Se striderna i Skyrim

Robot
Se striderna i Skyrim

Vår senaste trailer från Skyrim visar exakt hur coola, blodiga och storslagna kamperna i spelet är.

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Se striderna i Skyrim

Ohhh yeaaah!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Hehe längtar

Medlem

hehe har redan börjat spela ^^ lvl 2 nu så tackar å bockar till 360 och spelbutiken


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Fz! Hur kommer det sig att ibland när man skickar snabbsvar att rutan "! Du har inte skrivit en kommentar" kommer fram och raderar allt man skrivit??

Så otroligt störande när man skriver längre meningar...

Back to topic. Häftigt! Men är oförtjust i onödigt brutala avslut, så som att hugga av huvudet.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Fz! Hur kommer det sig att ibland när man skickar snabbsvar att rutan "! Du har inte skrivit en kommentar" kommer fram och raderar allt man skrivit??

Så otroligt störande när man skriver längre meningar...

Back to topic. Häftigt! Men är oförtjust i onödigt brutala avslut, så som att hugga av huvudet.

Själv är jag barnsligt förtjust i brutala avslut, fast hade hellre sett det i realtid än i en färdig sekvens.
Tycker det ger en bättre spelkänsla, gillar inte när det inte finns några spår av att jag attackerat en fiende.

Medlem

hmm, när ni säger storslagna, menar ni stora fighter eller imponerande fighter ? för om ni menar imponerande fighter så stämmer det inte med vad ni sa på recensionen


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

hmm, när ni säger storslagna, menar ni stora fighter eller imponerande fighter ? för om ni menar imponerande fighter så stämmer det inte med vad ni sa på recensionen //

Edit: Fz knäppa sig, ursäkta dubbelpost


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

jag gillar hans battle cries, saaalluuuuhhh! aaah kaatttoooosh! lol wtf.. MEn kan fortfarande itne vänta tills imorgon, fan hoppas webhallen skickat mitt exemplar i tid så jag får vänta över helgen

Medlem

ingen info om hur stridssystemet fungerar? Har man olika typer av slag man kan göra och sånt? Eller det är bara att trycka på en knapp så gör han något som ser tufft ut?

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

ingen info om hur stridssystemet fungerar? Har man olika typer av slag man kan göra och sånt? Eller det är bara att trycka på en knapp så gör han något som ser tufft ut?

verkar som avsluten e lite random när jag spelar i alla fall, mest badass är att springa runt med en yxa i varje hand som en biffig nord dock xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

hehe har redan börjat spela ^^ lvl 2 nu så tackar å bockar till 360 och spelbutiken

Samma här.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av cute_ninja:

hehe har redan börjat spela ^^ lvl 2 nu så tackar å bockar till 360 och spelbutiken

Samma här.

önskar det fanns en lockon när man är i 3rd person, hade varit lite mer flytande strider då


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

En klar förbättring från Oblivion ser det ut som Här ska köras magiker för hela slanten. Vad ska ni köra? Nu när vi fått se gameplay o läst lite recensioner.

Medlem

Recensioner dyker inte upp i RSS-flödet, va? Jag prenumererar på det som heter Nyheter (alla). Ska jag även ha Artiklar?

Edit: Så låg det till. Undrade lite varför jag alltid lyckades missa tävlingar och dylikt..

Storslagna fighter? Ehhh det tänker knappast jag på när man slåss en mot en. Hade det varit fullt krig så ja!!!


signatur
Medlem

OH daaauuum. Så hemskt fint, så hemskt långt kvar!

Medlem

Kul att återigen se dwemer-manickerna.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Hmm, blir lite sugen på att köra någon krigar typ när man sett mycket från spelet nu. Svärd, sköld och tung rustning.

Medlem

GE MIG :DDDD


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Jag har sorgligt nog fullt upp hela helgen med partaj då två av mina vänner fyller år. Jag är en hemsk människa som nästan hellre spelar skyrim

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Kul att återigen se dwemer-manickerna.

Håller med

Undra om Daedra lords finns med!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Tyckte inte man såg några strider. Man såg ett hugg, sen klippte de... osv... hela vägen...
Hur vore det med en utdragen fight så man får se om det är lika stelt som i Oblivion? :/

Medlem
Skrivet av cinderella:

En klar förbättring från Oblivion ser det ut som Här ska köras magiker för hela slanten. Vad ska ni köra? Nu när vi fått se gameplay o läst lite recensioner.

Funderar starkt på att vara en sneaky assassin, använda båge och daggers för tysta nedtagningar. Dock så är jag väldigt sugen på att spela som något riktigt köttigt, stor armor, stort svärd och nå annat maffigt.

Kan bara säga att jag längtar fruktansvärt mycket tills jag får mitt collectors ex imorgon!

Battlefield 3 är ju mycket bättre, inga coola vapen i "SKYRIM", liksom Sorry, kunde inte låta bli.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser ganska tamt ut tyvärr.

Medlem
Skrivet av cinderella:

En klar förbättring från Oblivion ser det ut som Här ska köras magiker för hela slanten. Vad ska ni köra? Nu när vi fått se gameplay o läst lite recensioner.

Kör just nu något Battle-Mage liknande med Destruction spells och Onehand-vapen. Funkar väl sådär än så länge ^^ Har en robe på mig så jag tål inte ett smack, blir nästan oneshottad av diverse kreatur jag stöter på.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av cinderella:

En klar förbättring från Oblivion ser det ut som Här ska köras magiker för hela slanten. Vad ska ni köra? Nu när vi fått se gameplay o läst lite recensioner.

Kör just nu något Battle-Mage liknande med Destruction spells och Onehand-vapen. Funkar väl sådär än så länge ^^ Har en robe på mig så jag tål inte ett smack, blir nästan oneshottad av diverse kreatur jag stöter på.

Körde också så till en början, men fick så tung pisk av en random vampyr boss. Började om och kör nu med heavy armor, 2hand och destruction. Fungerar fint.

Medlem

Kommet att dra runt och titta på allt första dagarna och inte fightas mer än nödvändigt.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Jag har sorgligt nog fullt upp hela helgen med partaj då två av mina vänner fyller år. Jag är en hemsk människa som nästan hellre spelar skyrim

Vi sitter i samma båt! Hinner unna mig några timmars spelande innan det bär av:D längtar!

12
Skriv svar