeles speciellt och ett av de bästa momenten någonsin inom gaming! Det här känns meh i jämförelse. Jag känner mig likgiltig, vet inte om det är bättre eller sämre än att tycka ill om det.

Medlem

Battlefield 3 är inte så kul som jag hoppades på, så kanske blir ett köp av den här dyngan ifall pc versionen inte är lika nerpissad som de två senaste har varit/fortfarande är.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Gillade att man gav lite överblick över världen och vad som väntas. Snabbt kommer in i det med ett litet enkelt uppdrag först med få undan någon på bår - sedan rätt in i smeten.

Får se när dom kramar fram SP officiell trailer och recensioner om det någon SP att tala om. Dom har väl visat sin styrka med MP och behöver inte bevisa så mycket, så man hoppas att gudomligt omfattande SP väntar.

Medlem
Medlem

Folk klagar att MW3 är för like MW2.
Sen klagar dom på att BF3 är för olikt BF2.

Suck....

Medlem
Skrivet av Tobz0r:

Folk klagar att MW3 är för like MW2.
Sen klagar dom på att BF3 är för olikt BF2.

Suck....

Jaså? Var då?


signatur

Kanelbulle

Medlem

@Fletchett hahaha dopefish

Medlem

men spela roll? det kommer ju ändä imorgon.

Medlem
Skrivet av Tobz0r:

Folk klagar att MW3 är för like MW2.
Sen klagar dom på att BF3 är för olikt BF2.

Suck....

Du får gärna förklara varför detta faktum förtjänar din sarkastiska "suck"?

Vi får idag massor med MW liknande spel, det är en överexploaterad genre som verkligen behöver förnyas.

BF2 är ett av de populäraste pc-spelen inom genren någonsin och ett av de sista riktigt stora rena PC-spelen och en genre som knappt existerar idag och en typ av spel som extremt många vill återvända till fast såklart i en ny tappning.

Det är inget som helst fel att tycka att BF3 är för olikt BF2, och samtidigt tycka MW3 är för LIKT MW2. Du kanske inte insett det, eller kanske du bara är less på allt gnäll om spel hit o dit (vilket jag delar med dig) men att dessa två spel kritiseras på dessa sätt är inte konstigt.

Med genre menar jag såklart det som skiljer MW från BF, och inte det faktum att båda är FPS som utspelar sig i modern tid.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av oscarstegland:

Fan vad jag saknar Red Square, Stalingrad uppdraget i första CoD. Det var något alldeles speciellt och ett av de bästa momenten någonsin inom gaming! Det här känns meh i jämförelse. Jag känner mig likgiltig, vet inte om det är bättre eller sämre än att tycka ill om det.

Second that! Kommer ihåg den delen så väl, eftersom den även är en inspiration av samma scen ifrån en av mina favoritfilmer Enemy at the gates.

Efter de första spelen gick det utför tyvärr.

15? Nääää, bara 14.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Varför ska spelutvecklare, de enda på denna planeten som kan skapa precis vad som helst för oss och dem själva att uppleva, hela tiden göra samma skit om och om igen?

Medlem

*press fyrkant to snap to target*

lol?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fy fan va awesome!!! Har aldrig beskådats förut. Brutalt!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

*press fyrkant to snap to target*

lol?

Skulle precis kommentera detsamma, varför inte bara --> "press square to kill targets on screen"...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Ljudet låter lika pissigt som innan, vapen låter som, ja gud vet vad och skillnaden på att vara inne och ute tycks inte den heller existera.

Medlem

Fortfarande samma gamla räls shooter, som helt och hållet har sina cinematiska och skriptade action som sin enda och startkaste sida.

Till och med samma spel mekanik, team ai är värdelös. Varför ska man ens ha de när de sällan dödar fienden?
Altså de vägrar ens färsöka på att ändra eller förbättra spelet?

Man gillade det i de första spelet men nu... copy and paste.

Inaktiv

Klagas hit och dit..

Medlem
Skrivet av MasterKJK:

Fortfarande samma gamla räls shooter, som helt och hållet har sina cinematiska och skriptade action som sin enda och startkaste sida.

Till och med samma spel mekanik, team ai är värdelös. Varför ska man ens ha de när de sällan dödar fienden?
Altså de vägrar ens färsöka på att ändra eller förbättra spelet?

Man gillade det i de första spelet men nu... copy and paste.

låter som bf3 sp.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag tror att speltillverkarna spelar sina spel allt för lite, eller andra spel heller för den delen.

Får känslan utav att MW3 samt BF3 kunde bli SÅ mycket bättre om de hade samma glöd i ögonen som de hade i sina tidigare spel då de inte var så "stora" då det betydde mer att ge ett BRA spel istället för ett medioker spel bara för att ha råd att ge sina gubbar löner samt äntligen kunna lösa ut den där lyxbilen/huset.

SPELA ERA SPEL FÖR F*N!

Pansarknekt

Borde släppts som en expansion eller DLC. Ser ut som exakt samma spel. Skyrim på fredag!


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

Fattar inte hur folk har så lite liv att dom måste lägga ut ingame innan realese. Själv väljer jag att inte kolla utan väntar tills jag har råd med spelet och kan då få se allt. Hatar spoilers

12
Skriv svar