Så spelades ljuden i Skyrim in

Robot
Så spelades ljuden i Skyrim in

Följ med Bethesda in i musikstudion för att se hur deras enorma fantasy-värld kommer till liv.

#bethesda


Medlem
Så spelades ljuden i Skyrim in

läser såklart juden i skyrim =_= älskar musiken i detta spel dock, maffig


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ska bli extremt spännande att spela igenom det här ska inte klicka förbi en enda dialog eller klipp... har en tendens att göra det endå men den här gången ska jag göra mitt allra bästa !

Medlem

Här trodde man att det var något nytt klipp, så var det sånt man redan har sett.

Medlem

Jag vet vad jag ska göra i helgen! Det blir grymt, till PC såklart.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Underbar video!

Tack Fz!


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv
Skrivet av Blomman1337:

Jag vet vad jag ska göra i helgen! Det blir grymt, till PC såklart.

haha 10 fps och enormt mkt buggar ..
.. men dom fixar nog det snart.

Medlem

Fyra långa dagar kvar!

Medlem

Har det blivit längre reklam eller är jag bara mer allergisk mot det nu?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Har det blivit längre reklam eller är jag bara mer allergisk mot det nu?

Det har blivit längre, och mer.

Medlem

Ser verkligen fram mot detta! Blir att varva BF3 och Skyrim i helgen, på PC såklart
Synd bara att både vattnet, skuggorna och läppsynket ser helt enkelt sämst ut :/ Enligt vad de sagt tidigare så ska ju deras nya motor vara "fullständigt revolutionerande", men tycker den på många sätt verkar dras med samma problem som Oblivion-motorn hade :/
Trots detta blir det nog ett väldigt underhållande och spännande spel, spenderat alldeles för många timmar vid Oblivion

Medlem
Skrivet av riktigninja:

haha 10 fps och enormt mkt buggar ..
.. men dom fixar nog det snart.

Så du har redan fått ditt exemplar eller?

Inaktiv

Fyfan!

Vilken röst han har!

Medlem

Christopher Plummers röst ÄGDE!

Och Jeremy Soule är lätt min favoritkompositör genom tiderna.

Så jävla taggad på Skyrim nu, DOOOHHVVAAAAKIIIIIIIIIIN!!!!!!

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Ser verkligen fram mot detta! Blir att varva BF3 och Skyrim i helgen, på PC såklart
Synd bara att både vattnet, skuggorna och läppsynket ser helt enkelt sämst ut :/ Enligt vad de sagt tidigare så ska ju deras nya motor vara "fullständigt revolutionerande", men tycker den på många sätt verkar dras med samma problem som Oblivion-motorn hade :/
Trots detta blir det nog ett väldigt underhållande och spännande spel, spenderat alldeles för många timmar vid Oblivion

Läppsynket är det nog som det är med - men glöm inte att hålla utkik efter moddar.

Men kom ihåg - vattnet, skuggorna och TEXTURERNA, mm, är fortfarande på High, inte på Ultra. Detta för att alla screenshots och alla filmer hitills har varit från 360-versionen.

PC-versionen har ytterligare ett steg på grafiken - Ultra. Det inkluderar f.ö. texturer men också drawing distances, upplösning på skuggor mm.

Sorry för dubbelpost.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Call of tuty:

Ser verkligen fram mot detta! Blir att varva BF3 och Skyrim i helgen, på PC såklart
Synd bara att både vattnet, skuggorna och läppsynket ser helt enkelt sämst ut :/ Enligt vad de sagt tidigare så ska ju deras nya motor vara "fullständigt revolutionerande", men tycker den på många sätt verkar dras med samma problem som Oblivion-motorn hade :/
Trots detta blir det nog ett väldigt underhållande och spännande spel, spenderat alldeles för många timmar vid Oblivion

Läppsynket är det nog som det är med - men glöm inte att hålla utkik efter moddar.

Men kom ihåg - vattnet, skuggorna och TEXTURERNA, mm, är fortfarande på High, inte på Ultra. Detta för att alla screenshots och alla filmer hitills har varit från 360-versionen.

PC-versionen har ytterligare ett steg på grafiken - Ultra. Det inkluderar f.ö. texturer men också drawing distances, upplösning på skuggor mm.

Sorry för dubbelpost.

