Se första 15 minuterna från Modern Warfare 3

Medlem

Modern Warfare 3? Va?

Ni menar väl Call of Duty Modern Warfare 2 Makarov Strikes Back??

Det är väl en expansion?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nu var inte singel play delen av BF3 så där bra får jag säga. Gillar storyn som varit igenom COD och ser i fram mot fortsättningen. Kanske inte blir ett spel man köper för fullpris, får se.

Skrivet av Tybalt:

*press fyrkant to snap to target*

lol?

o_o

Medlem

Gillar inte texten som dyker upp över halva skärmen.
"YOU ARE HURT! TAKE COVER!" "THROW A FRAG GRENADE!"
Vad fan...

Medlem

Synd att mjölkningsprocessen blivit ett sådant beroende hos Activision. Visserligen blir man inte förvånad då Blizzard och Activision är shopslagna och vi alla vet ju Blizzards mjölkningsmetoder... Dock är denna serien nog den som värst råkat ut för detta av samtliga serier.

Tyvärr kommer nog CoD-serien för all framtid bli bojkott från min sida pga de släpper de nya spelen (DLC's enligt min mening) till inte bara normalt marknadspris, utan rejält överpris.

Sen att CoD-serien som skrivet ovan är copy-paste gör inte saken bättre. Nej riktigt riktigt illa!

Medlem

Händer att man lirar COD4 ibland, har fortf inte sett någon anledning till att skaffa de nya spelen

Medlem

Ungefär vilket år försvann all vapenrekyl från FPS spelen?? Jämför när han sprayar detta vapen i MW3 eller när man drog full spray med en AK-47 i cs... Blir en rent utsagt löjlig jämförelse, sen är det ju inte heller en liten vattenpistol han sänker sina fiender med...

Säger inte att alla FPS idag ska vara rena krigssimulatorer med dynamiska kisspauser och raviolikok i stormkök, men tycker rekylutvecklingen är minst sagt märklig...

Inaktiv

säkert än jätte bra kampanj som jag kommer att gilla, har alltid gillat den i CoD, och skit samma om det ser lika dant ut som MW2 säger jag, även om det skulle vara kul med förändringar <(^.^)> men har aldrig gillat CoD online. Det överlämnar jag till Battlefield ^w^

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Remus:

Modern Warfare 3? Va?

Ni menar väl Call of Duty Modern Warfare 2 Makarov Strikes Back??

Det är väl en expansion?

Omg ännu en hater. Gå och lägg dig. Vi kan väl säga bf3 är en expansion med? lite snyggare bara, nya vapen, förstörbara byggnader, nya banor och du gör exakt samma sak som i bf 2.

Jag gissar på att du är en sån här patetisk bf3 fanboy som älskar att rata ner cod spelen

Kolla på videon, grafiken och ljudet har inte rört på sig en tum sedan Modern Warfare 2. Om det är något dåligt - inte fan vet jag, grafik är inte allt. Folk har i alla fall rätten att tycka att det ser ut som MW2, för det gör det.

Medlem

Enjoy your full price expansion.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem
Skrivet av Remus:

Modern Warfare 3? Va?

Ni menar väl Call of Duty Modern Warfare 2 Makarov Strikes Back??

Det är väl en expansion?

^This

T.om. menyerna ser ju likadana ut?!

dNl
Medlem

Fy i helsike vad dåligt ljud det är på vapnena. Blir inget köp men tankar väl ner det för SP-kampanjen.

Medlem
Skrivet av alleycat:

Ungefär vilket år försvann all vapenrekyl från FPS spelen?? Jämför när han sprayar detta vapen i MW3 eller när man drog full spray med en AK-47 i cs... Blir en rent utsagt löjlig jämförelse, sen är det ju inte heller en liten vattenpistol han sänker sina fiender med...

Säger inte att alla FPS idag ska vara rena krigssimulatorer med dynamiska kisspauser och raviolikok i stormkök, men tycker rekylutvecklingen är minst sagt märklig...

Mmm! Sen har vi liknande fel i rollspelen också.Man slår svärdet eller kastar eldbollar men ingen rekyl, reaktion, blockande, brinnande, blödande m.m.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Remus:

Modern Warfare 3? Va?

Ni menar väl Call of Duty Modern Warfare 2 Makarov Strikes Back??

Det är väl en expansion?

Omg ännu en hater. Gå och lägg dig. Vi kan väl säga bf3 är en expansion med? lite snyggare bara, nya vapen, förstörbara byggnader, nya banor och du gör exakt samma sak som i bf 2.

Jag gissar på att du är en sån här patetisk bf3 fanboy som älskar att rata ner cod spelen

Kolla på videon, grafiken och ljudet har inte rört på sig en tum sedan Modern Warfare 2. Om det är något dåligt - inte fan vet jag, grafik är inte allt. Folk har i alla fall rätten att tycka att det ser ut som MW2, för det gör det.

Och bf3 ser ut som bf2 fast med bättre grafik och lite ändringar. Och om inte grafik är allt varför påpekade du det från första början då? ville du bara vara en i mängden? i såna fall sluta kommentera

Lol @ qun0

Som du skrev: BF3 har bättre grafik och förändringar i spelmekaniken jämnfört med tidigare spel i serien, MW3 har inget av det...

CoD, CoD never changes...

Medlem

Ikväll blir det premiär för MW3 på 104". Längtar efter detta spel!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Vi vill inte se några fler personangrepp i den här tråden. Varningar kommer att utdelas.


signatur

Have a good time!

12
Skriv svar