EA: "Det kommer bli ett Battlefield 4"

Robot
EA: "Det kommer bli ett Battlefield 4"

EA-chefen Frank Gibeau höll ett tal på ett universitet när ett speciellt yttrande twittrades vidare i högre grad än andra.

#ea, #battlefield-3


Medlem
EA: "Det kommer bli ett Battlefield 4"

Nej. Nej. Nej.

Medlem

Bara dom inte förstör BF serien som cod nu -.-

Medlem

Men snälla..

lägg fokus på BF3 nu istället. Fixa e-sport features, fler maps från BF2, finslipa prestandan och buggar så kommer många många klaner att lira ligor och cuper. Dreamhack och andra LAN-event kommer säkerligen att starta turneringar i det.

Men vem fan orkar bry sig om BF4 NU?


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

Ta ett halvår först och fixa bf3 och lägg till nya funktioner som alla frågar efter (Ingame server browser) te.x. Sen kör ni på med bf4.

Medlem

Mjölka kossan.

Moderator | Testpilot

Fail BF.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Den här gången så kommer de att satsa ännu mer pengar i marknadsföring och spara pengar genom att porta det direkt från konsol till pc.

Medlem
Skrivet av swordfish:

BF3 ÄR ETT SKITSPEL FRÅN DICE SOM HAR TAGIT BORT ALLT ROLIGT GAMEPLAY OCH SKILL I SPELET SOM DET VAR I BF1942. SMÅ JÄVLA KART JÄVLAR FOLK SOM BRYR SIG MER OM SINA STATS ISTÄLLET FÖR ATT HJÄLPA TILL SÅ MAN VINNER MATCHEN ALLA SOM GÅR RUNT OCH DREGLAR OCH RUNKAR TILL GRAFIKEN HATAR JAG MED BRYR MIG INTE ETT SKIT OM GRAFIK SPELET SKA VARA ROLIGT BALANSERAT ALLTSÅ INGA JÄVLA UPPLÅSNINGAR!!!!!!!!BORT MED STATS STÖRRE KARTOR SPRID UT FLAGORNA DICE . MAN BÖRJAR JU UNDRA HUR MAN SOM SPELUTVECKLAR PÅ DICE TÄNKER NÄR MAN GÖR DÅLIGA SPEL TILL PC SOM FAKTISKT HAR GJORT SÅ DICE HAR BLIVIT NÅGOT NEJ ISTÄLLET SKA DEM RÖVKNULLA OSS 1 VECKA EFTER MED RELEASE OCH GÅ UT MED ATT SPELET INTE VAR GJORT FÖR PC. HOPPAS DET FINNS NÅGON GUD UPPE BLAND MOLNEN SOM KOMMER DÖMMA DICE ARBETARE OCH EA TILL EVIG PISKNING/STENKASTNING/OBSKREVLIGA SMÄRTAR FRÅN HELEVETES BÄSTA TORTYRKAMARE!!!!!! RESARVERAR MIG FÖR OBSKRIVLIGT MÅNGA FELSKRIVNINGAR FU YOU AND HAVE A BAD DAY MR DICE AND EA! AGE OF RAGE!!!!

Aj, gaffel i ögat.

Medlem
Skrivet av swordfish:

BF3 ÄR ETT SKITSPEL FRÅN DICE SOM HAR TAGIT BORT ALLT ROLIGT GAMEPLAY OCH SKILL I SPELET SOM DET VAR I BF1942. SMÅ JÄVLA KART JÄVLAR FOLK SOM BRYR SIG MER OM SINA STATS ISTÄLLET FÖR ATT HJÄLPA TILL SÅ MAN VINNER MATCHEN ALLA SOM GÅR RUNT OCH DREGLAR OCH RUNKAR TILL GRAFIKEN HATAR JAG MED BRYR MIG INTE ETT SKIT OM GRAFIK SPELET SKA VARA ROLIGT BALANSERAT ALLTSÅ INGA JÄVLA UPPLÅSNINGAR!!!!!!!!BORT MED STATS STÖRRE KARTOR SPRID UT FLAGORNA DICE . MAN BÖRJAR JU UNDRA HUR MAN SOM SPELUTVECKLAR PÅ DICE TÄNKER NÄR MAN GÖR DÅLIGA SPEL TILL PC SOM FAKTISKT HAR GJORT SÅ DICE HAR BLIVIT NÅGOT NEJ ISTÄLLET SKA DEM RÖVKNULLA OSS 1 VECKA EFTER MED RELEASE OCH GÅ UT MED ATT SPELET INTE VAR GJORT FÖR PC. HOPPAS DET FINNS NÅGON GUD UPPE BLAND MOLNEN SOM KOMMER DÖMMA DICE ARBETARE OCH EA TILL EVIG PISKNING/STENKASTNING/OBSKREVLIGA SMÄRTAR FRÅN HELEVETES BÄSTA TORTYRKAMARE!!!!!! RESARVERAR MIG FÖR OBSKRIVLIGT MÅNGA FELSKRIVNINGAR FU YOU AND HAVE A BAD DAY MR DICE AND EA! AGE OF RAGE!!!!

