Det är sånt här som får MW seriens SP att va så jävla bra

Medlem
Det är sånt här som får MW seriens SP att va så jävla bra

Körde MW3 SP och kom till det här uppdraget... De är sånt här som får MW's SP att vara så jävla bra! (även om grafiken ser ut som uppskalad SD jämfört med BF3)
Så jävla häftigt

http://www.youtube.com/watch?v=IFNXsgleG0Q (Kan vara en Spoiler)

Medlem

Nämen! Jag tror faktiskt det blir köp.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Nice. Tyckte dock att grafiken var riktigt härlig.


signatur

Have a good time!

Medlem

Blev inte direkt imponerad av det där, såg ut som ett tråkigt uppdrag. Simma omkring i en halvdan "filmsekvens", placera en sprängladdning, lyssna på stela röstskådisar och sen leka Rambo på u-båten? Mnjaeee.. inte övertygad.
Tycker MW3 ser ut och låter rätt mycket som Hollywood-action i B-filmer i andra klipp också.

Medlem
Skrivet av Ziern:

Blev inte direkt imponerad av det där, såg ut som ett tråkigt uppdrag. Simma omkring i en halvdan "filmsekvens", placera en sprängladdning, lyssna på stela röstskådisar och sen leka Rambo på u-båten? Mnjaeee.. inte övertygad.
Tycker MW3 ser ut och låter rätt mycket som Hollywood-action i B-filmer i andra klipp också.

Håller med allt du säger. Har hittills bara blivit imponerad av ett uppdrag i modern warfare serien. Sniper uppdraget i första mw, och det var nog bara imponerande för att det var så annorlunda jämfört med resten av run & gun uppdragen som kännetecknar mw serien. Nä detta blir inget köp för mig, knappt ens i realådan..

Medlem

Innan BF3 så var MW2 "WOW" men nu är MW3 "mjehh..." Samma som i MW2 fast nya geometrier... Inget nytt

Medlem

Skitfränt....mäktigt... man utgår från att det var follow som gjordes det mesta och inte filmsekvens 90%.

Det är ju gruvligt omfattande att göra recension på spel - säkert mer jobb än böcker och film och vadsomhelst.
Men det verkar inte som FZ fick med omfattningen av SP på MW3.

Definitivt köp för min del. Jag har ju inte tidigare utgåvor så allt är nytt för mig.

Medlem
Skrivet av karun:
Skrivet av Ziern:

Blev inte direkt imponerad av det där, såg ut som ett tråkigt uppdrag. Simma omkring i en halvdan "filmsekvens", placera en sprängladdning, lyssna på stela röstskådisar och sen leka Rambo på u-båten? Mnjaeee.. inte övertygad.
Tycker MW3 ser ut och låter rätt mycket som Hollywood-action i B-filmer i andra klipp också.

Håller med allt du säger. Har hittills bara blivit imponerad av ett uppdrag i modern warfare serien. Sniper uppdraget i första mw, och det var nog bara imponerande för att det var så annorlunda jämfört med resten av run & gun uppdragen som kännetecknar mw serien. Nä detta blir inget köp för mig, knappt ens i realådan..

Exakt samma scen som jag tycker är den enda värd att lira i MW-serien Den får man inte missa. Kan fortfarande dra igång det uppdraget ibland bara för att få återuppleva det


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Jag antar att du inte menar att den scenen är den enda som är värd att spela, för då är nog inte spelet så mycket att hänga i granen?

Medlem

Dom sekvenserna som jag har tyckt varit ganska fräckt är när tanken faller ner i garaget, och när eiffeltornet faller.

Medlem

Tycker inte det uppdraget var så speciellt, men det kommer definitivt coolare uppdrag längre in i spelet.

Medlem
Skrivet av Ziern:

Jag antar att du inte menar att den scenen är den enda som är värd att spela, för då är nog inte spelet så mycket att hänga i granen?

Nej, MW-serien är inte mycket att hänga i julgranen Enda scenen som är värd att spela uppfattade du rätt


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Hurr.... "Strax" efter så klarade jag hela SP delen, tycker fortfarande dom två sekvenserna jag nämnde ovan var ganska okej, resten var bara... "Flytta på er här kommer jag" eller så-...

Medlem
Skrivet av zorga:

Körde MW3 SP och kom till det här uppdraget... De är sånt här som får MW's SP att vara så jävla bra! (även om grafiken ser ut som uppskalad SD jämfört med BF3)
Så jävla häftigt

http://www.youtube.com/watch?v=IFNXsgleG0Q (Kan vara en Spoiler)

Ja spelaren får faktiskt trycka på "F"-tangenten en gång på fyra minuter där. Får man någon achievement för det tro?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Köpte mitt ex idag. Ska testa MP först och se vatt de hajp iz about.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar