Ni vann Gamers X-mas-biljetter

Robot
Ni vann Gamers X-mas-biljetter

Konsertbiljetter och tröjor i vinstpotten för tre lyckliga FZ-kombattanter.


Medlem
Ni vann Gamers X-mas-biljetter

Grattis! (:

mis
Medlem

haha vf, grattis mage :]


signatur

etqw?

Inaktiv

Stort grattis till vinnarna!

Medlem

Never winning never loving hehe <3 har bara otur i tävlingar seriöst hehe

Inaktiv
Skrivet av markus:

Never winning never loving hehe <3 har bara otur i tävlingar seriöst hehe

Har varit delaktig i stort sett alla tävlingar sedan 2001.. har inte vunnit någon gång heller...

Redaktör
Skrivet av anon_1418:

Har varit delaktig i stort sett alla tävlingar sedan 2001.. har inte vunnit någon gång heller...

Statistik-besserwissern slår till och säger: du har faktiskt fel. Du har varit med i ungefär en femtedel av de tävlingar vi kört sedan nuvarande tävlingssystem byggdes (osäker hur länge det varit igång, kanske fem år). Det högsta deltagande jag sett är 120-130 tävlingar.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Berling:

Har varit delaktig i stort sett alla tävlingar sedan 2001.. har inte vunnit någon gång heller...

Statistik-besserwissern slår till och säger: du har faktiskt fel. Du har varit med i ungefär en femtedel av de tävlingar vi kört sedan nuvarande tävlingssystem byggdes (osäker hur länge det varit igång, kanske fem år). Det högsta deltagande jag sett är 120-130 tävlingar.

8)

Medlem

Jag var en av vinnarna. Funderade länge på om jag skulle orka åka dit solo, men är glad att jag gjorde det! Det var en bra tillställning med många välgjorda kompositioner. Det jag tycker va lite trist var att dom använde syntetiska trummor, även om det på nåt sätt inte var lika illa som vanligt nu när det handlade om spelmusik.

Kan rekommendera er som inte bor i Sthlm och har möjlighet att se detta att ni gör det!

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Berling:

Har varit delaktig i stort sett alla tävlingar sedan 2001.. har inte vunnit någon gång heller...

Statistik-besserwissern slår till och säger: du har faktiskt fel. Du har varit med i ungefär en femtedel av de tävlingar vi kört sedan nuvarande tävlingssystem byggdes (osäker hur länge det varit igång, kanske fem år). Det högsta deltagande jag sett är 120-130 tävlingar.

Indeed besserwissen,
Min poäng va inte att jag whinade över att jag vill vinna utan för att berätta lite att det är nog svårare än vad man kan tro att kamma hem en tävling när det säkert är många andra som är deltagande. Drog en siffra mellan tumme och påkfinger, har inte kolla på när ni införde tävlingssytemet..

1
Skriv svar