Assassin's Creed: Revelations – se lanseringsfilmen

Robot
Assassin's Creed: Revelations – se lanseringsfilmen

Lanseringstrailern av Ezios trea ger oss ett sista nedslag i Konstantinopel innan det är dags för oss själva att bege oss till världens vägskäl.

#battlefield-3, #gears-of-war-3, #uncharted-3-drakes-deception, #call-of-duty-modern-warfare-3, #assassins-creed-revelations


Medlem
Assassin's Creed: Revelations – se lanseringsfilmen

Kan knappt vänta...


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Detta ska jag spela mellan det att färglagren torkar i källaren


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Aftonbladet blir citerade. Sigh


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Oj oj oj! Kan bli förbannat bra! Gillar alla spel i Assassins Creed serien!

Men tråkigt att PC versionen är försenad och samma med Arkham City.... Vad är det som händer?? Ingen som prioriterar PC spel längre? Förutom Blizzard dvs*


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem
Skrivet av Remus:

Oj oj oj! Kan bli förbannat bra! Gillar alla spel i Assassins Creed serien!

Men tråkigt att PC versionen är försenad och samma med Arkham City.... Vad är det som händer?? Ingen som prioriterar PC spel längre? Förutom Blizzard dvs*

Har bara spelat ut AssAss 1 och det var sjukt repetitivt, funderar på låna 2an av en polare för se om det är samma som 1an?

För att det är extremt lite pengar dom tjänar på PC-versionerna, skall vara glad att det ens kommer en PC-version.
Hade jag utvecklat ett spel så skulle jag nog gått direkt på konsol exklusivt för det är pengarna ligger
Till och med Blizzard sneglar på en konsol version av Diablo 3


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Om du inte kommit in i storyn något så är det ingen idé att spela vidare. Då kommer du tycka att det är för mycket lika (även fast tvåan är klart mer varierat, brotherhood ännu mer osvosv).

Medlem
1
Skriv svar