The Walking Dead: The Board Game

Medlem
The Walking Dead: The Board Game

http://i.imgur.com/jVJp3.jpg

Den som följer mina sällskapssrecensioner vet mycket väl hur jag kommer med ett nytt avsnitt varannan måndag, jämna veckor. Dem av er som är prenumeranter på YouTube samt Facebook-anhängare vet också att förra måndagen, alltså den 31:a oktober för 1½ vecka sedan, inte var något undantag till denna regel.

Men om man förlitar sig på min forumtråd här på FZ eller mina bloggar så kan man ha fått för sig att ConraDargo Recenserar gått i graven. Så är förstås icke fallet, så ni kan sluta hålla andan inne nu.

Mycket jobb, lite fritid och kritiska familjeangelägenheter har gjort att jag inte kunnat sprida mina recensioner i den mån som jag brukar och här är det i synnerhet just bloggandet som har tagit stryk, eftersom jag alltid försöker skriva ett någorlunda matigt inlägg där jag inte bara kort berör vilket nästa spel är utan även säger någonting mer än så runtomkring spelet.

Men inte den här gången utan nu får det bli pang på rödbetan bara då jag tyvärr lider av tidsbrist även i detta nu och således bara önskar få den här blogguppdateringen överstökad - men inte utan att först få förklara min "frånvaro" för er som undrar vart den där ConraDargo som recenserar sällskapsspel tagit vägen.
Och vill man slippa sådana här paus-illusioner i framtiden är det bara att börja prenumerera på min YouTube-kanal eller/och följa mig på Facebook.

Veckans (eller rättare sagt förra veckans) recension avhandlar sällskapsspelet The Walking Dead: The Board Game som är baserat på serietidningen The Walking Dead av Robert Kirkman och ni ser den direkt här i bloggen:

#blogg

Moderator | Testpilot
The Walking Dead: The Board Game

Bra recension! Inte så taggad på spelet men...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tack! Och jag önskar även själv att det hade kunnat vara lite mer, men spel som baseras på filmer och TV-serier vet vi ju med oss hur det brukar sluta. Det här var åtminstone ett okej spel som man kan spela emellanåt.

1
Skriv svar