Spana in 13 minuters Mass Effect 3-gameplay

Robot
Spana in 13 minuters Mass Effect 3-gameplay

Shepard, utomjordingar och gott om action – nog är det Mass Effect, alltid!

#mass-effect-3


Medlem
Spana in 13 minuters Mass Effect 3-gameplay

Mass Effect 2 blev så himla epic eftersom jag inte visste något om spelet, hade inte ens någon aning om att man skulle jobba med Cerberus

Så det blir inga ME3 spoilers för min del


signatur

Game long and prosper

Medlem

Wrex [Check] Men... MEN var är Tali?

Medlem

Får inte filmklippet att fungera -.-

Medlem

Fan, det här känns inte alls som Mass Effect för mig :/ Som alla andra spel nu för tiden verkar det ha gjorts mer "mainstream". Nu känns det mer som någon slags GoW/Halo kopia, med mycket mer fokus på pangpang. Är ju till och med ett sånt där litet hitmarker-kors som i CoD och Battlefield nu, det känns inte så Mass Effect precis. Aja, hoppas det blir bra ändå, tvåan är ett av mina absoluta favorit-spel, så hoppas verkligen detta blir en värdig uppföljare!

Medlem

Oj, har jag blivit bortskämd eller är animationerna work in progress? Såg riktigt stela ut, även för att vara mass effect.

Och vad hände vid 1:40 egentligen? Andersson buggar fast och Husken teleporterar. Denna video kan väl ändå inte vara officiell?

Aja, hoppas att storyn gör upp för gameplayet.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Får inte filmklippet att fungera -.-

Bara för att jag skrev det så fungerade det

Medlem

Tänker inte se! Tänker inte se! Skall inte veta ett SMACK om ME3 när Collectors Edition dimper ner i mitt brevinkast i Mars 2012.

Absolut bästa upplevelsen är att se en film eller spela ett spel man inte vet ett skit om. Förutom kanske en trailer då.

Fy fan vilken upplevelse alltså. Det kan jag rekommendera alla!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Verkligen inte imponerad av Gears of Effect 3 än så länge iaf

Ti.
Medlem

Ingen som faktiskt spelat detta till 360 och PC?
Testade båda på Gamex och kunde ana att man lagt ett ännu större fokus på action men även på hur man levlar och nyttjar sin "XP".

Gears of Effect?? Finns ju dussintals titlar som nyttjar sprint-cover systemet. Första ME var förutom ett TPS/RPG, också ett virr-varr av samlande, säljande, malande till medigel och hissåkande. Spelet har helt enkelt strömlinjeformats.
Gears har adrenalinstinn slakt, Mass Effect har finess. Finessen finns i dialogen, storyn, karaktärernas trovärdighet, musiken och möjligheten att få din unika Shepard och spelupplevelse. Få om ens någon kommer i närheten av det, och det är för mig det som är essensen i Mass Effect.

Medlem

Det här är inte alls ifrån nån kommande demo-version. Det här är ifrån en läckt beta till xbox 360. Microsoft har ett "pröva på vår nya dashboard tidigare program" igen och jag är med i den, man fick ladda hem en liten app till xbox 360:n där det står info om nya dashboarden som kommer snart osv osv, och där var det någon som läckte ut en jätte ofärdig beta på 1.83 gb av mass effect 3. Den togs bort ganska fort, hann vara upp en halvtimma.

Spelade en stund och det var sjuuukt buggigt, fattades en massa texturer osv, så här har det blivit lite fel tror jag allt.

Medlem

rörelserna är så jävla stela... hoppas de fixar till dem

Moderator | Testpilot

Till alla som klagar så ser det likadant ut som ME2. Rofl på "stela animationer och "crosshair".

Idiots!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Alla som klagar på att animationer är stela och det är allmänt buggat, tänk på att det är FEM månader kvar till release

Medlem

Detta kommer bli fetaste spelet någonsin. Så är det bara... går inte ändra på.

Medlem

Ser ut att komma från den läckta beta versionen som råkade komma ut på XBOX Live av misstag. Inte vidare putsat, animationerna är fortfarande rätt stela, saker som helt enkelt bör fixas till releasen och som jag inte nog skulle vänta mig att se i ett demo.

Skrivet av PCbiffen:

Detta kommer bli fetaste spelet någonsin. Så är det bara... går inte ändra på.

Skyrim, Saints Row The Third, Zelda: Skyward Sword (dessa tre första bara nu i November), Bioshock Infinite, Guild Wars 2, Kingdoms of Amalur, Diablo 3, Max Payne 3 osv.

Fett? Ja. Fetast? Knappast.

Och ärligt talat, Mass Effect är inte epiken av spelutveckling, det finns bättre spel inom RPG/Action genren. Utmärkta spel ändå för den delen, ska jag inte neka.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Något av det bästa som kommer nästa år. Sen har jag i och för sig inte glott på videon. Vill inte spoila.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Syns verkligen att det är ett ofärdigt spel. Det är många glitches i denna version som visas.

Medlem

Huga....såg inget vidare ut...

Medlem

Ser ut att vara något gott, men jag SKA inte veta nåt om ME3. Alla som snackar om stela animationer, tänk på att det är länge kvar till release

Medlem

hatade ettan kom inte längre än till första staden haha fattade noll, men ska se om 2an är något lättare att förstå sen blire väl 3an

Inaktiv

Vad fan har de gjort med animationerna??? Ser ut som total skit...


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Vill så gärna se filmen... men samtidigt inte alls. Älskar ME. Lätt den bästa spelserien på många långa år. Jag tror jag hoppar filmen jag också och väntar på att få lägga vantarna på den färdiga produkten och se allt första gången medans jag spelar.

1
Skriv svar