Arkham City får pc-datum

Robot
Arkham City får pc-datum

Warner låter meddela att Fladderkungens Windows-släpp fladdrat än längre bak i november.

#batman-arkham-city, #warner-bros


Medlem
Arkham City får pc-datum

Brukar inte vara så intresserad av Superhero spel men hört att detta ska vara rätt grymt.

Medlem
Skrivet av Droppz:

Brukar inte vara så intresserad av Superhero spel men hört att detta ska vara rätt grymt.

Ja ettan var riktigt kul och tvåan är nog ännu bättre


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Testpilot

Synd på förseningen men bra på det viset att man hinner lira Skyrim och LA Noire innan släppet.

Medlem

Då hinner man spela igenom det första spelet

Medlem

Aww har en polare som väntar på detta spelet till PC, har själv kört igenom spelet på PS3:an två gånger nu, storyn (utan sidouppdrag) tar ca 7-9 timmar att klara. Spelet är grymt!


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Men godfuckingdammit! Blrjar bli fånigt, har mitt ex betalt och redo men att man ska behöva vänta så länge börjar tära på en. Tur att man kan lira annat förstås...


signatur

Videomupp

Medlem

Gillade första. Gör inte så mycket det är uppskjutet. Har nog med Battlefield 3 så. Sen kanske kanske kanske Skyrim.....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Grymt spel dock tyckte jag storyn slutade väldigt plötsligt, förstod inte att det var sista bossen man spöat.
Fast det finns otroligt mycket runt storyn samt att man kan fortsätta med det efter storyn är klar.

Medlem

Om förseningen beror på portningen så är det välkommet.

Medlem

Det känns som om alla PC-spel blir så himla försenade! Jag har beställt Revelations till pc, och det kommer först 2 december, eller... Det släpps då.

Medlem

Grymt spel. Sonen tjatar på mig att vi ska spela det hela tiden då han själ är lite för liten.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Bf3 och Skyrim kommer hålla mig sysselsatt så ingen tår fälld här.

Medlem

Va faaaaaan, ge mig mitt Arkham City redan!

Jag har i och för sig många andra spel att spela, men det har jag inte tid med! Ge mig Batman!

Medlem

Dåliga försäljningssiffror och de väntar ut det? Portningen går inte som den ska? VARFÖR!?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Riktigt bra spel!

SAmmtidigt som både wwe12 och Lego Harry Potter 5-8.. jojjo då vet man vad man gör den veckan


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Nu ser dom att försäljnings siffrorna börjar gå ner på konsolerna så då är det dags att släppa PC versionen ^^ ganska uppenbart

Inaktiv

Hmm... Det här låter faktiskt inte så bra, känns som att dom inte prioriterat PC på något steg i utvecklingen och kämpar med att få det spelbart. Börjar faktiskt tvivla lite på köp.

Medlem

blargh..spelar ingen roll ska köpas oavsett.

Medlem

Följde med på köpet av min nya feta laptop... men vill också ha det nu! Tänkte köpa det till PS3 annars...

Medlem

Är så jävla förbannad över detta. Ingen förklaring, inga ursäkter, bara försening på försening. Hade förhandsbokat spelet men jag hävde köpet och begärde pengarna tillbaka efter det här. Finns inget spel jag sett fram emot så mycket i år som Arkham City men det känns som de fullständigt skiter i PC-spelare.

Medlem
Skrivet av palmtree:

Är så jävla förbannad över detta. Ingen förklaring, inga ursäkter, bara försening på försening. Hade förhandsbokat spelet men jag hävde köpet och begärde pengarna tillbaka efter det här. Finns inget spel jag sett fram emot så mycket i år som Arkham City men det känns som de fullständigt skiter i PC-spelare.

Medlem

Skulle gärna väntat en månad till för om förseningen beror på portningen så är det bättre o vänta tills den flyter lika bra som 1'an på PC. För om det inte funkar när man får det så sjunker intresset för spelet.

Helt ok o vänta för bättre spel flyt.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar