Dead Island konsolpatchas

Robot
Dead Island konsolpatchas

Zombiekatastrofen görs till en trevligare upplevelse på PS3 och Xbox 360.

#dead-island


Medlem
Dead Island konsolpatchas

nej mene va häftigt! ops sold it..... doh!

NU FÖRST? WOW!.... nån som ens spelar detta längre? Nädå skoja Men detta ska jag skaffa när mitt graffe hälsar att han ska flytta till min burk. Men seriöst hur är detta spel till PC? Vill veta om det är värt att skaffa till PC då jag typ bara har som nyaste spelet vid namn Starcraft 2... Men det näst-nyaste är från år 2006 tror jag.

Medlem

Inte relevant för min del, är genomspelet redan och kommer aldrig att spelas igen!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

NU FÖRST? WOW!.... nån som ens spelar detta längre? Nädå skoja Men detta ska jag skaffa när mitt graffe hälsar att han ska flytta till min burk. Men seriöst hur är detta spel till PC? Vill veta om det är värt att skaffa till PC då jag typ bara har som nyaste spelet vid namn Starcraft 2... Men det näst-nyaste är från år 2006 tror jag.

Inte ett dugg, väldigt tråkigt! Finns mycket bättre spel att skaffa 8)


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Gillar spelet och det är helt klart värt att spelas igenom. Blir extra kul om du har några kompisar att köra med :).

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

NU FÖRST? WOW!.... nån som ens spelar detta längre? Nädå skoja Men detta ska jag skaffa när mitt graffe hälsar att han ska flytta till min burk. Men seriöst hur är detta spel till PC? Vill veta om det är värt att skaffa till PC då jag typ bara har som nyaste spelet vid namn Starcraft 2... Men det näst-nyaste är från år 2006 tror jag.

Mycket mer värt till PC än till 360 iallfall, förutom bättre prestanda och bättre grafik på dator så får PC'n som bekant tillgång till patchar först och det finns dessutom moddar och verktyg som hjälper dig förbättra spelprestandan, ofta dramatiskt. Du kan också själv modda nästan alla stats genom enkla .xml-dokument, så om man vill så kan man göra ett ganska unikt spel t.ex. åt ens polare och en själv.

Medlem

De kanske ska släppa en färdigt spel nästa gång och inte stressa ut det innan alla höstens gigantsläpp!

Skrivet av KatOne:
Skrivet av LoyalCrystalean:

NU FÖRST? WOW!.... nån som ens spelar detta längre? Nädå skoja Men detta ska jag skaffa när mitt graffe hälsar att han ska flytta till min burk. Men seriöst hur är detta spel till PC? Vill veta om det är värt att skaffa till PC då jag typ bara har som nyaste spelet vid namn Starcraft 2... Men det näst-nyaste är från år 2006 tror jag.

Mycket mer värt till PC än till 360 iallfall, förutom bättre prestanda och bättre grafik på dator så får PC'n som bekant tillgång till patchar först och det finns dessutom moddar och verktyg som hjälper dig förbättra spelprestandan, ofta dramatiskt. Du kan också själv modda nästan alla stats genom enkla .xml-dokument, så om man vill så kan man göra ett ganska unikt spel t.ex. åt ens polare och en själv.

Jag älskar att modda! Framförallt spel! Kan man designa EGNA vapen med verktygen? Men kanske ska skaffa detta när det är på rea eller något.

Medlem

Spelet är absolut värt att köpas. Riktigt bra spel. Finns ju saker de kunde förbättrat. Men ändå.

Medlem

Ännu en anledning mindre att äga en konsol.

Medlem
Skrivet av cinderella:

Ännu en anledning mindre att äga en konsol.

"Allt detta konsol vs. PC snack" tråden passar nog bättre.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av LoyalCrystalean:

NU FÖRST? WOW!.... nån som ens spelar detta längre? Nädå skoja Men detta ska jag skaffa när mitt graffe hälsar att han ska flytta till min burk. Men seriöst hur är detta spel till PC? Vill veta om det är värt att skaffa till PC då jag typ bara har som nyaste spelet vid namn Starcraft 2... Men det näst-nyaste är från år 2006 tror jag.

Mycket mer värt till PC än till 360 iallfall, förutom bättre prestanda och bättre grafik på dator så får PC'n som bekant tillgång till patchar förstv.

bero väl på vilken hårdvara man sitter på? vem säger att pcn alltid få tillgång till patchar först? och det är ingen större skillnad, du få bättre upplevelse framför en 50-60tum tv enligt mig.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Det enda man behöver för att spelet skall funka oändligt bra är Dead island helper.
En configtool man kan ladda ned ifrån steamforumet. Den fixar det mesta

Väntar ännu på det DLC jag betalat för, som skulle varit ute för oändligt länge sedan

Medlem

Items can now be picked up instantly; this is reflected in adjusted animations

Gjorde mig glad


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

vem säger att pcn alltid få tillgång till patchar först?

Oftast får pcn patchar före konsollerna iom att Ms och Sony alltid testar patchar innan de släpper dem över sina tjänster. Dessa tester kan ta upp emot tre veckor ibland. Visst testas patcharna för pc-marknaden också men som jag föstått det görs det internt av utvecklaren.

Var likadant med Bad Company 2. Pc fick patcharna fort som attan med det tog Ms 2-3 veckor att testa patchen till xbox. Visst bra att det testas grundligt men skulle uppskatta om de blev ngt snabbare i framtiden.

1
Skriv svar