6000 Modern Warfare-ex stals i Frankrike

Skrivet av Aresz:

Rånarna: Le victory! Enfin har vi 6000 kopior av BF3!

*öppnar le truck*

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Hahahaahahaha :up::up::up:

Medlem

Inte nog med att EA ska fuska med recensionerna, nu ska dom jävlarna rånas också!! Jävla propps till deras hängivenhet

Medlem
Skrivet av Aresz:

Rånarna: Le victory! Enfin har vi 6000 kopior av BF3!

*öppnar le truck*

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

HAHAHAHA dog lite!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Att de orkar hålla på med fysiska kopior fortfarande...

Synd att så många betalar överpris för de andra alternativen.

Men det finns ju billiga tillfällen också.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Aresz:

Rånarna: Le victory! Enfin har vi 6000 kopior av BF3!

*öppnar le truck*

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

HAHAHAHA dog lite!

Hahaaha, samma här!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hahahaha, EPIC!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Detta spel är gjort för att stjälas, eftersom vem fan betalar en expansion till FULLPRIS? Inte jag iaf. Men detta spel ska skaffas men INTE köpas, utan detta tankas hem för jag har ändå ingen nytta av multiplayern... för det är att spela MW2 på nytt. Det ända som är GANSKA bra och en ANING kul är Spec Ops!

whisky tango

Medlem
Skrivet av Aresz:

Rånarna: Le victory! Enfin har vi 6000 kopior av BF3!

*öppnar le truck*

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Vad fan menar du med "Le" och "Enfin"??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Aresz:

Rånarna: Le victory! Enfin har vi 6000 kopior av BF3!

*öppnar le truck*

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Vad fan menar du med "Le" och "Enfin"??

Har du aldrig varit i Frankrike? Där kan fråga man vart "le muggen" ligger.

Medlem

Köpte detta spel i slutet av 2009 Ja ... asså allvarligt, vad ser folk i detta? ( jag har dom flesta COD, men detta är bara för mycket )

Skrivet av Aresz:

Rånarna: Le victory! Enfin har vi 6000 kopior av BF3!

*öppnar le truck*

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Det där gjorde min kväll

Medlem
Skrivet av Aresz:

Rånarna: Le victory! Enfin har vi 6000 kopior av BF3!

*öppnar le truck*

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

http://hm.pox.fi/random/le_fu.jpg

Skrivet av Javas:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Aresz:

Rånarna: Le victory! Enfin har vi 6000 kopior av BF3!

*öppnar le truck*

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

HAHAHAHA dog lite!

Hahaaha, samma här!

Likaså här...

Medlem
Skrivet av Aresz:

Rånarna: Le victory! Enfin har vi 6000 kopior av BF3!

*öppnar le truck*

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Klockren!

Ish
Medlem

"Rånarna uppskattas vara ca 150cm långa och mitt i målbrottet."


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

HA-HA!
Activision vågar inte tävla mot BF3 så de säger att en lastbil blev rånad på 6000 kopior... undra om de 6000 blir inräknade till deras "sålda" exemplar..

Skrivet av jimmpy:

HA-HA!
Activision vågar inte tävla mot BF3 så de säger att en lastbil blev rånad på 6000 kopior... undra om de 6000 blir inräknade till deras "sålda" exemplar..

Haha, vilken planet bor du på? Modern Warfare 3 kommer sälja flera _miljoner_ exemplar mer än BF3, så ett par tusen ex hit eller dit är i sammanhanget rätt obetydligt...

Medlem
Skrivet av Aresz:

Rånarna: Le victory! Enfin har vi 6000 kopior av BF3!

*öppnar le truck*

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

IT'S A TRAP!


signatur

Everybody needs help.

Zax
Medlem

Jag har inte sett ett spel så hajpat som battlefield 3..........

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Aresz:

Rånarna: Le victory! Enfin har vi 6000 kopior av BF3!

*öppnar le truck*

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Klockren!

Du menar http://klockren.nu/


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

PR-trick, eller är det DICE som hijackade?

Medlem
Skrivet av Apministern:

Vem är en sådan idiot som gör något som att STJÄLA TV-SPEL?

Varför inte? Det är ju som vilket produkt som helst och värt en jävla massa pengar.
Att det är spel är väl helt orelevant, "oh noes" det var inte diamanter..

Skrivet av Ish:

"Rånarna uppskattas vara ca 150cm långa och mitt i målbrottet."

Hmm... Är det inte ungefär där nånstans snittsåldern för CoD är? Vilket sammanträffande!

Medlem

Call of Duty sektionen i forumet har varit väldigt dött

Medlem

Satan vad roligt det hade blivit om det på något vänster uppdagas att Activision faktiskt ligger bakom denna PR-kupp, hade varit en riktigt intressant situation. Känns ju dock som ett av de mer patetiska rånen i historien, borde inte vara omöjligt att spåra kopiorna om de har någon batchkontroll på dem.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

ja butiker som har sålt spelet för tidigt har begått ett brott, så man vet aldrig du kan sitta med en fult laglig kopia och kanske bli avstängd.. hur jäkla svårt är det att vänta.

Butikerna bröt mot de restriktioner som Activision har gått ut med att inga spel skall säljas i butik innan release datumet.
Dock är alla sålda kopior av spelet fullt lagliga men får inte spelas innan release.

Det meddelande som gick ut om att det var helt ok att spela var från Microsoft då denna presale från t.ex K-Mart handlade om 360 versionen av spelet. Men efter att Activision sedan gick ut med ett meddelande om att alla som spelar innan release riskerar att bli bannade så fick Microsoft i efterhand ta tillbaka och ändra sitt tidigare uttalande.

Medlem
Skrivet av Ish:

"Rånarna uppskattas vara ca 150cm långa och mitt i målbrottet."

"Vi har nu kallat in alla som stämmer in på signalementet till förhör."


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Apministern:

Vem är en sådan idiot som gör något som att STJÄLA TV-SPEL?

Varför inte? Det är ju som vilket produkt som helst och värt en jävla massa pengar.
Att det är spel är väl helt orelevant, "oh noes" det var inte diamanter..

Jag vet jag vet... men när man ändå tänker... plastboxar med skivor i

+ att stjäla alls är rent korkat, riskera fängelse för att stjäla tv-spel


signatur

Everybody needs help.

12
Skriv svar