Första bilden på nya Bioware-liret

Robot
Första bilden på nya Bioware-liret

Nytt varumärke på gång och det doftar explosioner, ödemark och fordon. BorderRage?

#bioware


Medlem
Första bilden på nya Bioware-liret

*håller tummarna och hoppas på ett renodlat co-op lir*


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Inaktiv

Hoppas då på ett ordentligt singleplayer rpg med fokus på story.

Men vet faktiskt inte om jag riktigt litar på Bioware längre.

Medlem

Det kan iallfall inte bli sämre än RAGE, det största jävla misslyckandet i modern tid, i alla genrer.

Inte alla genrer av spel då alltså, utan alla genrer av saker som kan misslyckas.

KoP
Medlem

Hoppas på ett tungt sp lir. Sen känns det lite för tidigt att spekulera i om det blir Rage elr Fallout inspirerat pga en fjuttig skärmdump. Men man kan ju hoppas, älskar det postapokalyptiska både på film och i spel.

Medlem

Twisted Metal+Rage+Carmageddon+Fallout,,,,,


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Det ser lite tecknat ut om man tittar noggrant, lite åt Borderlands hållet...hmm


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av KatOne:

Det kan iallfall inte bli sämre än RAGE, det största jävla misslyckandet i modern tid, i alla genrer.

Inte alla genrer av spel då alltså, utan alla genrer av saker som kan misslyckas.

Nää, den titeln hålls väl ändå av Duke?

Detta skrivs av en som älskar Rage.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Vet varför, men får lite Full Throttle vibbar av koncept bilden

Inaktiv

Jag tycker bilden påminner om team fortress. Samma grafiska stil och lite humoristiska inslag.

Inaktiv

känns som dom kommer använda ragemotorn

Medlem
Skrivet av KatOne:

Det kan iallfall inte bli sämre än RAGE, det största jävla misslyckandet i modern tid, i alla genrer.

Inte alla genrer av spel då alltså, utan alla genrer av saker som kan misslyckas.

Det där var den största överdriften i modern tid, alla genrer...

Rage var inte så illa, om än groteskt avklippt och kort. Motorn gjorde också spelet till ett stapplande hastverk som behövde patchas upp illa kvickt för att överhuvudtaget fungera.

Blandar de lite Borderlands, lite Rage, lite Fallout, lite av sin ME/DA (och givetvis tidigare)-knowhow och annat smått och gott kan det bli riktigt, riktigt intressant. Så länge de lägger krutet på SP lär detta följas med intresse.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Är det bara jag som blev lite besviken på att det inte var en uppföljare till en av deras gamla spel?


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Varför länkar ni bilder FZ? (istället för eget)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Jag vill ha mer Mass Effect!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Varför länkar ni bilder FZ? (istället för eget)

Detta var väl första, och enda, bilden som kommit ut?

OnT: Litar fullständigt på Bioware, har inte sett en enda dålig titel komma ut från deras produktion så detta blir nog toppen!

Det lär väl inte vara någon jättechansning att säga att dem här kanske fortsätter på co-op spåret som dem prövar på i ME3.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Nej Bioware Sluta. Det är inte kul längre

OML
Medlem

Gogo Bioware! Kul med kanske ett helt nytt franchise(eller hur det nu stavas).

Medlem

Nån har hoppat på post-världens-undergång-tåget. Inte för att jag bryr mig, Bioware har klanta sig för mycket på sistone för att jag ska köpa ett skit av de.

Inaktiv

Interstate eller en ny Boiling Point?


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Hade vart skönt om de kunde göra ett renodlat RPG så bra som Dragon Age(DET FÖRSTA), ingen jävla blandning med Mass Effect(som jag tycker förövrigt är ganska tråkigt). Ett RPG i den miljön som syns på bilden hade kunnat vara intressant.

Inaktiv

Interstate- eller Boiling Point-stuk?


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Hoppas bara att det känns nytt nu med, inte bara slängt på ett nytt yttre som så många gånger förr.

Medlem

Vad sega dem är, enligt spike bilden skulle de ha visat upp det den 12 oktober!

Medlem

The hunt for Gaddafi?

Medlem

En hybrid mellan Gears of War och Uncharted fast med mindre rpg element och mer fokus på hjärndöd action?
trollface.jpg

Medlem

LoL
Call of Rage: Borderfields


signatur

Meep!

Inaktiv

Hoppas på ett nytt rpg med fokus på story, någon trevlig episod-story som kan ersätta Mass Effect som BioWares flaggskepp iom att ME serien lider mot sitt slut nu när ME3 kommer ut till Mars 2012.

Men vad än BioWare kommer att göra, så litar jag på att de kommer göra det bra.
De har inte svikit mig än inom något spel, och såvida EA inte flåsat dem i nacken så mycket som de gjorde med DICE och Battlefield 3 så kommer det att bli bra.


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Nytt Dragon age?

Medlem

Hoppas det släpps fler bilder fort, den här bilden säger mig absolut ingenting :/


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar