1000 procent ökning av DC Universe Online-spelare...

Robot
1000 procent ökning av DC Universe Online-spelare...

... sedan spelet anammade en F2P-modell för en vecka sedan.

#dc-universe-online, #sony-online-entertainment


Inaktiv
1000 procent ökning av DC Universe Online-spelare...

Har vart lite sugen på detta men efter WoW lovade jag mig själv, aldrig mer ett mmo och det tänker jag hålla. Nöjer mig med Batman: Arkham City.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Spelade DCUO när det kom ut i ett par månader. Kul spel, men eftersom jag spelar WoW så hade jag ingen lust att betala för 2 MMO's, plus att DCUO kändes inte riktigt värt att betala för att spela varje månad...

Nu när det är gratis så laddade jag hem spelet direkt igen och försökte köra igång... Queue 3350...
tillbaka till wow några dagar iaf tills de fixar mer servrar eller nåt

Medlem

lirar det just nu hur kul spels som hälst ! stort fan av dc/marvel så detta spel passade mig helt perfek

Känns skönt att folket kommer då det är ett bra spel

Medlem

Kunde ni inte länkat till vart man laddar ner det också? >.<


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

För er som kör det på ps3 kan man ladda ner det nu på PSN =). filen är BARA 21gig så det är ju "inte" så farligt... >_<. Jag köpte mitt DCU när det kom. Sedan har jag tagit break från det =). Väldigt nice spel annars :).

Medlem

Körde ca 3 månader, mest för att det inte fanns så mycked end game innehåll.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag spelade det ett par månader när det släpptes, då var det ett schysst spel med dåliga kommunikationsmöjligheter emellan spelare. Jag kan tänka mig att det borde vara ett riktigt bra spel med bra kommunikationsmöjligheter emellan spelare, by now. Ska installera det och prova igen snart.


signatur

subterranean homesick alien

Moderator | Testpilot

Underbart lir!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Lirade lite inna, det var ett skoj spel med lite annorlunda kontroller.
Dock höll det på att ta livet av min mus med allt klickande

Medlem

Testat lite grann. Haft problem med jävlar som baserapar låglevel villain questområden. Asdrygt. Annars har det varit hyfsat kul.

Medlem

Bra spel, tyckte dock att det inte fanns någon riktigt rolig klass. Där det failade för min del.

Medlem

Riktigt bra är det ju!!! Enda minus är ju att tråkigt nog så lagar det ganska mycket ibland.

Medlem

Började spela 2 dagar sen. Riktigt kul, men fy fanden vad det laggar. Borde väl bli fixat snart.

1
Skriv svar