Rykte: spela som varulv i Skyrim

Det stavas Skyrim.
Fetstilen är viktig. För att Skyrim är DET viktigaste.

Efter Fredag ses vi inte igen förrän i Mars.
så...adjö.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Å vad fint.. ta hit spelet!


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Kan man spela som vampyr?! kommer lätt spela som det då, men kommer man behöva fixa blod och skit för att överleva då kanske?

Njae, i Oblivion tog du skada i solen som vampyr, men du kunde suga blod för att bli av med vampirismen (dvs hindra symptomen temporärt). Det kommer nog inte vara lika hardcore som i Morrowind dock, där du förutom att knappt kunna vistas utomhus, inte kunde prata med någon NPC.

Men du överlever nog!

Medlem

Jag hoppas Varulv är så mycket häftigare än vampyr, så var det i Morrowind iaf. Sen att man kan kontrollera förvandlingen oxå

Medlem

Spelet har läckts på Xbox. Folk sitter just nu och spelar Skyrim på xbox 360. Jag kan även säga att varulvar finns i spelet

Medlem

Varulv var riktigt coolt i Daggerfall, speciellt om man hittade Hircine's Ring. Alla fördelar utan några nackdelar.

Medlem

Här ska liras varulv, och ingen gullipluffsig reinkarnation av twillightstuk inte!


signatur

Retro.

Nämen, så ruggigt kul, nice.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Oowwaaaa. Minns mödan jag la på att bli av med vampirismen i Oblivion... Fast jag gör gärna om det. Varulvar vet jag inte...nja, kanske som NPC. Fast det blir nog som någon alvvariant jag reser igenom Skyrim första gången. Fredag. Snart.


signatur

// P

Medlem

Roligt med vampyr eller varulv men det är så extremt trist att spela i mörker hela tiden, vilket är en förutsättning för att man ska vara så stark som möjligt.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Såg precis gameplay-video på tuben, tydligen från ett review-ex.
Jag kan säga att jag, som inte har några förväntningar, skrattade på mig när AI:n inte visade sig vara bättre än i Oblivion. Och att de slänger in varulvar i potten gör det ännu bättre.

Oblivion, part 2!

Ja, jag är rädd för att det är Konsolivion part 2. Sätter förhoppningarna till bra moddar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vägrar betala fullpris för ett spel (läs: Oblivion) som kräver att obetalda entusiaster fixar till alla brister.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
12
Skriv svar