Nya Alan Wake – bild nummer ett

Robot
Nya Alan Wake – bild nummer ett

Det endast digitala släppet som förmodligen heter Alan Wake's Night Springs har dykt upp på en första bild. Det är Alan med en ficklampa och vad som verkar vara en spikpistol i nävarna.

#alan-wake, #max-payne, #remedy-entertainment, #alan-wakes-night-springs


Inaktiv
Nya Alan Wake – bild nummer ett

Alltså.. det här vill jag ha nu!


signatur

äldre än dig!

KoP
Medlem

Hmm.. betyder detta att Alan Wake hamnat i tv-serien som existerade i Alan Wake världen? Eller blir det en vink till Twilight zone vilket Night springs var? Så många frågor så få svar.. happ, man får gott vänta.

Medlem

Vet inte hur mycket bilden har att göra med finalspelet men färgerna verkar alldeles för ljusa, killen på bilden (Alan?) är klädd som Tim Allen i Home Improvement, och kolla gatutexturen... Skriker 2006. Men vi får se.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Vet inte hur mycket bilden har att göra med finalspelet men färgerna verkar alldeles för ljusa, killen på bilden (Alan?) är klädd som Tim Allen i Home Improvement, och kolla gatutexturen... Skriker 2006. Men vi får se.

Om du tittar i hans hand så håller han i en spikpistol, så jag tror inte att det är Alan. Verkar vara en ny huvudperson som är byggarbetare. Han ser lite annorlunda ut i ansiktet också.

Medlem

Kul med mer Alan Wake, ett av de bästa survival/horror på länge

Medlem

Yes! Alan Wake är ju ett av mina favoritspel. Jag är jäkligt glad över att de fortsätter med detta trots att försäljningen (vad jag förstår) inte gått så bra.

Jag skulle vilja ha mer lugna moment när man bara går omkring i staden och lär känna lite fler mystiska karaktärer. Det var väldigt mycket stressmoment med springande genom en läskig blåsig skog och mitt hjärta klarar inte av sånt för mycket.

Det pratades väl även om att detta skulle komma till next gen Xbox?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

jaaaaaaaaa , älskade första spelet

kommer def köpa det här också.

Medlem

Ge mig... nu >_> Satt helt klistrad med Alan Wake, det var så sjukt bra i mina ögon. Musiken, storyn, miljöerna, atmosfären... striderna var väl lite repetitiva kanske men det kunde jag överleva. Hoppas dock på en AW2 där vi får fortsätta storyn efter DLCerna.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Tack men nej tack. Remedy games horade bort sig till m$ och sedan dess är dem döda för mig!

Medlem

Nice! Alan Wake var grymt bra!

Medlem

vill se det till ps3


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Hoppas det blir open-world som det var menat från början den här gången.

Medlem

intressant. nu vet jag ju inget om spelets omfattning än men så sent som i går satt jag och några polare och funderade på när AAA-titlar skulle börja säljas enbart som nedladningsbart. kan detta bli startskottet?

Inaktiv

Microsoft har offrat Alan Wake för att Xbox ska få fler marknadsandelar, men frågan är om de inte snarare förlorar pengar genom att folk inte byter från PC.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Alan Wake är klart ett av dom bästa spelen på xbox.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

nice! Alan wake är ett av dom bästa spel jag spelat på länge! så ja! MER SÅNT!

Medlem

Alan Wake är det enda spelet som gjort mig less att jag inte har en Xbox, synd att dom verkar fortsätta på Xboxen framöver också.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Inte okej, kommer inte köpa det. Får jag ingen låda att ställa i hyllan så får det vara.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Typhor:

intressant. nu vet jag ju inget om spelets omfattning än men så sent som i går satt jag och några polare och funderade på när AAA-titlar skulle börja säljas enbart som nedladningsbart. kan detta bli startskottet?

Jag vill minnas att jag läste nånstans att en mindre del av studion jobbade på denna spin-off, så det borde väl vara i lite mindre skala än originalet, men man vet ju aldrig.

Medlem

Vafan, skrev ni inte att de skulle visa upp Alan Wake 2 på VGA? Nu känner jag mig fett... besviken. Det här kan väl bli kul men hade helst velat att de sket i det överhuvudtaget och bara fixa uppföljaren så snabbt som möljigt

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Vafan, skrev ni inte att de skulle visa upp Alan Wake 2 på VGA? Nu känner jag mig fett... besviken. Det här kan väl bli kul men hade helst velat att de sket i det överhuvudtaget och bara fixa uppföljaren så snabbt som möljigt

Äsch, vad jag ska vara så gnällig hela tiden. Dags att ta ett chillpill.

Medlem

Bara till 360 igen? Se till att inte gråta över dåliga försäljningsiffror den här gången, Remedy!
Dumma jäv....


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Bara till 360 igen? Se till att inte gråta över dåliga försäljningsiffror den här gången, Remedy!
Dumma jäv....

Finnarna gillar Microsoft - Nokia kör Windows Phone och Remedy bara xbox.

Tycker också det är skit att det inte kommer på PS3.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Javas:

Bara till 360 igen? Se till att inte gråta över dåliga försäljningsiffror den här gången, Remedy!
Dumma jäv....

Finnarna gillar Microsoft - Nokia kör Windows Phone och Remedy bara xbox.

Tycker också det är skit att det inte kommer på PS3.

Eller pc


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Javas:

Bara till 360 igen? Se till att inte gråta över dåliga försäljningsiffror den här gången, Remedy!
Dumma jäv....

Finnarna gillar Microsoft - Nokia kör Windows Phone och Remedy bara xbox.

Tycker också det är skit att det inte kommer på PS3.

Nja nu släppte ju Remedy en nyversion av Death Rally till iOS efter Alan Wake.

Medlem

Varför inte köpa på sig de plattformar man är intresserad av i stället för att lipa?


signatur

Jag vill ha page...

Inaktiv

wake är ju suerbra, hoppas detta matchar orginalet(är inte så orolig, men det har ju sabbats spel förr).
skönt att det är xbox only med, hade inte gjort sig riktigt på pc. Ungefär som silenthill spelen.

Medlem
Skrivet av El Presidente:

Varför inte köpa på sig de plattformar man är intresserad av i stället för att lipa?

Det är billigare att lipa - om inte annat!!!!!

...eller så kan man köpa 10 andra spel till PS3.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av El Presidente:

Varför inte köpa på sig de plattformar man är intresserad av i stället för att lipa?

Det är billigare att lipa - om inte annat!!!!!

...eller så kan man köpa 10 andra spel till PS3.

Det var så sant


signatur

Jag vill ha page...

1
Skriv svar