Ultimatum Games

http://1.bp.blogspot.com/-0fmRlMGD6zM/TjKuvhEGrWI/AAAAAAAAACo/gdK5DoIZrmA/s220/UG-logo.png

Ultimatum Games är antagligen en av de absolut billigaste och i allmänhet bästa spelnyckel-sidan som jag har sett. Jag fick först reda på dem från ett annat forum, och efter att ha blivit genuint glad över deras priser så har jag inte slutat köpa av dem, och tyckte nu att det var lika bra att upplysa er om dem också.

Från deras "Om oss"-sida:

Citat:

Ultimatum Games was founded by a team of Hardcore PC gamers.

Our system and website was built by us for gamers all over the world who share a common passion - gaming. We sell original CD-Keys for the PC and therefore are able to have a quick delivery system, the CD-Keys are sent directly to your email.

Our customer policy is created to satisfy you. We hope you enjoy your visit at our website, and always aim to provide you with top quality service!

Please contact us with any comments, suggestions, or complaints - we will reply as quickly as possible.

Ultimatum Games Team

Jag tror i och för sig inte att någon av er är särskilt intresserad av ovanstående, så därför hoppar jag direkt till det bästa: Deras absolut fantastiska priser.

Battlefield 3:
Kostar i butik: 500kr
Kostar på Origin: 500kr
Kostar på Spelbutiken: 428kr
Kostar på G2Play: 308kr
Kostar på UGK: 211/277kr (VPN/inte VPN)

The Elder Scrolls V: Skyrim:
Kostar i butik: 500kr
Kostar på Steam: 500kr
Kostar på Spelbutiken: 376kr
Kostar på G2Play: 382kr
Kostar på UGK: 350kr

Batman: Arkham City:
Kostar i butik: 500kr
Kostar på Steam: 500kr
Kostar på Spelbutiken: 345kr
Kostar på G2Play: 360kr
Kostar på UGK: 218/257kr (non-Steam/Steam)

Assassin's Creed: Revelations:
Kostar i butik: 500kr
Kostar på Steam: 500kr
Kostar på Spelbutiken: 300kr
Kostar på G2Play: 263kr
Kostar på UGK: 218kr

Call of Duty: Modern Warfare 3:
Kostar i butik: 600kr
Kostar på Steam: 600kr
Kostar på Spelbutiken: 600kr
Kostar på G2Play: 426kr
Kostar på UGK: 224/370kr (VPN/inte VPN)

RAGE:
Kostar i butik: 500kr
Kostar på Steam: 500kr
Kostar på Spelbutiken: 388kr
Kostar på G2Play: 300kr
Kostar på UGK: 241kr (VPN)

Dead Island:
Kostar i butik: 500kr
Kostar på Steam: 500kr
Kostar på Spelbutiken: 300kr
Kostar på G2Play: 272kr
Kostar på UGK: 164/238kr (VPN/inte VPN)

Där finns mycket mer, men jag överlämnar det åt er att ta en titt på själva.

Och om ni tror att det är fejk, så ta en titt på dessa sidor:
https://www.facebook.com/UltimatumGames.net
http://www.trustpilot.com/review/ultimatumgamekeys.com

Inte övertygade? Låt mig lugna er med att jag själv har köpt en otrolig massa härifrån, såsom The Witcher 2, Deus Ex: Human Revolution, 3x Dead Island, Rage, m.m., och jag har allihopa på Steam nu.
Om ni har några vidare frågor så kan jag försöka svara på dem här, eller så kan ni fråga deras support, som finns på sidan i sig.

Ni kan hitta UGK på [www.ultimatumgamekeys.com]!

Fråga mig inte varför, med allting är uppenbarligen billigare i Ryssland, där de köper in nycklarna från.

Medlem

Not sure if advertising, or just very excited...


signatur

Imperator

Medlem

Har aldrig satt mig in i vad det här faktiskt betyder. Hur funkar det? Köper man en nyckel och registrerar den på steam på nåt sätt? Det låter lite för bra för att vara sant. Finns det några nackdelar?

Skrivet av Fevolas:

Har aldrig satt mig in i vad det här faktiskt betyder. Hur funkar det? Köper man en nyckel och registrerar den på steam på nåt sätt? Det låter lite för bra för att vara sant. Finns det några nackdelar?

Du betalar, och vilka du nu köper ifrån mailar dig en CD-nyckel. CD-nyckeln kan sedan registreras på t.ex. Steam eller Origin.
En nackdel skulle kunna vara att det inte är 100% säkert att du får din nyckel på utsatt datum, men samtidigt så betalar du otroligt mycket mindre.

Medlem
Skrivet av Den Lille Grisen:
Skrivet av Fevolas:

Har aldrig satt mig in i vad det här faktiskt betyder. Hur funkar det? Köper man en nyckel och registrerar den på steam på nåt sätt? Det låter lite för bra för att vara sant. Finns det några nackdelar?

Du betalar, och vilka du nu köper ifrån mailar dig en CD-nyckel. CD-nyckeln kan sedan registreras på t.ex. Steam eller Origin.
En nackdel skulle kunna vara att det inte är 100% säkert att du får din nyckel på utsatt datum, men samtidigt så betalar du otroligt mycket mindre.

Okej, det låter ju rätt mysigt. Om vi tar steam som exempel, går man då in på spel -> aktivera en produkt på steam?

Medlem

Awesome! Tack!

1
Skriv svar