Battlefield 4 confirmed?

Medlem
Battlefield 4 confirmed?
Inaktiv

Skulle inte förvåna mig.. kommer väl hösten 2012.

Medlem

Yes då vet vi med 100% säkerhet att BF inte kommer gå tillbaka till sina rötter. BF serien kmr börja mjölkas, och BF4 kommer använda samma motor, som BF3, det kommer dessutom bli mer casual, och BF5 kmr hösten 2013............
Skulle vara kul med ett FPS som faktiskt är roligt. tycker de flesta changerna (stavas det?) har dött.
Fortfarande lite hopp om Skyrim, men det känns inte som det kommer bli så legendariskt man vill att det ska :/


signatur

Rwa?

Medlem

Förhoppningsvis går dom tillbaka till rötterna med BF4. Konsolerna då lär ju klara av stora banor med 64 spelare minst.

Medlem
Skrivet av Simmoo:

Förhoppningsvis går dom tillbaka till rötterna med BF4. Konsolerna då lär ju klara av stora banor med 64 spelare minst.

Om nu bf4 kmr nästa år så lär konsolerna fortfarande suga, med tanke på att dem själva sagt att xbox/ps3 ska vara kvar 5 år till


signatur

Rwa?

Medlem

Welcome to partnership with EA.

If it can be milked, it will be milked.

Medlem
Skrivet av arachnid:

Welcome to partnership with EA.

If it can be milked, it will be milked.

Spela indie istället.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Simmoo:

Förhoppningsvis går dom tillbaka till rötterna med BF4. Konsolerna då lär ju klara av stora banor med 64 spelare minst.

Om nu bf4 kmr nästa år så lär konsolerna fortfarande suga, med tanke på att dem själva sagt att xbox/ps3 ska vara kvar 5 år till

Senaste ryktet säger 2012...för Xbox iaf.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av El Presidente:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Simmoo:

Förhoppningsvis går dom tillbaka till rötterna med BF4. Konsolerna då lär ju klara av stora banor med 64 spelare minst.

Om nu bf4 kmr nästa år så lär konsolerna fortfarande suga, med tanke på att dem själva sagt att xbox/ps3 ska vara kvar 5 år till

Senaste ryktet säger 2012...för Xbox iaf.

Det tror jag är väldigt osannolikt.

Medlem
Skrivet av Simmoo:
Skrivet av El Presidente:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Simmoo:

Förhoppningsvis går dom tillbaka till rötterna med BF4. Konsolerna då lär ju klara av stora banor med 64 spelare minst.

Om nu bf4 kmr nästa år så lär konsolerna fortfarande suga, med tanke på att dem själva sagt att xbox/ps3 ska vara kvar 5 år till

Senaste ryktet säger 2012...för Xbox iaf.

Det tror jag är väldigt osannolikt.

Jag också


signatur

Jag vill ha page...

1
Skriv svar