Du beskrev exakt mina tankar efter att ha spelat BF3 i ett par timmar.

Medlem

chilla, kommer nog ta ett tags innan det görs, vi vill ju se mirrors edge 2 först !

Medlem
Citat:

BF3 ÄR ETT SKITSPEL FRÅN DICE SOM HAR TAGIT BORT ALLT ROLIGT GAMEPLAY OCH SKILL I SPELET SOM DET VAR I BF1942. SMÅ JÄVLA KART JÄVLAR FOLK SOM BRYR SIG MER OM SINA STATS ISTÄLLET FÖR ATT HJÄLPA TILL SÅ MAN VINNER MATCHEN ALLA SOM GÅR RUNT OCH DREGLAR OCH RUNKAR TILL GRAFIKEN HATAR JAG MED BRYR MIG INTE ETT SKIT OM GRAFIK SPELET SKA VARA ROLIGT BALANSERAT ALLTSÅ INGA JÄVLA UPPLÅSNINGAR!!!!!!!!BORT MED STATS STÖRRE KARTOR SPRID UT FLAGORNA DICE . MAN BÖRJAR JU UNDRA HUR MAN SOM SPELUTVECKLAR PÅ DICE TÄNKER NÄR MAN GÖR DÅLIGA SPEL TILL PC SOM FAKTISKT HAR GJORT SÅ DICE HAR BLIVIT NÅGOT NEJ ISTÄLLET SKA DEM RÖVKNULLA OSS 1 VECKA EFTER MED RELEASE OCH GÅ UT MED ATT SPELET INTE VAR GJORT FÖR PC. HOPPAS DET FINNS NÅGON GUD UPPE BLAND MOLNEN SOM KOMMER DÖMMA DICE ARBETARE OCH EA TILL EVIG PISKNING/STENKASTNING/OBSKREVLIGA SMÄRTAR FRÅN HELEVETES BÄSTA TORTYRKAMARE!!!!!! RESARVERAR MIG FÖR OBSKRIVLIGT MÅNGA FELSKRIVNINGAR FU YOU AND HAVE A BAD DAY MR DICE AND EA! AGE OF RAGE!!!!

Håll dig till CS istället.

Medlem

Yay!

Inget förhastat bara, ta god tid på att tänka ut nya funktioner etc.

...och för alldels fortsätt underhålla BF3!

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Nej. Nej. Nej.

Nj, nej, nej, nej. NEJ!


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Swordfish. Sluta ta copy/Past på dina åsikter. Det räcker du säger det du ville ha sagt i en thread.
Prova sen använda punkt och stora/små bokstäver i korrekt ordning.
Din text är helt för omständig att läsa.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av swordfish:

