Se AC: Revelations Konstantinopel i sin fulla prakt

Robot
Se AC: Revelations Konstantinopel i sin fulla prakt

Om mindre än en vecka släpps Ezios final i och med Assassin's Creed: Revelations. Den färska trailern visar Konstantinopels många vackra sidor.

#assassins-creed-revelations


Medlem
Se AC: Revelations Konstantinopel i sin fulla prakt

Men ååååh! VILL HA VILL HA!

Medlem

Får hoppas det kommer ut snabbt nu så vi äntligen kan gå vidare i dendär serien och slippa Ezio. Det är faktiskt rätt trevligt att klättra omkring på byggnader men hela storyn i detdär spelet är ju värdelös tyvärr.

Medlem

Städerna är så underbart sköna att utforska i AC spelen.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

verkar som den nya trenden är att ha mer detaljer, och urvattnade texturer istället för konsollen ska orka med.
Kan sätta pengar på att texturerna va bättre i det förra ac

Skrivet av red_laces:

Får hoppas det kommer ut snabbt nu så vi äntligen kan gå vidare i dendär serien och slippa Ezio. Det är faktiskt rätt trevligt att klättra omkring på byggnader men hela storyn i detdär spelet är ju värdelös tyvärr.

Skönt att man slipper Italien igen iaf

Just det Pc verren kommer ju inte förrens 1 dec


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Synd att dom lagt in en massa cyber-tjaffs, att man e.g inte är där osv, tar ju bort känslan ganska extremt imo, verkligen ett bra sätt att döda stämningen..

Spelade ettan lite, tyckte väl förutom cyber-fjanterierna att det faktiskt var rätt bra. Vilket av spelen är bäst i serien om man ser till bäst utforskning och roliga uppdrag? jag tänker nog inte spela igenom alla, men kan tänka mig att dra igenom nått av dom iaf


signatur

Skulle nog säga ganska jämt mellan 2.an och Brotherhood


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

"FZ avslöjar: Så snyggt blir nya AC spelet"


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av red_laces:

Får hoppas det kommer ut snabbt nu så vi äntligen kan gå vidare i dendär serien och slippa Ezio. Det är faktiskt rätt trevligt att klättra omkring på byggnader men hela storyn i detdär spelet är ju värdelös tyvärr.

Håller inte med alls där, det är storyn som är bland det bästa med serien och det som gör att jag bara vill sätta tänderna i nästa del hela tiden


signatur

Gamer since day one!

1
Skriv svar