Mycket goda nyheter


signatur

Game long and prosper

Medlem

Shit, de där två röstskådisarna har de perfekta rösterna för fantasy!
Blir nog att skaffa spelet nästa månad


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Blomman1337:

Jag vet vad jag ska göra i helgen! Det blir grymt, till PC såklart.

haha 10 fps och enormt mkt buggar ..
.. men dom fixar nog det snart.

Varför skulle det rulla med 10 fps? Har någon sagt det?
Jag tror iaf att det blir Eldrigt bra (notera den tuffa användningen av seriens namn istället för ordet "väldigt")


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

åååååååå va jag vill ha detta spel nu.. kommer bli epix!

Medlem

Hoppas det inte blir som i oblivion att man först pratar med en man på gatan sedan när man går in i affären och pratar med en annan man där inne så har han exakt samma röst som mannen ute på gatan Fick den känslan att så kan vara fallet efter jag såg denna filmen. Var en scen där man såg en tant som läste olika dialoger och som hon beskrev det så fick hon kasta sig mellan olika känslor vid olika dialoger... Hmmmm

Medlem
Skrivet av Palpatine666:

Hoppas det inte blir som i oblivion att man först pratar med en man på gatan sedan när man går in i affären och pratar med en annan man där inne så har han exakt samma röst som mannen ute på gatan Fick den känslan att så kan vara fallet efter jag såg denna filmen. Var en scen där man såg en tant som läste olika dialoger och som hon beskrev det så fick hon kasta sig mellan olika känslor vid olika dialoger... Hmmmm

De sade ju precis att de hade ca70 voice-actors som gjorde 110+ roller, till skillnad från Oblivion där 12 gjorde 50 röster.
Tror inte att de stora skådisarna gör mer än en enda roll, hon var ju Vampyrtjejen så du lär inte höra hennes röst på något mer ställe.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Call of tuty:

Ser verkligen fram mot detta! Blir att varva BF3 och Skyrim i helgen, på PC såklart
Synd bara att både vattnet, skuggorna och läppsynket ser helt enkelt sämst ut :/ Enligt vad de sagt tidigare så ska ju deras nya motor vara "fullständigt revolutionerande", men tycker den på många sätt verkar dras med samma problem som Oblivion-motorn hade :/
Trots detta blir det nog ett väldigt underhållande och spännande spel, spenderat alldeles för många timmar vid Oblivion

Läppsynket är det nog som det är med - men glöm inte att hålla utkik efter moddar.

Men kom ihåg - vattnet, skuggorna och TEXTURERNA, mm, är fortfarande på High, inte på Ultra. Detta för att alla screenshots och alla filmer hitills har varit från 360-versionen.

PC-versionen har ytterligare ett steg på grafiken - Ultra. Det inkluderar f.ö. texturer men också drawing distances, upplösning på skuggor mm.

Sorry för dubbelpost.

Mycket goda nyheter

Hoppas det blir suverän grafik på PC'n.

Medlem

Bra röster som inte återspeglas i animeringen av karaktärerna. Något mer likt LA Noire hade varit intressant. Jag brukar inte ha svårt att leva mig in i Elder Scrolls, Skyrim kommer nog vara underbart!

Medlem

Hoppas det var ett TIDIGT alpha dom visade där... Såg många grafikbuggar.. MÅNGA...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

ser fram emot skyrim som tusan, sjukt över hajpad. inte bra:P
ang. voice actors kan det i alla fall inte bli sämre än i oblivion.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Hoppas det var ett TIDIGT alpha dom visade där... Såg många grafikbuggar.. MÅNGA...

Vilka då?

Bjud på din lista så kan man modda bort dessa påstådda skavanker desto tidigare.

Inaktiv

Jag har alltid undrat, är drakspråket i Skyrim det svenska språket? Någon/några personer har översatt teamsången för Skyrim och lagt till lyrics (http://www.youtube.com/watch?v=gMwGuI78ZBQ), och om man läser texten undertiden man lyssnar på det dom sjunger, så är det faktiskt väldigt likt.

Någon här som vet något om detta?

Medlem

Grafikbugg på 0:13 till 0:16

Medlem

Va kan man spela som jude i Skyrim?

Inaktiv
Skrivet av DeathRow:

Grafikbugg på 0:13 till 0:16

Som vart då?

12
Skriv svar