BF3 ÄR ETT SKITSPEL FRÅN DICE SOM HAR TAGIT BORT ALLT ROLIGT GAMEPLAY OCH SKILL I SPELET SOM DET VAR I BF1942. SMÅ JÄVLA KART JÄVLAR FOLK SOM BRYR SIG MER OM SINA STATS ISTÄLLET FÖR ATT HJÄLPA TILL SÅ MAN VINNER MATCHEN ALLA SOM GÅR RUNT OCH DREGLAR OCH RUNKAR TILL GRAFIKEN HATAR JAG MED BRYR MIG INTE ETT SKIT OM GRAFIK SPELET SKA VARA ROLIGT BALANSERAT ALLTSÅ INGA JÄVLA UPPLÅSNINGAR!!!!!!!!BORT MED STATS STÖRRE KARTOR SPRID UT FLAGORNA DICE . MAN BÖRJAR JU UNDRA HUR MAN SOM SPELUTVECKLAR PÅ DICE TÄNKER NÄR MAN GÖR DÅLIGA SPEL TILL PC SOM FAKTISKT HAR GJORT SÅ DICE HAR BLIVIT NÅGOT NEJ ISTÄLLET SKA DEM RÖVKNULLA OSS 1 VECKA EFTER MED RELEASE OCH GÅ UT MED ATT SPELET INTE VAR GJORT FÖR PC. HOPPAS DET FINNS NÅGON GUD UPPE BLAND MOLNEN SOM KOMMER DÖMMA DICE ARBETARE OCH EA TILL EVIG PISKNING/STENKASTNING/OBSKREVLIGA SMÄRTAR FRÅN HELEVETES BÄSTA TORTYRKAMARE!!!!!! RESARVERAR MIG FÖR OBSKRIVLIGT MÅNGA FELSKRIVNINGAR FU YOU AND HAVE A BAD DAY MR DICE AND EA! AGE OF RAGE!!!!

Usch som du svär! Du kommer inte till gamer heaven du inte!
Nä kör på med liteMS röj ta en lugnande så ska du se att det blir bättre. Kanske samtal med en barnpsykolog? Finns på gula sidorna...

BF3 is da shiit

Medlem

går det att förhandsboka?

Medlem

Blir som med cod, ctrl+c ctrl+v och lite paint över det.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

WTF. Lite väl tidigt att uttala sig om sådant?

Medlem

Varför skriva om ett ev. BF4 när BF3 efter många års väntat äntligen har kommit. Förstår inte riktigt vitsen med detta....?

Medlem

Folket här verkar tro ett eventuellt BF4 ska släppas inom nått halvår?

Finns ingen anledning för dem att släppa det inom ett par år och om det nu blir CoD mjölkningen så kan vi utala oss därefter.

omg.

Medlem

bf3 var helt klart en flopp för oss pc-användare.

Medlem

håller med...nej är ett nej nej nej. Gör ett bilspel istället. DICE är bra på det!

Medlem

Tycker de borde ta det lite lugnt med bf-serien nu, tänka efter om det verkligen var en bra sak att göra om det till cod med fordon, istället för att hålla sig till vad det en gång var.

Unlocks för ALLT? Jag vet inte vad det var de satt och puffade på när de fick den idéen, men det måste varit några riktigt starka grejer.
Sen anpassa gameplay för små trånga gränder, istället för taktiskt spelande på stora ytor? Varför göra detta? Enda anledning jag kan tänka mig är att de vill dra över cod-kidsen till bf istället, vilket inte är ett bra drag, då de kan koncentrera sig på en sak i en vecka innan de går vidare till nästa spel istället.

Blir det ett nytt BF hoppas jag att de får huvudet ur röven och tänker efter lite på vad det var som gjorde 1942 och 2 till de bra och omtyckta spel som de faktiskt var, istället för att fundera på hur de kan klämma så mycket pengar som möjligt ur serien.. (Och långsamt döda den för alltid.)

Medlem

Oseriösa inlägg kommer att raderas. Diskutera gärna vad som är bra eller dåligt med ett visst spel men flamewars eller barnsliga kommentarer godkänner vi inte.


signatur

Have a good time!

Medlem

Fixa bf3 innan ni börjar på 4an....hatar när man kraschar eller laggar ur (händer typ 30% av alla spel man kör)

Medlem

Det ser ut som om de har Activision som förebild...

Medlem

Bara för att det kommer ett Battlefield 4 någon gång betyder det inte att de jobbar på det nu eller att det kommer släppas snart. Det är klart att det kommer ett Battlefield 4, men antagligen inte på ett bra tag.

Medlem

Varför?

Ok om det kommer 2017 så det inte blir Activision skit av det. Ny spelserie vore bättre och låta Battlefield vila ett tag och göra BF3 så bra som möjligt istället.

Spelindustrin har fått hjärnsläpp!

Medlem

Tror folk att denna trailern ÄR BF4 eller?

Med dessa reaktioner verkar det så :S

Skriv svar