Sanning eller myt i Battlefield 3

Robot
Sanning eller myt i Battlefield 3

Se filmen där ett gäng påstått dödligt farliga situationer testas. Mythbusters på Battlefield-vis, om man så vill.

#battlefield-3


Medlem
Sanning eller myt i Battlefield 3

Man lär sig något nytt varje dag

dzl
Medlem
Medlem

Cool video.


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Dec
Medlem

Kul Bra att veta!


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Medlem

Nice det där med att kunna köra ut en "mobile supply unit"


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Dom svarade dock inte på den frågan som FZ publicera... kanske i nästa episod.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Nu tucker till och med jag det blivit lite mycket BF3. Jag kan inte minnas att ni någonsin förr lagt upp DTH-videos(eller annat än trailers från YouTube överhuvudtaget)

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Dom svarade dock inte på den frågan som FZ publicera... kanske i nästa episod.

vilken?

Medlem

Bra skit hittar inga mer avsnitt, nån som vet fler avsnitt från samma eller andra grupper? Länk i såna fall?

Mvh Milky


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Det där med medipacks o Ammobox brukar ja och en polare alltid göra när vi kör bil

Ang: Javelin... Står ju tom i spelet att teg går så det är väll ingen "myt"?

EDIT: Dem borde tagit med att man kan flyga på MAV.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Dom svarade dock inte på den frågan som FZ publicera... kanske i nästa episod.

bor på vilken fråga men antar du menar denna?
"Kan man skjuta ner flygplan med antistridsvagnsmissil i Battlefield 3"
Jo dem sköt ner ett plan med "antistridsvagnmissil" aka Javelin.


signatur

Rwa?

Inaktiv

Nice att veta. Ska man fylla bilen med lite liv och ammo sen kör vi!

Medlem

Att man kunde ligga under tanks visste jag inte!

Medlem

Två av frågeställningarna har jag gjort så jag svarar JA på den första och sista frågan.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Att man kunde ligga under tanks visste jag inte!

Måste prova att lägga C4 under en!

Inaktiv
Skrivet av Luciphear:

Att man kunde ligga under tanks visste jag inte!

Haha sant, Måste prova! xD

Medlem

Finns även 2 eller 3 st. BF3 mythbusters gjorda av någe svenska copycats, dom är dock gjorda i betan och mycket sämre, men klargör en del andra saker.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

visste de flesta redan, tex den med mobile dispenser, använder den 24/7 när jag kamikazar med bil


signatur

Baaaoow Chicka Baoo Waaaoow

Medlem

askul när ni featurar community saker som detta

Medlem
Medlem

det var ju roligt, måste jag medge.
det enda som jag blev lite besviken på var jeepen, det såg ju ut att vara utrymme nog att trycka under bilen...

Medlem

Meh Javelin var ju ingen nyhet. Jag har för övrigt skjutit ner flyg med standard RPG. Lite klurigare att träffa men fullt möjligt.

Medlem

Härlig video!

Medlem

Finns ju redan för Halo, Homefront, säkerligen också CoD. Kul att BF3 hakar på trenden ^^

Medlem

Intressant video, men det är synd att se att de har kvar den fula döds-animationen som fanns i betan.

(istället för att fokusera på den som dödade dig i 3'e persons view eller zooma ut uppåt så man får se en vy över stridsfältet med explosioner , byggnader som rasar och ragdolls som flyger, så lägger man sig ned och stirrar in i sin förbannade hand. Så oerhört dåligt)

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Intressant video, men det är synd att se att de har kvar den fula döds-animationen som fanns i betan.

(istället för att fokusera på den som dödade dig i 3'e persons view eller zooma ut uppåt så man får se en vy över stridsfältet med explosioner , byggnader som rasar och ragdolls som flyger, så lägger man sig ned och stirrar in i sin förbannade hand. Så oerhört dåligt)

Killcam finns om det är det du söker efter, men jag tycker att det är så jäkla dåligt att ha killcam, bara med en snabb titt kan de veta exakt var du är när de respawnar vilket är dåligt om man är sneaky.

Angående handen tycker jag den är helt okej, deras val var att skapa ett band med spelaren. Göra det mer personligt att dö.

Medlem

Kul, detta skall provas!

Medlem

Aha, man måste ta lite mer sats med MAV för att kunna döda någon. Det enda jag lyckats med är att försiktigt knuffa ner en och annan sniper när de låg uppe på en plattform.

Medlem
Skrivet av Galactica:
Skrivet av raefzm88:

Intressant video, men det är synd att se att de har kvar den fula döds-animationen som fanns i betan.

(istället för att fokusera på den som dödade dig i 3'e persons view eller zooma ut uppåt så man får se en vy över stridsfältet med explosioner , byggnader som rasar och ragdolls som flyger, så lägger man sig ned och stirrar in i sin förbannade hand. Så oerhört dåligt)

Angående handen tycker jag den är helt okej, deras val var att skapa ett band med spelaren. Göra det mer personligt att dö.

Jag tycker det var en oerhört tråkig och stel animation som inte blir roligare att se varje gång man dör

1
Skriv svar